عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

فضاهای بازار و بخش های مختلف آن

در این مطلب از سایت درآمد برتر به بررسی فضاهای بازار و بخش های مختلف آن می پردازیم. شما می توانید  برای مشاهده کامل این مطلب به لینک منبع مراجعه کنید.



راسته اصلی بازار

بازار اصلی معمولاً خطی است و در کنار مهمترین خطوط شهر واقع شده است. به همین دلیل مهمترین بخش و جز اصلی بازار توالی اصلی آن است. سفارشات بازار در ساده ترین شکل و در هر طرف فروشگاه های فیزیکی شکل می گیرد. بیشتر بازارها به تدریج ایجاد و توسعه می یابند ، بنابراین ترتیب این بازارها به طور غیر مستقیم و ارگانیک از طریق روش های مدرن انجام می شود. چند بازار اندک که توسط حاکمان یا افراد خیرخواه ساخته شده ، بصورت مستقیم طراحی شده اند.

اصناف مختلفی در امتداد یک راسته اصلی قرار گرفته به این ترتیب که هر صنف در بخشی از راسته اصلی قرار گرفته است. در بعضی از شهرهای بزرگ دو یا چند راسته اصلی به صورت موازی یا متقاطع وجود دارد.

 

راسته بازار

 

 

راسته فرعی

بازارهایی که در شهرهای کوچک قرار داشتند ، فقط یک راسته اصلی را شامل می شدند اما در شهرهای بزرگتر علاوه بر راسته اصلی بازار، چند راسته فرعی هم به صورت موازی یا عمود بر راسته اصلی بوجود می آمد که بخاطر توسعه بازار در مسیرهای فرعی بود. هر چقدر میزان فعالیت های اقتصادی در شهر مورد نظر بیشتر بود تعداد راسته ها و معابر فرعی هم بیشتر می شد. در اغلب موارد هر کدام از راسته های فرعی به یکی از اصناف و مشاغل اختصاص داشت و فقط همان کالای خاص در آن راسته موجود بود.



برای مشاهده کامل مطلب و دریافت رایگان pdf به لینک منبع مراجعه کنید


منبع :معماری بازارهای اسلامی و فضاهای بازار و چند نمونه بازار مشهور

دانلود پروژه های معماری بخش هفدهم

پاورپوینت تحلیل مدرسه موسیقی و هنر توسط استودیو LTFB و سه نمونه موردی دیگر

در این فایل  چهار نمونه  مدرسه با عنوان های مدرسه موسیقی و هنر توسط استودیو LTFB + دانشکده موسیقی ، هنر و صنایع دستی ؛  مدرسه موسیقی و هنر سالدوس توسط Made و کالج موسیقی و نمایش سلطنتی ولز توسط BFLS در قالب پاورپوینت و دارای 70 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه ابتدایی در ایتالیا و دو نمونه موردی دیگر

در این فایل سه  نمونه  مدرسه با عنوان های  مدرسه ابتدایی در ایتالیا + دبستان آموس و مدرسه الحاقی با دیوار چین خورده توسط یوهانس ویسفلکر در قالب پاورپوینت و دارای 42 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه Aarle-Rixtel هلند و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های   مدرسه Aarle Rixtel  هلند + مدرسه متوسطه پرودون در بزسان و دبستان لیسه در قالب پاورپوینت و دارای 56 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه Hessenwald آلمان و دو نمونه موردی دیگر

در این فایل سه نمونه مدرسه با عنوان مدرسه Hessenwald آلمان + مدرسه ابتدایی در تل آویو اثر معماران Auerbach Halevy و دبستان Edlach  در قالب پاورپوینت و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مرکز اداری Hengchuany چین و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه مرکز اداری با عنوان های مرکز اداری Hengchuanyچین + ساختمان اداری سرو ، امیراحمد رضایی و ساختمان اداری اطلس، احمد بطحایی در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



اخلاق پست مدرن

پاورپوینت اخلاق پست مدرن شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



اخلاق پوزیتیویستی

پاورپوینت اخلاق پوزیتیویستی شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



اخلاق تکاملی چیست

پاورپوینت اخلاق تکاملی چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



اخلاق دینی و اخلاق سکولار

پاورپوینت اخلاق دینی و اخلاق سکولار شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت اخلاق محیط زیست

پاورپوینت اخلاق محیط زیست شامل 18 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت اخلاق وضعیت چیست

پاورپوینت اخلاق وضعیت چیست شامل 54 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .




پاورپوینت دانشگاه جندی شاپور

منظور از دوره باستان در ایران از زمان پیدایش خط و شروع تاریخ نگاری تا طلوع اسلام و پایان حاکمیت دولت ساسانیان می باشد. اولین و رسمی ترین تعلیم و تربیت در ایران باستان آموزش دینی و اخلاقی بود که عمدتا در مراکز مذهبی تعلیم داده می شد.مثلا در«دوره ی هخامنشیان در خانواده، آتشکده و آموزشگاه های درباری و در زمان ساسانیان، دبستان و دانشگاهها هم بر آنها افزوده شد، زیرا می خواستند خدمتگزاران صدیق و لایقی برای اداره ی مملکت ربیت کنند تا بتوانند از صفات این افراد به نفع سلطه ی خود استفاده کنند.



اخلاق کاربردی چیست

پاورپوینت اخلاق کاربردی چیست شامل 46 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .




اخلاق کانتی چیست

پاورپوینت اخلاق کانتی چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی

پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی شامل 17 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت آشنایی با مکتب اومانیسم

پاورپوینت آشنایی با مکتب اومانیسم شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت اصول سرپرستی ساختمان و کارگاه

اصول سرپرستی ساخنمان و کارگاه

بطور کلی در هر کارگاه ساختمانی بررسی نکاتی چند قبل از شروع هرگونه فعالیت لازم و ضروری است و این بررسی به پیشرفت بعدی کار و در نتیجه پایین آوردن هزینه طرح کمک خواهد کرد.



پاورپوینت تحلیل و بررسی محراب




پاورپوینت سازه های پیش ساخته

به طورکلی ساختمانهای پیش ساخته، یکی از آخر ین محصولات ومتدهای ایجاد و گسترش واحدهای مسکونی است که می تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن درازدیاد جمعیت، همراه باامکانات رفاهی باشد.

    این صنعت در دهه های اخیر چنان پیشرفت داشته که نه تنها بر کیفیت بالا ، تقلیل هزینه، سرعت احداث و راحتی آسایش مورد نیاز را در حد استاندارد تامین نموده بلکه توانسته است سایر صنایع خانه سازی را با متدها و مواد اولیه گوناگون تحت تاثیر قرار دهد. مثلا در کشورهایی همچون کانادا و روسیه که از نظر مصالح چوبی غنی بوده ساختمانهای پیش ساخته چوبی و در   کشور هایی همچون آمریکا ساختمانهای پیش ساخته فلزی و در ایران ساختمانهای پیش ساخته بتنی اقتصادی به نظر می رسند البته بدیهی است که عواملی از جمله مواد و مصالح در محل حمل و نقل امکانات و دستگاههای تولید توأماً از جمله مواردی می باشندکه در اقتصادی بودن نوع ساختمان پیش ساخته دخیل است



پاورپوینت تحلیل و بررسی برج میلاد

نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در  شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این  برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین  برج مخابراتی جهان و بیستمین سازه بلند جهان است
 این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از  نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی  برجهای مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد . این  سازه به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو،  یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می‌آید



پاورپوینت خلاصه ای از طرح جامع مشهد

قرارداد طرح جامع مشهد با یک وقفه حدوداً 2ساله در سال 1367به مهندسین مشاور مهر آزان ابلاغ گردید.
در سال 1372 طرح جامع مشهد به تصویب شورای عالی شهرسازی ومعماری ایران رسید . نظر به اهمیت شهر مشـهد و همچنین موارد منحصر به فرد آن در مطالعات طرح جامع علاوه بر تهیه طرح جامع برمبنای شرح خدمات تیپ 12 موارد ذیل مورد بررسی قرار گرفته است .
1- مطالعه بخش مرکزی شهر مشهد باتوجه به مجموعه حرم مطهر امام رضا (ع) وتمرکز فوق العاده انواع فعالیتهای تجاری - خدماتی و اداری اطراف آن .
2- مسائل مربوط به حومه شهر مشهد خصوصاًضلع شرقی شهر که بدون هیچگونه طرحی از پیش اندیشیده شده ای شکل گرفته و مسائل ومشکلات فراوانی ایجاد کرده است .
3- مطالعات زوارومسائل متعددی که ازاین مسئله برای شهرمشهد ایجاد میشود




پاورپوینت نورگیری در معماری سنتی

زیبایی که به چشم می‏آید از پرتو نور و روشنایی است وگرنه در تاریکی،زیبایی مفهومی ندارد

نور جدا از نقشی که در جهت روشنایی‏بخشیدن به داخل‏ ساختمان به عهده دارد در ارتباط با تزئینات معماری اسلامی نیز حائز اهمیت است.چون تزئین در معماری ایران در تمام ادوار صرف‏نظر از دقت و ظرفت آن،نمودار روشنی و شادی نیز می‏باشد.هنرمند اسلامی در تزئینات بنا از عناصری استفاده‏ می‏کند تا بتواند به هدف نورپردازی خود جامه عمل بپوشاند،از جمله استفاده از مقرنس که گونه‏ای جلب و پخش نور به درجات‏ دقیق و باریک است.

مقدار نور مورد احتیاج ما در فضاهای مختلف تفاوت می‏کند و بستگی به نوع استفاده از فضا و کارکرد آن دارد.بعضی از فضاها احتمالا در روز و یا فقط در شب مورد استفاده قرار می‏گیرند،لذا می‏بایست این مسائل را در موقع انتخاب نور برای‏ فضای مورد نظر مورد توجه قرار داد،مقدار تابش نور خورشید را می‏توان توسط پرده،نوع شیشه و بزرگی و کوچکی پنجره‏ تنظیم کرد.



پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد


راهنمای طبقات ساختمان مرکزی

طبقه 14:   شرکت تامین سلامت
 طبقه 13:  مدیریت بیمارستان ، مدیریت روابط عمومی.
 طبقه 12 : بخش فوق تخصص جراحی مغز واعصاب
 طبقه 11 : جراحی مغز و اعصاب
 طبقه 10 :بخش10
 طبقه 9:  بخش9، دفتر آسانسور
 طبقه 8 :  بخش ژنیکولوژی
 طبقه 7 :  بخشهای داخلی ، فوق تخصص داخلی ، پشتیبانی اورژانس
 طبقه 6 : بخشهای جراحی مردان ، جراحی زنان، Post CCU، حراست، تجهیزات پزشکی
طبقه 5 : بخشهای ارتوپد مردان ، ارتوپد زنان، فوق تخصص جراحی. 
طبقه 4 : بخشهای ارولوژی ، اطفال ، گوش و حلق و بینی.
 طبقه 2 :   بخشهای زنان زایمان 1 ، زنان زایمان 2 ، NICU 1 ، NICU 2 ، اتاق عمل زنان، بلوک زایمان، PICU ، اتاق مادران.  
 طبقه 1 : اتاق عمل جنرال، بخشهایICU ، CCU،ICU O.H ، جراحی قلب، بستری کوتاه مدت، اورژانس، ICU - B، دفتر پرستاری، دبیرخانه، مدیر کشیک، معاونت درمان، معاونت اداری ومالی، مدیریت طرح وبرنامه، واحد آموزش، امور قراردادها، دفتر حقوقی، واحد آمبولانس، اتاق پلیس. 
همکف : مدیر امور اداری، واحد رفاه، واحد چاپ وتکثیر، پذیرش بستری، بایگانی اسنادپزشکی، کد گذاری، بانک رفاه، ترخیص، کارگزینی، حضور وغیاب، مرکز مخابرات، سوئیچینگ، کارت زنی، انتظامات ورودی بیمارستان، اطلاعات مراجعین، تصویر برداری، انتظامات درب ملاقات، بخش آنژیوگرافی، رستوران، سانترال اکسیژن، خرازی، گل فروشی، آژانس، مورگ، بوفه، اتاق پلیس، آزمایشگاه فیزیولوژی





پاورپوینت دوره تاریخی قاجاریه

نظری کوتاه به آغاز کار این سلسله : 
ایل قاجار ، از زمان تشکیل سلسله صفویه نام و نشانی داشتند و در کنار سپاه قزلباش ، در رکاب شاه اسماعیل شمشیر می زدند . در عهد شاه عباس کبیر ، اینان عده ای به گرجستان و تعدادی نیز به دو سوی رودخانه گرگان کوچانده شدند . از این طایفه ، آن گروه که در سمت راست گرگان فعلی یا استر آباد آن روز سکونت داشتند به نام یوخاری باش و آن عده که در ساحل چپ اقامت کردند به نام اشاقه باش معروف شدند .



پاورپوینت مفهوم دیگرگرایی چیست

پاورپوینت مفهوم دیگرگرایی چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .





معماری موزه و اصول طراحی آن

در این مطلب از درآمد برتر به بررسی موزه و معماری موزه می پردازیم. برای مشاهده کامل این مطلب و دریافت رایگان pdf این مطلب به لینک منبع مراجعه کنید.

معماری موزه و اصول طراحی آن

تعریف موزه

اصولا موزه به محلی گفته می شود که در آن مجموعه‌ای از آثار باستانی، صنعتی، هنری و اشیاء باارزش نگه داری می شوند و ان ها را در معض نمایش همگان قرار می دهند.

 

موزه از نظر سازمان جهانی یونسکو

اما سازمان جهانی یونسکو تعریف مخصوص خود را برای موزه در نظر گرفته است. این سازمان موزه را اینگونه تعریف می کند :

موزه مؤسسه ‌ای دائمی است و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، پژوهش در آثار و شواهد به‌ جای‌ مانده انسان و محیط زیست و گردآوری آثار، حفظ و بهره ‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار به ویژه به نمایش گذاردن آن‌ها به منظور بررسی و بهره معنوی است.

تاریخچه موزه در جهان

انسان به جمع آوری اشیاء زیبا از ابتدا خلقت علاقه داشته به طوری که در دوران نوسنگی انسان ها به جمع آوری مجموعه هایی از صدف، گوش ماهی، سنگ ریزه و استخوان جانوران می پرداختند.

می توان گفت که اولین موزه هایی که توسط بشر ساخته شده بود، هدف خاصی نداشت و فقط اماکن و پرستشگاه های مقدسی همچون کلیساهای کاتولیک، معابد یونانی و پرستشگاه های بودایی در ژاپن را شامل می شد.

سیصد سال پیش از میلاد مسیح  بطلمیوس اول که یکی از سرداران لشگر اسکندر مقدونی بود شروع به ساخت ساختمانی به نام موزه در کنار کاخ خود در شهر اسکندریه نمود. این ساختمان بزرگ شامل بخش های متعددی بود که می توان به یک دانشگاه بزرگ، کتابخانه، آزمایشگاه، رصدخانه و باغ گیاهان و جانوران اشاره کرد.

اما پس از مرگ بطلمیوس کسی ایده او را جدی نگرفت و امروزه از این امارت بزرگی که به زحمت اطلاعاتی در دست است و در اندک کتاب هایی به این سازه اشاره شده است.

در این حال اولین مجموعه شخصی در سال ۱۶۸۳ میلادی بازگشایی شد، که افراد می توانستند از اثار جمع آوری شده در این مجموعه دیدن کنند.این مجموعه در آکسفورد انگلستان و با نام آشمولین به عنوان اولین مجموعه شخصی شناخته می شود.

با پیدایش دوره رنسانس که باعث تحول عظیم فرهنگی هنری، در اروپا شد، توجه به موزه ها بسیار بیشتر از قبل شد و در این زمان موزه ها ارزش واقعی خود را پیدا و به جایگاه شایسته خود رسیدند.

 

 

تاریخچه موزه در ایران

همانند بسیاری از پدیده های جهان که در قرن نوزدهم وارد ایران شد، موزه هم در همین دوره وارد فرهنگ ایران شد. در سال 1249 شمسی هنگامی که ناصرالدین شاه به اروپا سفر کرد و از موزه هایی که در کشور های روسیه، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، سوئیس، آلمان و اتریش ساخته شده بود دیدن کرد، تصمیم گرفت که در ایران نیز مکانی را همانند این کشور ها تاسیس کند و آثاری را در آن گرد آوری کند.

ناصرالدین شاه پس از بازگشت به ایران دستور داد گوشه از کاخ گلستان را به شکل موزه در آورند. البته این موزه جنبه همگانی نداشت و فقط مختص به شخص شاه و اطرافیان او بود. چیزی نگذشت که این موزه منحل شد و جواهرات موجود در آن به خزانه بانک مرکزی و سلاح های ارزشمند جمع آوری شده در آن به موزه دانشکده افسری تحویل داده شد.

تاریخچه موزه در ایران

با پیدایش دوره مشروطه صنیع الدوله که وزیر معارف وقت بود، دستور به تشکیل کار گروهی داد که وظیفه این کار گروه سرو سامان دادن به وضعیت نابسامان حفاری های غیر مجاز بود. در همین زمان بود که موزه ایران معارف ساخته شد. این موزه در برگیرنده آثاری همچون اشیای عتیقه، کاشی، سفال، سکه و سلاح بود. که  می توان به عنوان اولین گام مؤثر در تاریخ موزه ‌داری ایران به آن اشاره نمود.

در این موزه آثاری از هزاره‌ی ششم پیش از میلاد میلاد تا دوران های مختلف اسلامی در دوطبقه به نمایش گذاشته شده است.

 

برای مشاهده کامل این مطلب و دریافت رایگان pdf به لینک منبع مراجعه کنید.

منبع : اصول معماری موزه

مسابقه بازاریابی فایل پاییز طلایی در درآمد برتر و فایل ناب

امروز با معرفی یک مسابقه جذاب در سایت درآمد برتر و فایل ناب خدمت شما هستیم. برای مشاهده کامل شرایط این مسابقه به لینک منبع مراجعه کنید.

مسابقه بازاریابی فایل پاییز طلایی در درآمد برتر و فایل ناب

مسابقه فروش فایل در پاییز 1400

مسابقه بازاریابی فایل برای کاربران سایت درآمد برتر و فایل ناب در پاییز 1400

در فصل پاییز فصل برگ های طلایی و همزمان با شروع سال تحصیلی با یک دوره جدید از مسابقات بازاریابی فایل با شما کاربران عزیز سایت های درآمد برتر و فایل ناب همراه هستیم.

در این دوره تمام کاربرانی که بطور متوسط فقط یک بازاریابی در روز داشته باشند هم جایزه ویژه دریافت خواهند کرد.

هدف ما در این دوره افزایش کیفیت فعالیت کاربران خواهد بود و تلاش ما این است که تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت می کنند و فعالیت مفیدی دارند از جوایز هر دو سایت بهره مند شوند.

تمامی بازایاب های فایل می توانند با فروش محصولات موجود در سایت های درآمد برتر و فایل ناب، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست و همه می توانند برنده باشند و جایزه دریافت کنند.

برای مشاهده کامل شرایط مسابقه و شرکت در این مسابقه جذاب و پولساز به لینک منبع مراجعه کنید.

منبع : مسابقه بازاریابی فایل پاییز طلایی در درآمد برتر و فایل ناب

طراحی وب سایت حرفه ای و اقتصادی

در این مطلب از سایت درآمد برتر درباره طراحی سایت به بحث و گفتگو می پردازیم.

طراحی سایت ، سفارش طراحی وب سایت حرفه ای و اقتصادی

طراحی سایت یکی نیازهای اساسی هر کسب و کاری محسوب می شود زیرا اکثر افراد جامعه به اینترنت دسترسی دارند و بسیاری از کارهای روزمره خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند و به این ترتیب در وقت و هزینه های خود صرفه جویی می کنند.

با توجه به اینکه هر کسب و کاری برای بقاء و رشد خود نیاز به مشتری دارد و با در نظر گرفتن این موضوع که روز به روز افراد بیشتری از اینترنت استفاده می کنند و در واقع مشتریان زیادی در اینترنت حضور دارند، داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری یک امر لازم و بدیهی است.

در این بین بسیاری از کسب و کارهایی که برای خودشان سایتی طراحی نکرده اند نمی توانند با مشاغلی که دارای سایت هستند رقابت کنند و دلیل این موضوع این است که از یک بستر بزرگ با مشتریان فراوان غافل مانده اند و تمام مشتریانی که از طریق اینترنت خریدهای خودشان را انجام می دهند، به سایت رقیب مراجعه می کنند و با خریدهای آنلاین خودشان، درآمد رقبا را به طرز چشمگیری افزایش داده اند.

اگر شما هنوز برای طراحی سایت کسب و کارتان با تردید مواجه هستید و سوالات متفاوتی در این زمینه دارید، در ادامه این بخش از درآمد برتر با ما همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ بدهیم.



منبع : طراحی سایت حرفه ای

دانلود پروژه های معماری بخش شانزدهم

پاورپوینت قاعده زرین چیست

پاورپوینت قاعده زرین چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت تحلیل و بررسی رنگ و نور

غایت و هدف همه مجاهدت های هنری بیرون کشیدن و استخلاص ماهیت و سرشت معنوی فرم و رنگ و آزادی آنها از زندان دنیای مادی است.از چنین آرزو و سودایی است که هنر غیر مادی نشات میگیرد.دنیائی که امروز در آن زندگی میکنیم , به دنیای انسان در سالهای گذشته , شباهتی ندارد.دنیای ما با ابداع و خلاقیت شکل گرفته است.ما بناهائی میسازیم که محتوای آنها در عملکرد آنها نهفته است;در عین حال بناها سمبل افکار و عقاید نیستند ; بلکه تجسم افکاری هدف دار هستند.
رنگها روح دارند و زنده اند,رنگها کلمه اند و همچنین کلمات سخن میگویند:از نهان سبز جنگل ها,از راز آبی آسمان و دریاها,از شفافیت و زلالی قطرات باران و از پاکی سفید برف;بلی رنگها از روح آدمی و دنیای پر رمز و راز انسان سخن میگویند و رنگهایی که انسانها بدان می پوشند و می نگارند و نقش میزنند نیز حکایت از گوشه ای دیگر از درون ایشان دارد.




پاورپوینت بررسی دفاع غیرعامل

دفاع غیرعامل به مجموعه ای از تمهیدات اطلاق می شودکه در زمان تهاجم بدون استفاده از مدیریت انسانی ، امکانات و تجهیزات خاص ، نسبت به دفاع غیر عامل موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی ، ساختمانها ، تاسیسات ، تجهیزات ، اسناد و شریانهای کشور در مقابل تهاجم غافلگیرانه دشمن می گردد.




پاورپوینت تحلیل و بررسی مواد و مصالح

تاریخچه و مقدمه ای بر استفاده از گچ

گچ از قدیم الایام از گچ در ابنیه های مختلف استفاده می گردید.

قدمت استفاده بشر از گچ به 5000 سال پیش باز می گردد.

گچ از جمله مصالحی است که از ابتدا تا انتهای صنعت ساخت ساختمان مصرف می گردد.
مصارف گچ



پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری ارگ

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری ارگ واقع در تهران در  قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی نمایشگاه+ یک هدیه  با عنوان های  نمایشگاه فیلیپس بلژیک+ نمایشگاه Nanning نمایشگاه اسلوونی در  میلان 2015 در قالب پاورپوینت و دارای 66 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل نمایشگاه ZCB هنگ کنگ + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه نمایشگاه با عنوان های نمایشگاه ZCB  هنگ کنگ + غرفه برنهام اثر معماران زاها حدید و غرفه Serpentine 2017 در قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل نمایشگاه صنعتی، اداری آریو چوب تهران + دو  نمونه موردی دیگر  

این فایل شامل تحلیل چهار نمونه موردی نمایشگاه با عنوان های نمایشگاه صنعتی، اداری آریو چوب تهران+ غرفه اتریشی در نمایشگاه شانگهای ؛ غرفه دانمارک در نمایشگاه شانگهای 2010 و غرفه هنر Livingدر قالب پاورپوینت و دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل نمایشگاه در آرژانتین + سه نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی نمایشگاه  با عنوان های  نمایشگاه در آرژانتین + غرفه انگلستان برای نمایشگاه جهانی شانگهای 2010؛ غرفه امارات متحده عربی و غرفه ایتالیا  در قالب پاورپوینت و دارای 58 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل مدرسه مالاوی با تاکید بر معماری ارگانیک + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های مدرسه مالاوی با تاکید بر معماری ارگانیک+ تحلیل طراحی مدرسه ابتدایی مدرن ARLINGTON، استودیو BIGو تحلیل مدرسه Berresgasse / PSLA ARCHITEKTEN در  قالب پاورپوینت و دارای 50 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل مدرسه آیزنبرگ توسط گروه معماری BIG

در این فایل مدرسه آیزنبرگ اثرگروه معماری BIG مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

به زبان ساده می توان محوطه سازی را چگونگی بکار بردن و جانمایی المان های مختلف مورد نیاز در یک فضا تعریف کرد. شاید در نگاه اول تصور این باشد که جدول بندی و مشخص کردن فضای سبز و راه ها تعریف مشخصی از محوطه سازی باشد، اما این چنین نیست و تمامی موارد بالا تنها اجزائی از عملیات پیچیده محوطه سازی می باشند .بعنوان مثال در محوطه سازی یک شهرک مسکونی بایستی تمامی موارد وضوابط مباحث مختلف مسکن و شهرسازی در کنار طراحی زیبا وچیدمان مناسب بکار برده شود که از این موارد می توان به جانمایی نقاط امن، دسترسی های مختلف، فضا سازی های مناسب با جمعیت، و تراکم کلی فضا اشاره کرد.




پاورپوینت همایش شهر اسلامی اصفهان

ارکان هویت اسلامی یک شهر

1- قوانین حاکم بر شهر و جامعه با غیر مسلمانان باید مبتنی بر قوانین، احکام و ارزش های اسلامی باشد.
4- معماری و شهرسازی در مجموع مجموعاً باید اسلامی باشد.
2- مدیران باید متعهد به اسلام، متخصص در مسئولیت های خود و ولایتمدار باشند.
3- روابط اجتماعی مسلمانان باهم و ، باید تأمین کننده نسبی نیازهای مادی و بسترساز نیازهای معنوی شهروندان باشد.



پاورپوینت مسجد جامع سامرا (ابودلف) ،قرطبه (کوردبا)، قیروان

دین اسلام در همان سده های نخست با سرعتی بی سابقه از عربستان به سراسر خاورمیانه، دره سند و سراسر شمال آفریقا تا اقیانوس اطلس گسترش یافت.ماهیت اسلام میلیونها انسان را در پهنه وسیعی به حرکت در آورد و ملیتهای گوناگونی را تحت حاکمیت اسلام به وحدت ویکپارچگی رساند . با مبادله علوم، فنون، و هنر های کهن این اقوام با یکدیگر،و آمیختن آن با روح اسلام ،دورانی نوین از رونق و شکوه پدیدار شد که فرهنگ و تمدن اسلامی نام گرفت. بعد از آن معماری اسلامی در طی هزاران سال تجربه تداوم و بهره گیری درست از توانمندی ها و خلاقیت های بالای خود به خلق آثار معماری ارزشمند و با شکوهی توفیق یافته و شاهکار های بسیاری را بر جای گذاشت.



پاورپوینت مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی

ملات قیر از 5000 سال قبل ، در ساختمانهایی نظیر برج بابل به کار رفته است . امروزه ملات ماسه آسفالت را برای قشر رویه پیاده روسازی ها، پوشش محافظ قشر نم بندی بامها، پر کردن درز قطعات بتنی کف پارکینگها و پیاده روها و مانند اینها مصرف می کنند.




پاورپوینت تحلیل کلیسای نوتردام دوئو لوکوربوزیه

این فایل شامل تحلیل کلیسای نوتردام دوئو اثر لوکوربوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خانه ویلایی دانیل لیبسکیند

این فایل شامل تحلیل خانه ویلایی اثر دانیل لیبسکیند در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خانه ی ویلایی خانه ای از رف دفتر معماری آینه و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه خانه ی ویلایی با عنوان های خانه ی ویلایی  “خانه ای از رف”، دفتر معماری آینه+ ویلای آنا و سعیددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada اسپانیا

این فایل شامل تحلیل ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada واقع در  اسپانیا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی غرفه آجری چین در نمایشگاه باغبانی Expo 2017 و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه نمایشگاه با عنوان های  طراحی غرفه آجری چین در نمایشگاه باغبانی -Expo 2017+ نمایشگاه با طرح زیبادر قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل استودیو معماری محمد خاوریان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل ، استودیو معماری محمد خاوریان+ ویلای شکسته در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا معماری خانه R آلمان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی ویلا، معماری خانه R-آلمان+ تحلیل ویلا ۱۴۲ در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی ویلاپاسداشت طبیعت و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  طراحی ویلاپاسداشت طبیعت واقع در سنگاپور و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی ویلاهای سهی و سهی سعید محسن یونسی

این فایل شامل تحلیل طراحی ویلاهای سهی و سهی ، سعید محسن یونسی در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی ویلای مدرن کوهستانی توسط Ulisses Morato برزیل و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی ویلا با عنوان های طراحی ویلای مدرن کوهستانی توسط Ulisses Moratoواقع در برزیل و ویلاGusu Aristo در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.  از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



دانلود پروژه های معماری بخش پانزدهم

پاورپوینت مصالح مدرن ساختمانی

با توجه به تحولات قرن اخیر که در کلیه علم  فنون منجمله در صنعت ساختمان سازی ایجاد گردید و با توجه به رشد روزافزون جمعیت و احتیاج جوامع بشری به مسکن بیشتر و در نتیجه احتیاج به گسترش شهرها کارشناسان متوجه شدند که اگر شهرها بطوری افقی گسترش یابد رسانیدن سرویسهای شهری مانند آب و برق و تلفن – گاز و همچنین پست-آسفالت و غیره به شهروندان با مشکل مواجه خواهد گردید. بدین لحاظ تشخیص دادند که شهرها می باید به طور عمودی گسترش یابد در نتیجه ساختمان های یک یا دو طبقه قرون 18 و 19 به ساختمان های بلند قرن بیستم تبدیل گردید. 
رفته رفته مصالحی مانند آجر و آهک و ملات های کم مقاومت منسوج شده و مصالح مرغوب تری که بتواند بارهای فشاری و کششی بیشتری را تحمل نماید مورد توجه قرار گرفت که در رأس آنها سیمان و انواع فولاد  می باشد که روز به روز مراحل تکامل خود را طی نموده و هر لحظه در آزمایشگاه های مهم دنیا در اثر آزمایشات شبانه روزی انواع مرغوب تر و کامل تری از آن ارائه می گردد...



پاورپوینت نور در معماری

نورشفافترین ،نرمترین ، آساترین وارزانترین مواد ساختاری موجود در تولیدکیفیت ها واشیای موردنیاز محیط انسانی است چیزی است که امکان شخصیت سازی وحیات بخشیندن به فعالیتهای روزمره وبازنمائی زندگی درتصورات وحالات روانی متغیررا فراهم می سازد 

نور نه تنها نقش مهمی درارزش گذاری بر عناصر معماری دارد .بلکه یکی از عوامل مهم تعیین کنندة فضا نیز محسوب می شود نوردر دگرگونی ماهیت فضایی وکالبدی تاثیری بسیار دارد.



پاورپوینت تحلیل فِنگ شویی

اکثر انسانها نسبت به محیط زندگی خود بی توجه هستند و از تاثیراتی که این محیط بر وجودشان می گذارد غافل اند . حال آنکه گفته می شود محیطی که در آن زندگی می کنیم محیط کاملی است که بر مبنای فعل و انفعالات متقابل نظام خورشیدی(آسمان) ، محیط اطراف(زمین) و تاریخ تولد(فردیت)‌بنا شده است . بنابراین برای یک زندگی آرام و متعادل ، همنوایی با نظام خورشیدی ، زمین و حتی تاریخ تولد ضروری به نظر می رسد . این همنوایی و هماهنگی توسط روشهایی چون فنگ شویی ایجاد می شود .




پاورپوینت تکنولوژی بتن خودتراکم scc

 بتن خود تراکم " یکی از انواع بسیار جالب بتن های توانمند است که در بدو امر برای کاربرد در قطعات بتن آرمه پر آرماتور ابداع و ساخته شد و امروزه کاربرد این نوع بتن یکی از مشکلات عمده اجرای کارهای بتنی در محیط های شهری را حل می کند که عبارت از آلودگی صوتی ناشی از کاربرد ویبراتور برای لرزاندن و بتن ریزی است. این آلودگی صوتی، کاربرد شبانه بتن در محیط های شهری را غیر عملی می سازد ولی با کاربرد بتن خود تراکم، دیگر نیازی به لرزاندن بتن نیست و می توان کارهای اجرایی را در مدت شب نیز ادامه داد. امروزه در برخی از کشورها به منظور برجسته کردن این مشخصه بتن خود تراکم، به آن نام " بتن بی صدا " داده اند.



پاورپوینت آشنایی با معماری جهان 1175 معماری ساسانیان

هر دو بخش معماری ایران، چه بخش قبل از اسلام که دو دوره درخشان طولانی و چندین صد ساله هخامنشی و ساسانی را در بر می گیرد و چه بخش بعد از اسلام که حداقل تا زمان صفوی ، یعنی در یک دوره هزار ساله ، سیر تکاملی مستمری داشته است، از قسمت های مهم تاریخ معماری جهان به حساب می آیند .



پاورپوینت تحلیل و بررسی داربستها

در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد.

 حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخوردار هستند. این مطالعه جهت شناسایی هر چه بهتر علل مرگ بر اثر حوادث حین کار، طراحی و در شهر تهران اجرا گردیده است.


آشنایی با نظریه خطا

پاورپوینت آشنایی با نظریه خطا شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



زندگینامه حاجی میرزا آقاسی

پاورپوینت زندگینامه حاجی میرزا آقاسی شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت تحلیل خانه مسکونی Alpha و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه خانه مسکونی با عنوان های خانه مسکونی Alpha +  یک ساختمان مسکونی در خیابان Vase Stajića / Kuzmanov and Partners و ساختمان مسکونی سیپان / استودیوی RYRAدر قالب پاورپوینت و دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشگاهMIT درآمریکا

این فایل شامل تحلیل خوابگاه دانشگاهMIT درآمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مرکز نمایشگاهی بازاریابی خلیج پرینس

این فایل شامل تحلیل مرکز نمایشگاهی بازاریابی خلیج پرینس در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل غرفه نمایشگاهی الکترونیک در چین SIADR و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی غرفه نمایشگاه با عنوان های  غرفه نمایشگاهی الکترونیک در چین + اکسپو پاویون لهستان 2010 و اکسپوی جهانی باغ پکن در قالب پاورپوینت و دارای 62 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل باغ ایرانی در نهمین اکسپوی جهانی باغ پکن

این فایل شامل تحلیل  باغ ایرانی در نهمین اکسپوی جهانی باغ پکن در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.


پاورپوینت تحلیل معماری دانشگاه آیووا و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه  نمونه دانشکده هنر با عنوان های   دانشکده هنر دانشگاه آیووا  + دانشکده معماری McEwen و دانشکده معماری Abedian  در قالب پاورپوینت و دارای 73  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه نیو سیتی و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های  مدرسه نیو سیتی + مدرسه Skovbakke و  مدرسه Alfa Omega  در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری  اداری میکا ۹۱۱

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان تجاری - اداری میکا ۹۱۱در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن فردریک وایزمن

این فایل شامل تحلیل موزه هنرهای مدرن فردریک وایزمن در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.





پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر MAIIAM تایلند و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موزه با عنوان های  موزه هنرهای معاصر MAIIAM- تایلند+ موزه اشتودل / اشنایدر + شوماخر و  موزه اردوسدر قالب پاورپوینت و دارای 51 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی دس موینس

این فایل شامل تحلیل تحلیل کتابخانه عمومی دس موینس  در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل آسایشگاه بیماران مبتلا به آلزایمر در فرانسه

در این فایل آسایشگاه بیماران مبتلا به آلزایمر در فرانسه واقع مورد بررسی قرار گرفته است این فایل دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری P.S.P تهران

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری P.S.P - تهران در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مووی پارک واندا در چین

این فایل شامل تحلیل تحلیل مووی پارک واندا  واقع در چین  در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت بررسی خانه‌های هوشمند

خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانیتورینگ خانه استفاده می گردد.

فرض کنید در یک زمستان سرد ناگهان تصمیم می گیرید که تعطیلات آخرهفته را به دور از جنجال و هیاهوی شهر شلوغ خود با استراحتی کوتاه در یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشور بگذرانید . تصور کنید در هنگام بازگشت به سوی محل سکونت خود با یک پیام کوتاه از طریق تلفن همراهتان به راحتی محیط خانه را پذیرای حضور خود می کنید.

بخاری ها را روشن و دمای مطلوبتان را در اتاق ها و فضای خانه فراهم می کنید ، آب گرم حمام را محک می زنید و چراغ ها را پیش از رسیدن روشن می کنید تا در هنگام ورودتان به منزل هیچ مشکل خاصی نداشته باشید. از سوی دیگر با یک پیام کوتاه مشابه به محل مسکونی تان در شهر می توانید از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شوید و با به کار انداختن سیستم ایمنی خانه از شر دزدها در امان باشید.




پاورپوینت تحلیل هنرستان موسیقی Maizières و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی هنرستان موسیقی با عنوان هنرستان موسیقی Maizières + تحلیل هنرستان موسیقی گراند پارک ورسای / جولی و لوآرت؛ هنرستان موسیقی ایکس آن پرووانس | کنگو کوما و همکاران و هنرستان موسیقی در منطقه 17 هجدهم پاریس / معماری بازالتدر قالب پاورپوینت و دارای62 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است.

این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



طراحی سایت فروشگاهی کالا و فایل فقط با 10 میلیون تومان

هر امکانی که برای یک سایت فروشگاهی نیاز دارید را در اینجا برای شما فراهم کرده ایم. از فروش کالا گرفته تا فروش آموزش و محصولات دانلودی. همچنین یک بخش مجزا برای ثبت مطالب در اختیار خواهید داشت تا با تولید محتوای ارزشمند، جایگاه سایت خود را در گوگل بالا ببرید و جزو نتایج برتر گوگل باشید و به این ترتیب با جذب مخاطبین هدفمند به سایتتان، میزان فروش خود را افزایش دهید.

همچنین در کنار سیستم هوشمند ارسال ایمیل، یک سیستم اطلاع رسانی پیامکی نیز در اختیار خواهید داشت و می توانید در زمان های فروش ویژه، به مشتریان و مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید و در جشنواره های فروش، میزان فروش خود را بیشتر کنید. البته این سیستم این قابلیت را دارد که به شماره هایی که تبلیغات پیامکی را مسدود کرده اند نیز پیامک ارسال کند. همچنین وضعیت سفارشات (خریدموفق ، ارسال محصول و ...) از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.










دانلود پروژه های معماری بخش چهاردهم

پاورپوینت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

پاورپوینت سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت آشنایی با جنگ چالدران

پاورپوینت آشنایی با جنگ چالدران شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت تحلیل مهدکودکی در چین

این فایل شامل تحلیل مهدکودکی در چین در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلا Ypsilon یونان گروه معماریLASSA و یک نمونه موردی دیگر

در این فایل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های ویلا Ypsilon –  واقع در یونان اثر گروه معماریLASSA و ویلا KHI  اثر معماران LASSA در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلا استال آمریکا

این فایل شامل تحلیل تحلیل ویلا استال واقع درآمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلا استین دومونزی اثری از لوکوربوزیه

در این فایل ویلا استین دومونزی اثری از لوکوربوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلا شمس ساوه و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا( یک نمونه داخلی و یک نمونه دیگرخارجی) با عنوان ویلا شمس واقع در ساوه+ ویلای حیاط / ARCHSTUDIOدر قالب پاورپوینت و دارای30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلا کرسنت انگلستان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلا کرسنت واقع در انگلستان+ خانه هلالی در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلا کیانی  کرج و یک نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان  ویلا کیانی واقع در کرج+ ویلا در سنگوکوبارا اثر شیگرو بان در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلا گریت ریتولد Utrecht

این فایل شامل تحلیل ویلا گریت ریتولد در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی معماری ویلای چوبی نومنتانا و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای چوبی( ویلا نومنتانا )+ ویلا هولت اثر آتلیه اسلو در قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلای خطی واقع در کرج+ ویـلای شمـس ،اثر گروه معماری کارنددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری اسلو نروژ

این فایل شامل تحلیل مدرسه معماری اسلو واقع در نروژ در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مرکز خرید Spacumer کره جنوبی و دو نمونه موردی دیگ

این فایل شامل تحلیل مرکز خرید Spacumer کره جنوبی+ دو نمونه موردی دیگردر قالب پاورپوینت و دارای 51 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.





پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری اسلو نروژ

این فایل شامل تحلیل مدرسه معماری اسلو واقع در نروژ در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مرکز خرید Spacumer کره جنوبی و دو نمونه موردی دیگ

این فایل شامل تحلیل مرکز خرید Spacumer کره جنوبی+ دو نمونه موردی دیگردر قالب پاورپوینت و دارای 51 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل مرکز خرید Chadstoreاسترالیا و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل مرکز خرید Chadstoreاسترالیا+ مرکز تجاری در لیانیونگانگ  و در قالب پاورپوینت و دارای 59 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مرکز تجاری Huaxin چین و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه مرکز تجاری  با عنوان های  مرکز تجاری Huaxinچین+ مرکز تجاری میراماره  و مرکز تجاری U219 در ویلنیوس در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

این فایل شامل تحلیل تحلیل مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه ابتدایی آموزشی نور مبین سمنان

این فایل شامل تحلیل مدرسه ابتدایی آموزشی نور مبین سمنان در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه بتدایی Ivanhoe استرالیا

این فایل شامل تحلیل مدرسه بتدایی Ivanhoeاسترالیا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ملک فهد عربستان و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه کتابخانه با عنوان های  کتابخانه ملی ملک فهد واقع در  عربستان+ دو نمونه دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی قزاقستان و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه با عنوان های تحلیل کتابخانه ملی قزاقستان+ کتابخانه گریمستاد / هلن و هارد  و کتابخانه پارک ها / استودیوی طراحی JPE در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




مفهوم سعادت گرایی

پاورپوینت مفهوم سعادت گرایی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



شناخت گرایی اخلاقی

پاورپوینت شناخت گرایی اخلاقی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت تحلیل ساختمان دانشکده حقوق پردیس kenignton استرالیا و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی دانشکده حقوق با عنوان های  تحلیل ساختمان دانشکده حقوق پردیس kenigntonاسترالیا+  در قالب پاورپوینت و دارای 51اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل اقامتگاه لیندیز در نیوزیلند و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی اقامتگاه  با عنوان های  تحلیل اقامتگاه لیندیز در نیوزیلند+ اقامتگاه Hôtel-de-ville   واقع در کانادا و اقامتگاه نوک رزیدنس اثر معماری MUدر قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشجویان دانشگاه تکنولوژی TOBB و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه خوابگاه دانشجویی  با عنوان های   خوابگاه دانشجویان دانشگاه تکنولوژی TOBB + خوابگاه دانشجویی رابرت منزیس و خوابگاه دانشجویی / Nickl & Partner Architekten در قالب پاورپوینت و دارای 47 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



دانلود پروژه های معماری بخش سیزدهم

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی اتریش و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه کتابخانه با عنوان های تحلیل کتابخانه ملی اتریش+ کتابخانه عمومی اوریلیا / پرکینز + ویل و کتابخانه Librio Yukuhashi / معماران MIKAMIدر قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسپانا  مدلین کلمبیا و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه  با عنوان کتابخانه اسپانا- مدلین کلمبیا+ کتابخانه دانشگاه شیکاگو و کتابخانه جدید Ningbo در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل کتابخانه جدید دانشگاه آبردین بریتانیا

این فایل شامل تحلیل کتابخانه جدید دانشگاه آبردین-بریتانیادر قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاوروینت تحلیل کتابخانه Vaughan  کانادا گروه معماری ZAS

این فایل شامل تحلیل کتابخانه Vaughan – کانادا / گروه معماری ZAS   در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی Cedar Rapids آمریکا

این فایل شامل تحلیل کتابخانه عمومی Cedar Rapids  واقع در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل طراحی و اجرای پروژه کتابخانه آرشیوی چین و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه  با عنوان های  تحلیل طراحی و اجرای پروژه کتابخانه آرشیوی چین+ کتابخانه ملی اطلاعات عمومی و غرفه کتابخانه SUTD توسط City Form Lab در قالب پاورپوینت و دارای 54 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی کارخانه پلیمر شمیم دفتر معماری داوود بروجنی

این فایل شامل تحلیل طراحی کارخانه پلیمر شمیم ، دفتر معماری داوود بروجنی در قالب پاورپوینت و دارای 18اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای سینک

این روستا در حوزه نفوذ مستقیم روستای افجه قرار دارد و خدمات اولیه خود را از این روستا و در مرحله بعدی ، از شهر تامین می کند .

ساکنان روستای سینک عمده محصولات باغی خود شامل گردو ، گیلاس ، سیب ، هلو ، به و آلبالو را در شهر لواسان و در مرتبه بعدی ، در شهر تهران به فروش می رسانند و نیازهای خود در زمینه نهاده های کشاورزی ( نهال بذر ، کود ، سم و . . . ) را از شهر لواسان تامین می کنند . 

در طرح سازماندهی فضاها و مراکز  روستایی استان تهران نیز روستای سینک به عنوان یکی از روستاهای اقماری حوزه افجه در نظر گرفته شده که باید خدمات برتر را از مرکز حوزه ( روستای افجه ) دریافت کند . 
برسی تحولات جمعیتی با استفاده از  آخرین سرشماری جمعیتی صورت گرفته:
روستای سینک فاقد حوزه نفوذ می باشد . لذا بررسی این بند موضوعیت ندارد ...




پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ

طراحی این هتل و مجموعه تفریحی، درست بر خلاف آنچه است که از چینی‌ها سراغ داریم؛ برای ساخت مجموعه‌ای پر زرق و برق و مجلل است که قرار است به جای اینکه سر به آسمان بساید، در ته یک دره ساخته شده و یکی از نشانه‌های رنج بشر در طبیعت را از میان ببرد.

به ظاهر شرایط برای چینی‌ها تا اندازه‌ای تغییر کرده که قرار است زخمی که در راه توسعه یافتن کشورشان بر طبیعت تحمیل کرده بودند، تبدیل به مجموعه‌ای تفریحی و زیبا کنند. دره‌ای که نشانه رنج سال‌های گذشته مردم این منطقه نیز هست؛ اما قرار است در آینده، زمینه‌ساز تفریح دیگران شود.


پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نیاوران

این بنا توسط آقای کامران دیبا و همکارانش صورت گرفته است. ساخت این بنا در تاریخ 1355شروع و در سال 1356 به اتمام رسید. کل فضای مجموعه نیاوران 110 هزار متر مربع است و زیر بنای ساختمان 10 هزار متر مربع می باشد. این مکان از سال 1364 تا 1374 به عنوان دانشکده هنر و زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت نموده و در سال 1374 با عنوان رسمی فرهنگسرا شروع به کار کرد. در حال حاضر ریاست این مجموعه بر عهده جناب آقای دکتر سیدمحمد فدوی می باشد .




پاورپوینت  تحلیل مرکز فرهنگی pompidon metz فرانسه

این فایل شامل  تحلیل مرکز فرهنگی pompidon-metz واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل معماری پایدار ساختمان اداری Polyades سوییس و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری Polyades سوییس+ ساختمان اداری Fair-Haired Dumbbell  و ساختمان اداری / طراحی EXH در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر


این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی+ مدرسه والدورف در پرنزلاوئر برگ  و مدرسه مرلیجن LOW Architecten در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه+ پارکینگ در سئول و پارکینگ شهر سانتا مونیکا شماره 6در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلای خطی واقع در کرج+ ویـلای شمـس ،اثر گروه معماری کارنددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای شماره سی واقع در کرج+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار علیرضا تغابنی

این فایل شامل تحلیل ویلای کوهسار اثر علیرضا تغابنیدر قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  ویلای کیدوساکی+ ویلا Yatsugatake استودیو معماران Kidosaki  در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان+ خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل در قالب پاورپوینت و دارای 27  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلایی مدرن هلند و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های ویلایی مدرن در سنگاپور + ویلای   Vught ، هلند  در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

این فایل شامل تحلیل ویلای دماونداثر استودیو شیرازیان در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه  واقع در ترکیه در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟دارای 41 اسلاید می باشد و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.



طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 6 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاه فایل اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نیازهای مدرسین و افرادی است که فایل های بسیاری را تهیه کرده اند و قصد دارند که از فروش این فایل ها درآمد کسب کنند.

فروشگاه های فایل به این صورت عمل می کنند که ابتدا مدیر سایت توضیحات محصول را در سایت ثبت می کند و فایل اصلی آن محصول را نیز پیوست می کند. پس از انتشار این محصول در سایت، خریدار می تواند هزینه محصول را پرداخت کرده و بلافاصله لینک دانلود آن را دریافت کند و محصول مورد نظر را بصورت اتوماتیک دریافت کند.

همانطور که ذکر شد، در فروشگاه فایل می توانید با کمترین فعالیت محصول قابل دانلود خود را به مشتریان بفروشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. در این سیستم بسیاری از کارها توسط سایت فروشگاهی انجام می شود و تنها کاری که باید مدیر سایت انجام دهد این است که محصولات را در سایت فروشگاه فایل ثبت کند و افراد علاقمند به آن محصولات را به سایت هدایت کند؛ بقیه مراحل از ارائه توضیحات در مورد محصول گرفته تا خرید و تحویل محصول به مشتری، بطور کامل توسط سایت انجام می شود.









دانلود پروژه های معماری بخش سیزدهم

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی اتریش و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه کتابخانه با عنوان های تحلیل کتابخانه ملی اتریش+ کتابخانه عمومی اوریلیا / پرکینز + ویل و کتابخانه Librio Yukuhashi / معماران MIKAMIدر قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسپانا  مدلین کلمبیا و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه  با عنوان کتابخانه اسپانا- مدلین کلمبیا+ کتابخانه دانشگاه شیکاگو و کتابخانه جدید Ningbo در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل کتابخانه جدید دانشگاه آبردین بریتانیا

این فایل شامل تحلیل کتابخانه جدید دانشگاه آبردین-بریتانیادر قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاوروینت تحلیل کتابخانه Vaughan  کانادا گروه معماری ZAS

این فایل شامل تحلیل کتابخانه Vaughan – کانادا / گروه معماری ZAS   در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی Cedar Rapids آمریکا

این فایل شامل تحلیل کتابخانه عمومی Cedar Rapids  واقع در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل طراحی و اجرای پروژه کتابخانه آرشیوی چین و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه  با عنوان های  تحلیل طراحی و اجرای پروژه کتابخانه آرشیوی چین+ کتابخانه ملی اطلاعات عمومی و غرفه کتابخانه SUTD توسط City Form Lab در قالب پاورپوینت و دارای 54 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی کارخانه پلیمر شمیم دفتر معماری داوود بروجنی

این فایل شامل تحلیل طراحی کارخانه پلیمر شمیم ، دفتر معماری داوود بروجنی در قالب پاورپوینت و دارای 18اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای سینک

این روستا در حوزه نفوذ مستقیم روستای افجه قرار دارد و خدمات اولیه خود را از این روستا و در مرحله بعدی ، از شهر تامین می کند .

ساکنان روستای سینک عمده محصولات باغی خود شامل گردو ، گیلاس ، سیب ، هلو ، به و آلبالو را در شهر لواسان و در مرتبه بعدی ، در شهر تهران به فروش می رسانند و نیازهای خود در زمینه نهاده های کشاورزی ( نهال بذر ، کود ، سم و . . . ) را از شهر لواسان تامین می کنند . 

در طرح سازماندهی فضاها و مراکز  روستایی استان تهران نیز روستای سینک به عنوان یکی از روستاهای اقماری حوزه افجه در نظر گرفته شده که باید خدمات برتر را از مرکز حوزه ( روستای افجه ) دریافت کند . 
برسی تحولات جمعیتی با استفاده از  آخرین سرشماری جمعیتی صورت گرفته:
روستای سینک فاقد حوزه نفوذ می باشد . لذا بررسی این بند موضوعیت ندارد ...




پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ

طراحی این هتل و مجموعه تفریحی، درست بر خلاف آنچه است که از چینی‌ها سراغ داریم؛ برای ساخت مجموعه‌ای پر زرق و برق و مجلل است که قرار است به جای اینکه سر به آسمان بساید، در ته یک دره ساخته شده و یکی از نشانه‌های رنج بشر در طبیعت را از میان ببرد.

به ظاهر شرایط برای چینی‌ها تا اندازه‌ای تغییر کرده که قرار است زخمی که در راه توسعه یافتن کشورشان بر طبیعت تحمیل کرده بودند، تبدیل به مجموعه‌ای تفریحی و زیبا کنند. دره‌ای که نشانه رنج سال‌های گذشته مردم این منطقه نیز هست؛ اما قرار است در آینده، زمینه‌ساز تفریح دیگران شود.


پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نیاوران

این بنا توسط آقای کامران دیبا و همکارانش صورت گرفته است. ساخت این بنا در تاریخ 1355شروع و در سال 1356 به اتمام رسید. کل فضای مجموعه نیاوران 110 هزار متر مربع است و زیر بنای ساختمان 10 هزار متر مربع می باشد. این مکان از سال 1364 تا 1374 به عنوان دانشکده هنر و زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت نموده و در سال 1374 با عنوان رسمی فرهنگسرا شروع به کار کرد. در حال حاضر ریاست این مجموعه بر عهده جناب آقای دکتر سیدمحمد فدوی می باشد .




پاورپوینت  تحلیل مرکز فرهنگی pompidon metz فرانسه

این فایل شامل  تحلیل مرکز فرهنگی pompidon-metz واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل معماری پایدار ساختمان اداری Polyades سوییس و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری Polyades سوییس+ ساختمان اداری Fair-Haired Dumbbell  و ساختمان اداری / طراحی EXH در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر


این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی+ مدرسه والدورف در پرنزلاوئر برگ  و مدرسه مرلیجن LOW Architecten در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه+ پارکینگ در سئول و پارکینگ شهر سانتا مونیکا شماره 6در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلای خطی واقع در کرج+ ویـلای شمـس ،اثر گروه معماری کارنددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای شماره سی واقع در کرج+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار علیرضا تغابنی

این فایل شامل تحلیل ویلای کوهسار اثر علیرضا تغابنیدر قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  ویلای کیدوساکی+ ویلا Yatsugatake استودیو معماران Kidosaki  در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان+ خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل در قالب پاورپوینت و دارای 27  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلایی مدرن هلند و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های ویلایی مدرن در سنگاپور + ویلای   Vught ، هلند  در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

این فایل شامل تحلیل ویلای دماونداثر استودیو شیرازیان در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه  واقع در ترکیه در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟دارای 41 اسلاید می باشد و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.



طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 6 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاه فایل اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نیازهای مدرسین و افرادی است که فایل های بسیاری را تهیه کرده اند و قصد دارند که از فروش این فایل ها درآمد کسب کنند.

فروشگاه های فایل به این صورت عمل می کنند که ابتدا مدیر سایت توضیحات محصول را در سایت ثبت می کند و فایل اصلی آن محصول را نیز پیوست می کند. پس از انتشار این محصول در سایت، خریدار می تواند هزینه محصول را پرداخت کرده و بلافاصله لینک دانلود آن را دریافت کند و محصول مورد نظر را بصورت اتوماتیک دریافت کند.

همانطور که ذکر شد، در فروشگاه فایل می توانید با کمترین فعالیت محصول قابل دانلود خود را به مشتریان بفروشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. در این سیستم بسیاری از کارها توسط سایت فروشگاهی انجام می شود و تنها کاری که باید مدیر سایت انجام دهد این است که محصولات را در سایت فروشگاه فایل ثبت کند و افراد علاقمند به آن محصولات را به سایت هدایت کند؛ بقیه مراحل از ارائه توضیحات در مورد محصول گرفته تا خرید و تحویل محصول به مشتری، بطور کامل توسط سایت انجام می شود.