عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پروژه های معماری بخش پانزدهم

پاورپوینت مصالح مدرن ساختمانی

با توجه به تحولات قرن اخیر که در کلیه علم  فنون منجمله در صنعت ساختمان سازی ایجاد گردید و با توجه به رشد روزافزون جمعیت و احتیاج جوامع بشری به مسکن بیشتر و در نتیجه احتیاج به گسترش شهرها کارشناسان متوجه شدند که اگر شهرها بطوری افقی گسترش یابد رسانیدن سرویسهای شهری مانند آب و برق و تلفن – گاز و همچنین پست-آسفالت و غیره به شهروندان با مشکل مواجه خواهد گردید. بدین لحاظ تشخیص دادند که شهرها می باید به طور عمودی گسترش یابد در نتیجه ساختمان های یک یا دو طبقه قرون 18 و 19 به ساختمان های بلند قرن بیستم تبدیل گردید. 
رفته رفته مصالحی مانند آجر و آهک و ملات های کم مقاومت منسوج شده و مصالح مرغوب تری که بتواند بارهای فشاری و کششی بیشتری را تحمل نماید مورد توجه قرار گرفت که در رأس آنها سیمان و انواع فولاد  می باشد که روز به روز مراحل تکامل خود را طی نموده و هر لحظه در آزمایشگاه های مهم دنیا در اثر آزمایشات شبانه روزی انواع مرغوب تر و کامل تری از آن ارائه می گردد...



پاورپوینت نور در معماری

نورشفافترین ،نرمترین ، آساترین وارزانترین مواد ساختاری موجود در تولیدکیفیت ها واشیای موردنیاز محیط انسانی است چیزی است که امکان شخصیت سازی وحیات بخشیندن به فعالیتهای روزمره وبازنمائی زندگی درتصورات وحالات روانی متغیررا فراهم می سازد 

نور نه تنها نقش مهمی درارزش گذاری بر عناصر معماری دارد .بلکه یکی از عوامل مهم تعیین کنندة فضا نیز محسوب می شود نوردر دگرگونی ماهیت فضایی وکالبدی تاثیری بسیار دارد.



پاورپوینت تحلیل فِنگ شویی

اکثر انسانها نسبت به محیط زندگی خود بی توجه هستند و از تاثیراتی که این محیط بر وجودشان می گذارد غافل اند . حال آنکه گفته می شود محیطی که در آن زندگی می کنیم محیط کاملی است که بر مبنای فعل و انفعالات متقابل نظام خورشیدی(آسمان) ، محیط اطراف(زمین) و تاریخ تولد(فردیت)‌بنا شده است . بنابراین برای یک زندگی آرام و متعادل ، همنوایی با نظام خورشیدی ، زمین و حتی تاریخ تولد ضروری به نظر می رسد . این همنوایی و هماهنگی توسط روشهایی چون فنگ شویی ایجاد می شود .




پاورپوینت تکنولوژی بتن خودتراکم scc

 بتن خود تراکم " یکی از انواع بسیار جالب بتن های توانمند است که در بدو امر برای کاربرد در قطعات بتن آرمه پر آرماتور ابداع و ساخته شد و امروزه کاربرد این نوع بتن یکی از مشکلات عمده اجرای کارهای بتنی در محیط های شهری را حل می کند که عبارت از آلودگی صوتی ناشی از کاربرد ویبراتور برای لرزاندن و بتن ریزی است. این آلودگی صوتی، کاربرد شبانه بتن در محیط های شهری را غیر عملی می سازد ولی با کاربرد بتن خود تراکم، دیگر نیازی به لرزاندن بتن نیست و می توان کارهای اجرایی را در مدت شب نیز ادامه داد. امروزه در برخی از کشورها به منظور برجسته کردن این مشخصه بتن خود تراکم، به آن نام " بتن بی صدا " داده اند.



پاورپوینت آشنایی با معماری جهان 1175 معماری ساسانیان

هر دو بخش معماری ایران، چه بخش قبل از اسلام که دو دوره درخشان طولانی و چندین صد ساله هخامنشی و ساسانی را در بر می گیرد و چه بخش بعد از اسلام که حداقل تا زمان صفوی ، یعنی در یک دوره هزار ساله ، سیر تکاملی مستمری داشته است، از قسمت های مهم تاریخ معماری جهان به حساب می آیند .



پاورپوینت تحلیل و بررسی داربستها

در سراسر جهان، تروما شایع ترین علت مرگ و بیماری در میان افراد 44-3 سال محسوب می شود. بنابر گزارش سازمان جهانی کار (ILO) هر ساله 1.1 میلیون مرگ بر اثر بیماری و حوادث ناشی از کار در جهان اتفاق می افتد.

 حوادث و بیماری های ناشی از کار خصوصا در کشورهای در حال توسعه از وسعت و شدت بیشتری برخوردار هستند. این مطالعه جهت شناسایی هر چه بهتر علل مرگ بر اثر حوادث حین کار، طراحی و در شهر تهران اجرا گردیده است.


آشنایی با نظریه خطا

پاورپوینت آشنایی با نظریه خطا شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



زندگینامه حاجی میرزا آقاسی

پاورپوینت زندگینامه حاجی میرزا آقاسی شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت تحلیل خانه مسکونی Alpha و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه خانه مسکونی با عنوان های خانه مسکونی Alpha +  یک ساختمان مسکونی در خیابان Vase Stajića / Kuzmanov and Partners و ساختمان مسکونی سیپان / استودیوی RYRAدر قالب پاورپوینت و دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خوابگاه دانشگاهMIT درآمریکا

این فایل شامل تحلیل خوابگاه دانشگاهMIT درآمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مرکز نمایشگاهی بازاریابی خلیج پرینس

این فایل شامل تحلیل مرکز نمایشگاهی بازاریابی خلیج پرینس در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل غرفه نمایشگاهی الکترونیک در چین SIADR و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی غرفه نمایشگاه با عنوان های  غرفه نمایشگاهی الکترونیک در چین + اکسپو پاویون لهستان 2010 و اکسپوی جهانی باغ پکن در قالب پاورپوینت و دارای 62 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل باغ ایرانی در نهمین اکسپوی جهانی باغ پکن

این فایل شامل تحلیل  باغ ایرانی در نهمین اکسپوی جهانی باغ پکن در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.


پاورپوینت تحلیل معماری دانشگاه آیووا و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه  نمونه دانشکده هنر با عنوان های   دانشکده هنر دانشگاه آیووا  + دانشکده معماری McEwen و دانشکده معماری Abedian  در قالب پاورپوینت و دارای 73  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مدرسه نیو سیتی و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های  مدرسه نیو سیتی + مدرسه Skovbakke و  مدرسه Alfa Omega  در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری  اداری میکا ۹۱۱

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان تجاری - اداری میکا ۹۱۱در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن فردریک وایزمن

این فایل شامل تحلیل موزه هنرهای مدرن فردریک وایزمن در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.





پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر MAIIAM تایلند و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موزه با عنوان های  موزه هنرهای معاصر MAIIAM- تایلند+ موزه اشتودل / اشنایدر + شوماخر و  موزه اردوسدر قالب پاورپوینت و دارای 51 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی دس موینس

این فایل شامل تحلیل تحلیل کتابخانه عمومی دس موینس  در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل آسایشگاه بیماران مبتلا به آلزایمر در فرانسه

در این فایل آسایشگاه بیماران مبتلا به آلزایمر در فرانسه واقع مورد بررسی قرار گرفته است این فایل دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری P.S.P تهران

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری P.S.P - تهران در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مووی پارک واندا در چین

این فایل شامل تحلیل تحلیل مووی پارک واندا  واقع در چین  در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت بررسی خانه‌های هوشمند

خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانیتورینگ خانه استفاده می گردد.

فرض کنید در یک زمستان سرد ناگهان تصمیم می گیرید که تعطیلات آخرهفته را به دور از جنجال و هیاهوی شهر شلوغ خود با استراحتی کوتاه در یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشور بگذرانید . تصور کنید در هنگام بازگشت به سوی محل سکونت خود با یک پیام کوتاه از طریق تلفن همراهتان به راحتی محیط خانه را پذیرای حضور خود می کنید.

بخاری ها را روشن و دمای مطلوبتان را در اتاق ها و فضای خانه فراهم می کنید ، آب گرم حمام را محک می زنید و چراغ ها را پیش از رسیدن روشن می کنید تا در هنگام ورودتان به منزل هیچ مشکل خاصی نداشته باشید. از سوی دیگر با یک پیام کوتاه مشابه به محل مسکونی تان در شهر می توانید از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شوید و با به کار انداختن سیستم ایمنی خانه از شر دزدها در امان باشید.




پاورپوینت تحلیل هنرستان موسیقی Maizières و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی هنرستان موسیقی با عنوان هنرستان موسیقی Maizières + تحلیل هنرستان موسیقی گراند پارک ورسای / جولی و لوآرت؛ هنرستان موسیقی ایکس آن پرووانس | کنگو کوما و همکاران و هنرستان موسیقی در منطقه 17 هجدهم پاریس / معماری بازالتدر قالب پاورپوینت و دارای62 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است.

این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



طراحی سایت فروشگاهی کالا و فایل فقط با 10 میلیون تومان

هر امکانی که برای یک سایت فروشگاهی نیاز دارید را در اینجا برای شما فراهم کرده ایم. از فروش کالا گرفته تا فروش آموزش و محصولات دانلودی. همچنین یک بخش مجزا برای ثبت مطالب در اختیار خواهید داشت تا با تولید محتوای ارزشمند، جایگاه سایت خود را در گوگل بالا ببرید و جزو نتایج برتر گوگل باشید و به این ترتیب با جذب مخاطبین هدفمند به سایتتان، میزان فروش خود را افزایش دهید.

همچنین در کنار سیستم هوشمند ارسال ایمیل، یک سیستم اطلاع رسانی پیامکی نیز در اختیار خواهید داشت و می توانید در زمان های فروش ویژه، به مشتریان و مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید و در جشنواره های فروش، میزان فروش خود را بیشتر کنید. البته این سیستم این قابلیت را دارد که به شماره هایی که تبلیغات پیامکی را مسدود کرده اند نیز پیامک ارسال کند. همچنین وضعیت سفارشات (خریدموفق ، ارسال محصول و ...) از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد