عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

روش های کسب درآمد از فایل ناب

روش های کسب درآمد از فایل ناب

در سیستم همکاری در فروش فایل ناب به پنج روش می توانید درآمد کسب کنید. ابتدا این روش ها را معرفی می کنیم و در ادامه در مورد هر روش توضیحاتی را ارئه خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در تمام مراحل کسب درآمد در کنار شما خواهیم بود و تمام تلاشمان را برای پیشرفت شما خواهیم داشت و آموزش های مربوط به کسب و کار اینترنتی را از منابع معتبر جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. کافیست طبق آموزش ها عمل کرده و برای رسیدن به درآمد مطلوب شکیبایی لازم را داشته باشید. در ادامه با فایل ناب همراه باشید.

1- فروش فایل

2- بازاریابی

3- زیر مجموعه گیری

4- ترجمه مقالات و کتب

5- مشاوره و انجام پروژه و پایان نامه


1- فروش فایل:

یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سایت فایل ناب ، فروش فایل های خود شماست. اگر صاحب اثر یا فایلی هستید می توانید آن فایل را در فایل ناب ثبت کنید و از فروش آن به درآمد مناسبی برسید. همچنین با قرار دادن فایل های خود در سایت فایل ناب، صدها بازاریاب برای فروش فایل های شما بازاریابی خواهند کرد که در مدت کوتاهی به درآمد سرشاری دست خواهید یافت.

پایان نامه  ، پروژه ، مقاله ، گزارش کار، طرح های توجیهی و امثال آن باید به گونه ای باشند که توسط خریدار قابل ویرایش باشد در غیر این صورت امکان فروش آن را در فایل ناب نخواهید داشت.

فایل هایی مانند نمونه سوالات ، کتاب ها و ... که نیاز به ویرایش ندارند را می توانید با فرمت های غیر قابل ویرایش هم ثبت کنید.

امکان فروش برنامه های قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل و … در این سایت وجود دارد.

طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز فتوشاپی و انواع فایل های گرافیکی قابل ویرایش می تواند در سایت قرار گیرد.

فروش سورس کد برنامه های اجرایی و اسکریپت های طراحی وب سایت و … مجاز است.

به طور خلاصه قرار دادن هرگونه فایل قابل دانلود در این سایت امکان پذیر می باشد. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

2- بازاریابی

پس از ثبت نام می توانید برای خودتان یک فروشگاه با نام دلخواهتان ایجاد کنید و از فروش فایل هایی که از طریق فروشگاه شما انجام می شود پورسانت حاصل از فروش را دریافت کنید. چنانچه شما دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید پس از عضویت ، لینک های بازاریابی ارائه شده که صرفا برای شما می باشد را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید و یک فروشگاه کامل از کل محصولات فروشندگان بصورت رایگان داشته باشید و لینک فروشگاه خود را در فروم ها ، وبلاگ ها و سایت های درج آگهی رایگان تبلیغ کنید و درآمد مناسبی را از طریق پورسانت فروش محصولات به دست آورید.

پس از فروش هر محصول از فروشگاه شما ، درآمد شما در پنل کاربری تان بصورت آنلاین و اتوماتیک ثبت می شود و می توانید در پنل کاربری خود درآمدتان را مشاهده کنید و بعد از رسیدن به حد نصاب واریزی ، درآمدهای شما به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

برای اینکه فروشگاه متفاوتی از نظر گوگل داشته باشید می توانید اخبار و نوشته های علمی , دانشگاهی , فناوری را در وبلاگ فروشگاهی خود ارسال کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

3- زیرمجموعه گیری

پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود می توانید از قسمت "کد تبلیغات" روی گزینه "لیست زیرمجموعه ها" کلیک کنید و کد زیر مجموعه گیری اختصاصی خود را دریافت کرده و آن را در انجمن ها ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، سایت های آگهی و ... منتشر کنید و برای خود زیر مجموعه جذب کنید.

با دعوت از دوستان و افراد دیگر می توانید آنها را به عنوان زیرمجموعه خود اضافه کنید و به ازای هر فروشی که توسط زیرمجموعه شما انجام شود 100 تومان از طرف سایت کسب می کنید. در صورتی که توانایی این را داشته باشید حداقل 50 زیر مجموعه فعال جذب کنید و این 50 نفر بتوانند 5 فروش در روز داشته باشند { 25000=100*5*50 } 25,000 تومان درآمد روزانه خواهید داشت.

 

4- ترجمه مقالات و کتب

بخش ترجمه اختصاص به عزیزانی دارد که مهارت لازم برای ترجمه مقالات و کتب سفارشی را دارا می باشند. 80% از درآمد هر ترجمه برای مترجم اختصاص داشته و 20% آن برای سایت می باشد. برای عضویت بعنوان مترجم از بخش ثبت نام مترجم در فایل ناب ثبت نام کنید. در بخش توضیحات مهارت خود را در رشته تخصصی خود بنویسید؛ فقط رشته ای را ذکر کنید که در آن تخصص دارید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

5- مشاوره پایان نامه و انجام پروژه

می توانید در بخش مترجمین سایت عضو شوید و دسته فعالیت انجام پروژه را انتخاب نموده و در بخش توضیحات توانایی خود را در رشته خودتان برای مشاوره و نگارش پایان نامه و یا انجام پروژه ثبت کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

* ما همواره سعی داریم راهکارهای افزایش فروش و درآمد اینترنتی را از منابع معتبر گردآوری نموده و در اختیار کاربران عزیز فایل ناب قرار دهیم تا با کمک هم بتوانیم در راه کسب درآمد از اینترنت به موفقیت های بیشتری برسیم.

 

با آرزوی موفقیت برای شما

پاورپوینت انواع غلتک ها

انواع غلتک , پاورپوینت انواع غلتک , دانلود پاورپوینت انواع غلتک

پاورپوینت انواع غلتک ها ( پروژه ماشین آلات ساختمانی و راهسازی )

غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم کردن مصالح راهسازی کاربرد دارد. اساسی ترین مساله در راهسازی و عملیات ساختمانی ، رساندن میزان دانسیته و مقاومت لایه های خاک به مقدار مطلوب می باشد. این مقادیر باید در حدی باشد تا سطوح مختلف زمین در اثر تنش های وارده ناشی از عبور بار تغییر شکل نداده و بتواند تحمل جذب و انتقال بار از لایه های بالاتر به پایین تر را داشته باشند. برای این منظور باید لایه های مختلف خاک را تاحد قابل قبولی متراکم نمود. تراکم عبارت است از ازدیاد دانسیته خاک از طریق نزدیک کردن ذرات و دانه های خاک به یکدیگر که با خارج کردن هوا از فضای خالی بین درات خاک انجام می گیرد.عمل اضافه کردن دانسیته خاک در اثر تخلیه آب موجود در آن ، تحکیم نامیده می شود. تحکیم در طول ماه ها وسال ها انجام می گیرد ، در صورتی که عمل تراکم را می توان در عرض مدت زمان کوتاهی انجام داد.

.

غلتک ها و ماشین آلات آسفالت کاری:

مهمترین مسئله در راهسازی میزان دانسیته و مقاومت لایه های راه می باشد این مقادیر باید در حد مطلوب باشد تا سطوح مختلف جاده در اثر  تنش های وارده ناشی از عبور بار تغییر شکل  نداده و بتواند تحمل جذب و انتقال بار را ازلایه های بالاتر به پایین تر داشته باشد براین منظور باید لایه های مختلف راه را تا حد قابل قبولی متراکم نمود.
نمود تراکم عبارتست از ازدیاد دانسیته خاک از طریق نزدیک کردن ذرات و دانه های خاک به یکدیگر که معمولا با خارج کردن هوا از فضاهای خالی بین ذرات خاک انجام می گردد میزان تراکم پذیری خاک به دانسیته اولیه خاک خواص شیمیایی و فیزیکی خاک (نظیر توزیع دانه بندی چسبندگی و غیره) در صد رطوبت نوع و میزان نیروی متراکم کننده دارد.

.

انواع غلتک ها:
۱- غلتک های پاچه بزی (sheeps foot rollers)
۲- غلتک های شبکه ای (grid mesh rollers)
۳- غلتک های ارتعاشی (vibratory mesh rollers)
۴- غلتک های فولادی صاف (smooth steel drum)
۵- غلتک های پانوماتیک (pneumatic rollers)
۶- غلتک های کفشک دار (segmented pad rollers)

.

پاورپوینت انواع غلتک ها دارای ۴۷ اسلاید بوده که می توانید نسخه pdf این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. از این پاورپوینت می توانید برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی استفاده نمایید.
فایل pdf این پروژه را می توانید از اینجا بصورت رایگان دانلود کنید.

.

عنوان: انواع غلتک ها
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۲٫۳۲ MB
صفحات: ۴۷ اسلاید

.


برای دریافت پاورپوینت انواع غلتک ها اینجا کلیک کنید