عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی

دانلود پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی

دانلود پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی, ماشین آلات مورد استفاده در رشته عمران, دانلود رایگان پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی, دانلود رایگان پاورپوینت, ماشین آلات ساختمانی, دانلود رایگان پاورپوینت عمران, دانلود رایگان پاورپوینت معماری, دانلود رایگان پروژه عمران, دانلود رایگان پروژه معماری, دانلود پروژه عمران, دانلود پروژه معماری,  

در این پست از سازه برتر پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی را برای دانلود کاربران قرار داده ایم.

در این پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی برحسب نوع کاربری دسته بندی شده و انواع هر کدام مشخص و توضیح داده شده است. پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی از 60 اسلاید زیبا تشکیل شده و با دانلود آن می توانید بطور کلی با ماشین آلاتی که در رشته عمران کاربرد دارند آشنا خواهید شد.

بازنشر: www.saze20.ir

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

عیدی سایت سازه برتر

پیشاپیش فرارسیدن نوروز 93 رو به همه اعضای سایت سازه برتر تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال آینده براتون پر از خیر و برکت باشه و همتون توی زندگی موفق باشید.

با عضویت در خبرنامه سایت سازه برتر می توانید از جدیدترین مطالب سایت از جمله مقالات تخصصی ، پروژه های آماده و آموزش نرم افزارهای تخصصی استفاده نمایید. همچنین می توانید از تخفیف های فوق العاده سایت استفاده نمایید.

برای عضویت در خبرنامه کافیست یک ایمیل به civil8architector+subscribe@googlegroups.com ارسال نموده و به ایمیلی که بلافاصله برای شما ارسال داده شده پاسخ دهید. توضیحات بیشتر(آموزش تصویری)
سایت سازه برتر برای اعضای خبرنامه و اعضای سایت:

50 درصد تخفیف در تمام محصولات عیدی برای تمام اعضای سازه برتر

من برای همه اعضای سایت 50% تخفیف بعنوان عیدی در نظر گرفتم که میتونید هر کدوم از محصولات سایت رو که نیاز دارید با نصف قیمت خریداری کنید. توضیحات بیشتر

 90 درصد تخفیف در تمام محصولات به اعضای خبرنامه

اعضای خبرنامه میتونند تمام محصولات پستی ما رو با 90% تخفیف و بدون پرداخت هزینه ارسال خریداری کنند. یعنی با پرداخت مبلغ 23,400 تومن میتونید تمام محصولات پستی ما رو که در این قسمت (www.saze20.ir/post/1) ثبت شده (بجز آلبوم های کناف) و قیمت کلشون 234,000 تومنه با قیمت 23,400 تومن خریداری کنید. توضیحات بیشتر


جدیدترین مطالب سایت:

 مستند ساخت بزرگترین موج شکن جهان

آنالیز سازه ترکیبی قاب فولادی و پانل 3D

دانلود مقاله خطاهای جوشکاری اتصالات در ساختمانهای فولادی

دانلود مقاله اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده

دانلود مقاله بررسی کلی بتن سبک هبلکس

دانلود پاورپوینت انواع بتن

دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

دانلود پاورپوینت آثار معماری آنتونی گائودی ( ANTONI GAUDI -victor horta )

بهترین سیستم گرمایشی از نظر مدیریت و صرفه‌ جویی

5 گام مهم برای تصمیم‌ گیری حرفه ای

طراحی ربات بتن‌خوار برای تخریب ساختمان‌ها و بازیافت مصالح

برج میلاد بیش از 9 ریشتر زلزله را تحمل می‌کند

تولید رنگ مقاوم به اشعه ماورای بنفش توسط محقق ایرانی

پمپاژ بتن به آسمان برای ساخت بلندترین برج جهان

350 پلان حرفه ای اتوکدی

مستند ساخت بزرگترین موج شکن جهان

مستند ساخت موج شکن در هلند

این مستند نحوه ساخت موج شکن هایی را نشان می دهد که برای جلوگیری از ورود موج های سهمگین دریا به داخل شهر توسط مهندسین ساخته شده است .

با مشاهده این فیلم کوتاه (که تنها بخشی از این مستند است) با عظمت کار بیشتر آشنا خواهید شد.مشاهده خواهید نمود که موجهای عظیم الجسه ای که تمام شهر را زیر آب می برند توسط این موج شکن ها مهار می شوند. همچنین با دریافت مستند کامل ، با نحوه طراحی و ساخت این موج شکن ها آشنا خواهید شد.

برای مشاهده آنلاین بخشی از این فیلم اینجا کلیک نمایید.

 برای دریافت این مستند اینجا کلیک کنید.


آنالیز سازه ترکیبی قاب فولادی و پانل 3D

 آنالیز سازه ترکیبی قاب فولادی و پانل 3D

ارزیابی نتایج آنالیزهای عددی سازه ترکیبی قاب فولادی و پانل سبک 3D با اجرای فاصله دار با نرم افزارهای Perform و Ansys تحت بار سیکلی

 

چکیده

در سالهای اخیر استفاده از پانلهای سبک 3D در زمینه های مختلف صنایع از جمله ساختمان بسیار مورد توجه بوده ست.این سیستم شامل دو لایه شبکه مفتول جوش شده می باشد که در دو سوی یک لایه پلی استایرن قرار داده شده و توسط برش گیرهایی به یکدیگر متصل می شوند . در مرحله بعد روی این مفتولها بتن شاتکریتی پاشیده شده و سپس سطح پرداخت می شود . کاربرد پانلهای 3D با توجه به اه میت سبک سازی، بهینه سازی و صرفه جویی مصرف سوخت در حال افزایش می باشد . در این مقاله سیستم ترکیبی قاب خمشی فو لادی و دیوارهای سبک پیش ساخته در حالت فاصله دار با قاب تحت بارگذاری سیکلی مورد تحلیل قرار گرفته است. ستونهای قابهای مورد استفاده 2IPE120 و تیرها IPE120 می باشد و دیوار دارای ارتفاع 120 سانتیمتر ، عرض 64 سانتیمتر و ضخامت 14 سانتیمتر می باشد که دولایه بتن به ضخامت 4 سانتیمتر و یک لایه پلی استایرن به ضخامت 6 سانتیمتر را شامل می گردد. تحلیلهای عددی به کمک نرم افزار Perform و Ansys انجام شده است و در مرحله بعد نتایج تحلیلهای عددی با این دو نرم افزار با هم مقایسه می شود. در پایان نتیجه می شود که ظرفیت باربری این سیستم ترکیبی نسبت به حالت قاب تنها افزایش قابل ملاحظه ای یافته است. ترکیب سیستم پانل 3D با قاب خمشی باعث افزایش سختی و مقاومت جانبی سازه خواهد شد.

باز نشر: www.saze20.ir

برای دانلود بیش از 180 مقاله اینجا کلیک کنید.

پروژه های آماده عمران و معماری

 

دانلود در ادامه مطلب ...

دانلود پاورپوینت انواع بتن

دانلود پاورپوینت انواع بتن

قابل ارائه برای دروس بتن , مواد و مصالح

 دانلود پاورپوینت انواع بتن , بتن عبور دهنده نور، بتن اتوکلاو , بتن سبک , پروژه پاورپوینت عمران , پروژه پاورپوینت ساختمان , دانلود پاورپوینت عمران , دانلود پاورپوینت ساختمان , پاورپوینت آماده برای درس مواد و مصالح, پاورپوینت آماده مواد و مصالح, پاورپوینت درس مواد و مصالح, پاورپوینت مواد و مصالح , مواد و مصالح + ppt ,  دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون, پاورپوینت آماده برای درس بتن , پاورپوینت آماده برای درس بتون , دانلود پاورپیونت آماده , دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پروژه معماری , دانلود پاورپوینت عمران , دانلود پروژه ساختمان , دانلود پاورپوینت ساختمان , دانلود پروژه عمران , کننده,بتن,ساختمان,میکروسیلیس,عمران,شاتکریت,ppt,سوپر,افزودنى

پاورپوینت کامل – 88 اسلاید توضیحات کامل در رابطه با انواع بتن

مقدمه:

بتن و خصوصیات  

بتن و فولاد دو نوع مصالحی هستند که امروزه بیشتر از سایر مصالح در ساختمان انواع بناها از قبیل ساختمان پلها،ساختمان سدها، ساختمان متروها،ساختمان فرودگاه ها و ساختمان بناهای مسکونی و اداری و غیره به کار برده می شوند.و شاید به جرأت می توان گفت که بدون این دو پیشرفت جوامع بشری به شکل کنونی میسر نبودبتن به طور کلی محصولی است که از اختلاط آب با سیمان آبی و سنگدانه های مختلف در اثر واکنش آب با سیمان در شرایط محیطی خاصی به دست می آیدو دارای ویژگیهای خاص است. بتن اینک با گذشت بیش از 170 سال از پیدایش سیمان پرتلند به صورت کنونی توسط یک بنّای لیدزی، دستخوش تحولات و پیشرفتهای شگرفی شده است.در دسترس بودن مصالح آن، دوام نسبتاً زیاد و نیاز به ساخت و سازهای فراوان سازه های بتنیاین ماده را بسیار پر مصرف نموده است. اینک حدود سه تا چهار دهه است که کاربرد این ماده ارزشمند در شرایط ویژه و خاص مورد توجه کاربران آن گشته است.

دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

مربوط به درس مواد و مصالح

 دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون

فهرست مطالب :

1–  آببندى منابع بتنى

2–  آنى گیر سیمان

3– افزودنى منبسط کننده

4– پوشش محافظ نما

5– دیر گیر بتن Concrete Retarder COMEX C44

6– دیرگیربتن Concrete Retarding Admixture COR -S1

7– رنگ بتون

8– روان کننــده

9– روغن قالب

10– زود گیـر بتن Acceleratin Admixture SAA -7S

11– زودگیر بتون Concrete Accelerating ASCOM-F7

12– زودگیر شاتکریت

13– ژل میکروسیلیس MSMX

14– سخت کننده سطح بتن

15– سوپر روان کننده

16– ضدیخ بتن

17– عمل آورنده بتن ( کیورینگ )

18– هوازاى بتن

19– واتر پروف (پودری)

20– واتر پروف (مایع)

21– فـوق روان کننده Super Plasticizer SCOM- 7B

 

این پاورپوینت برای درس مواد و مصالح آماده شده است.

===========

فرمت: پاورپوینت

حجم: 2 MB

صفحات: 83 اسلاید

========

 

برای دانلود پاورپوینت افزودنی های بتون اینجا کلیک کنید.

 

منبع: www.saze20.ir    *  پروژه های آماده عمران و معماری  *

 

350 پلان حرفه ای اتوکدی

350 پلان حرفه ای اتوکدی

350 پلان حرفه ای اتوکدی 

در این مجموعه 350 پلان و نقشه بسیار زیبا و حرفه ای از انواع سازه ها قرار دارد. این مجموعه شامل پلان بانک , پلان بازار و بازارچه , پلان بیمارستان , پلان دانشگاه , پلان ساختمان اداری , پلان استادیوم فوتبال , پلان هتل , پلان مدرسه , پلان مخزن آب بتنی , پلان مسجد , پلان پارک , پلان پارکینگ , پلان شبکه آبیاری , نقشه پل , پلان پروژه های بتنی , پلان مجتمع مسکونی , پلان ساختمان آجری , پلان شهرک توریستی و تفریحی , پلان سوله , پلان ویلایی , مقاطع جدول اشتال و ... می باشد. این پلان ها با فرمت اتوکد بوده و تماما دسته بندی شده می باشد.

با دریافت این مجموعه میتوانید نقشه انواع سازه ها را یکجا در اختیار داشته باشید.

قابل استفاده دانشجویان و مهندسان عمران و معماری

 

برای خرید این محصول به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

دانلود پاورپوینت نقش طبیعت در سازه های معماری

دانلود پاورپوینت نقش طبیعت در سازه های معماری

نقش طبیعت در سازه های معماری (بررسی موضوع در کارهای اتو)


 دانلود پاورپوینت نقش طبیعت در سازه های معماری

فهرست:

پیشگفتار

بررسی برخی از سازه های معماری با الهام از طبیعت

بررسی کارهای فرای اتو (سازه های چادری و کابلی با الهام از طبیعت)

پیشگفتار:

پیدایش معماری بوسیله ی انسان به روشنی مشخص نیست انسان که زندگی را از غار آغاز کرد و بر اثر چه عواملی به فکر ایجاد سر پناه برای خویش نائل گردید جای سوال دارد. از غاری که زندگی می کرد الهام گرفت یا از درختی که سایبانی مناسب در فصل گرما بود . بهرحال انسان پیش از تاریخ به هر نحو که بود موفق به ایجاد آثار معماری گردید. آنچه که مسلم است الهام از ساختارهای طبیعی در سازه های معماری نقش اساسی دارد.

 

در این پاورپوینت بصورت تصویری با عناصری از طبیعت که از آنها در معماری الهام گرفته شده است آشنا خواهید شد.