عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

آموزش کسب درآمد میلیونی از تدریس خصوصی آنلاین

آموزش کسب درآمد میلیونی از تدریس خصوصی آنلاین

در حال حاضر افرادی که به عنوان معلم خصوصی آنلاین مشغول به فعالیت هستند درآمد بسیار خوبی را برای خودشان ایجاد کرده اند.

اساتید و معلم ها می توانند کلاس آنلاین برگزار کنند و از کل جهان شاگرد جذب کنند و البته دانش آموزان و دانشجویان هم می توانند حتی در شب امتحان نیز کلاس رفع اشکال برگزار کنند.



چند پیشنهاد برای کسب درآمد عالی از تدریس آنلاین

1- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید

نکته ای که برای رسیدن به درآمدهای بالا از کار تدریس خصوصی باید در نظر داشته باشید این است که از روش های مختلف و پرکاربرد برای جذب شاگرد استفاده کنید. یک راهکار بسیار عالی تبلیغ در سایت های آگهی مثل دیوار، شیپور، ایستگاه، نیاز روز، ایفروش، ایران تجارت، ایران مدرس و ... است. راهکار دیگر استفاده از وبلاگها برای تبلیغ دوره های آموزشی شماست که برای این کار می توانید از سیستم های وبلاگدهی معتبری مانند بلاگفا، رزبلاگ، بیان بلاگ، بلاگ اسکای و ... استفاده نمایید.


2- هزینه شرکت در کلاس را مناسب در نظر بگیرید

در بسیاری از موارد هزینه کم برای کلاس خصوصی به بی سوادی معلم تعبیر می شود! شما باید هزینه کلاس های خصوصی را مناسب در نظر بگیرید. اولا که هزینه کلاس ها را آنقدر پایین انتخاب نکنید که حتی با جذب دانشجوی زیاد هم درآمد قابل توجهی نداشته باشید و دوم اینکه هزینه کلاس ها را آنقدر بالا انتخاب نکنید که جذب دانشجو سخت شود.


3- دوره های آموزشی تولید کنید و بفروشید

با ساختن دوره های آموزشی، می توانید درآمد خود را چندین برابر کنید و از طرف مقابل هم می توانید میزان فعالیت های خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید. یعنی با کار کمتر، درآمد بیشتر کسب کنید.

ساختن دوره آموزشی کار سختی نیست اما نیاز به یادگیری اصول و قواعدی دارد که می توانید این اصول و قواعد را از صفحه زیر آموزش ببینید:

کسب درآمد از آموزش



4- امکانات تدریس خصوصی آنلاین را برای خودتان فراهم نمائید

کلاس های حضوری مشکلات زیادی را برای اساتید ایجاد می کند. مثلاً اگر ساکن مشهد هستید و خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی را در مشهد ارائه می دهید، اگر دانش آموز نیشابوری برای برگزاری کلاس با شما تماس بگیرد، رسیدن به محل کلاس برای استاد واقعا سخت خواهد بود.

اما زمانی که از کلاس آنلاین استفاده می کنید، می توانید از هر جای ایران و جهان دانشجو بگیرید. ضمنا بهتر است که امکاناتی مانند قلم نوری و اینترنت پرسرعت داشته باشید تا کلاس های مجازی شما به بهترین شکل برگزار شود.


5- شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید

راز موفقیت معلمان در موفقیت دانش آموزان آنها نهفته است. اگر در حال تدریس مکالمه زبان انگلیسی، تدریس کنکور، تدریس آیلتس، تدریس ریاضی، فیزیک، زیست شناسی یا هر درس دیگری و ... هستید، در هر صورت هدف اصلی شما باید موفقیت دانش آموزانتان باشد. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و کسب درآمد خوب از این تجارت، مهمترین عامل تدریس خوب و کسب نتایج خوب توسط دانش آموزان است.


6- کار تدریس خصوصی را با تمرکز انجام دهید

اگر تدریس خصوصی را شغل اول خود بدانید و در انجام آن جدی باشید، درآمد بالایی خواهید داشت. البته این کار می تواند به عنوان شغل دوم هم پولساز باشد، اما نه به اندازه ای که اگر فقط این کار را انجام می دهید. اگر به تدریس علاقه دارید سعی کنید این کسب و کار را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید.


7- دروس محدودی را تدریس کنید

حتما به این موضوع دقت کرده اید که ما بهترین معلم های فیزیک را برای کنکور داریم اما بهترین معلم فیزیک و شیمی را برای کنکور نداریم. یعنی اساتیدی که به عنوان برندها و بهترین ها شناخته می شوند در حال تدریس یک دوره خاص هستند. اگر می خواهید یک برند و بسیار موفق باشید، باید تمرکز داشته باشید. بهترین موقعیت این است که درسی را مطالعه کنید که برای آن خلق شده اید و اولین نفر در ایران باشید که این درس را تدریس می کنید. به این ترتیب هزینه کلاس ها را هم خودتان تعیین خواهید کرد.


8- تدریس دروس دانشگاهی و کنکوری درآمد خوبی دارد

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی برای دوره های دانشگاهی و برنامه های تخصصی برای رشته های مختلف دانشگاهی می تواند بسیار سودآور باشد. تدریس کنکور گزینه بسیار مناسبی برای کسب درآمد از این شغل است. اگر خودتان در کنکور قبول شده اید و مثلاً در کنکور قبول شده اید، می توانید به عنوان معلم خصوصی کنکور درآمد زیادی کسب کنید.