عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پروژه های معماری بخش شانزدهم

پاورپوینت قاعده زرین چیست

پاورپوینت قاعده زرین چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



پاورپوینت تحلیل و بررسی رنگ و نور

غایت و هدف همه مجاهدت های هنری بیرون کشیدن و استخلاص ماهیت و سرشت معنوی فرم و رنگ و آزادی آنها از زندان دنیای مادی است.از چنین آرزو و سودایی است که هنر غیر مادی نشات میگیرد.دنیائی که امروز در آن زندگی میکنیم , به دنیای انسان در سالهای گذشته , شباهتی ندارد.دنیای ما با ابداع و خلاقیت شکل گرفته است.ما بناهائی میسازیم که محتوای آنها در عملکرد آنها نهفته است;در عین حال بناها سمبل افکار و عقاید نیستند ; بلکه تجسم افکاری هدف دار هستند.
رنگها روح دارند و زنده اند,رنگها کلمه اند و همچنین کلمات سخن میگویند:از نهان سبز جنگل ها,از راز آبی آسمان و دریاها,از شفافیت و زلالی قطرات باران و از پاکی سفید برف;بلی رنگها از روح آدمی و دنیای پر رمز و راز انسان سخن میگویند و رنگهایی که انسانها بدان می پوشند و می نگارند و نقش میزنند نیز حکایت از گوشه ای دیگر از درون ایشان دارد.




پاورپوینت بررسی دفاع غیرعامل

دفاع غیرعامل به مجموعه ای از تمهیدات اطلاق می شودکه در زمان تهاجم بدون استفاده از مدیریت انسانی ، امکانات و تجهیزات خاص ، نسبت به دفاع غیر عامل موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی ، ساختمانها ، تاسیسات ، تجهیزات ، اسناد و شریانهای کشور در مقابل تهاجم غافلگیرانه دشمن می گردد.




پاورپوینت تحلیل و بررسی مواد و مصالح

تاریخچه و مقدمه ای بر استفاده از گچ

گچ از قدیم الایام از گچ در ابنیه های مختلف استفاده می گردید.

قدمت استفاده بشر از گچ به 5000 سال پیش باز می گردد.

گچ از جمله مصالحی است که از ابتدا تا انتهای صنعت ساخت ساختمان مصرف می گردد.
مصارف گچ



پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری ارگ

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری ارگ واقع در تهران در  قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی نمایشگاه+ یک هدیه  با عنوان های  نمایشگاه فیلیپس بلژیک+ نمایشگاه Nanning نمایشگاه اسلوونی در  میلان 2015 در قالب پاورپوینت و دارای 66 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل نمایشگاه ZCB هنگ کنگ + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه نمایشگاه با عنوان های نمایشگاه ZCB  هنگ کنگ + غرفه برنهام اثر معماران زاها حدید و غرفه Serpentine 2017 در قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل نمایشگاه صنعتی، اداری آریو چوب تهران + دو  نمونه موردی دیگر  

این فایل شامل تحلیل چهار نمونه موردی نمایشگاه با عنوان های نمایشگاه صنعتی، اداری آریو چوب تهران+ غرفه اتریشی در نمایشگاه شانگهای ؛ غرفه دانمارک در نمایشگاه شانگهای 2010 و غرفه هنر Livingدر قالب پاورپوینت و دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل نمایشگاه در آرژانتین + سه نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی نمایشگاه  با عنوان های  نمایشگاه در آرژانتین + غرفه انگلستان برای نمایشگاه جهانی شانگهای 2010؛ غرفه امارات متحده عربی و غرفه ایتالیا  در قالب پاورپوینت و دارای 58 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل مدرسه مالاوی با تاکید بر معماری ارگانیک + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های مدرسه مالاوی با تاکید بر معماری ارگانیک+ تحلیل طراحی مدرسه ابتدایی مدرن ARLINGTON، استودیو BIGو تحلیل مدرسه Berresgasse / PSLA ARCHITEKTEN در  قالب پاورپوینت و دارای 50 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل مدرسه آیزنبرگ توسط گروه معماری BIG

در این فایل مدرسه آیزنبرگ اثرگروه معماری BIG مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

به زبان ساده می توان محوطه سازی را چگونگی بکار بردن و جانمایی المان های مختلف مورد نیاز در یک فضا تعریف کرد. شاید در نگاه اول تصور این باشد که جدول بندی و مشخص کردن فضای سبز و راه ها تعریف مشخصی از محوطه سازی باشد، اما این چنین نیست و تمامی موارد بالا تنها اجزائی از عملیات پیچیده محوطه سازی می باشند .بعنوان مثال در محوطه سازی یک شهرک مسکونی بایستی تمامی موارد وضوابط مباحث مختلف مسکن و شهرسازی در کنار طراحی زیبا وچیدمان مناسب بکار برده شود که از این موارد می توان به جانمایی نقاط امن، دسترسی های مختلف، فضا سازی های مناسب با جمعیت، و تراکم کلی فضا اشاره کرد.




پاورپوینت همایش شهر اسلامی اصفهان

ارکان هویت اسلامی یک شهر

1- قوانین حاکم بر شهر و جامعه با غیر مسلمانان باید مبتنی بر قوانین، احکام و ارزش های اسلامی باشد.
4- معماری و شهرسازی در مجموع مجموعاً باید اسلامی باشد.
2- مدیران باید متعهد به اسلام، متخصص در مسئولیت های خود و ولایتمدار باشند.
3- روابط اجتماعی مسلمانان باهم و ، باید تأمین کننده نسبی نیازهای مادی و بسترساز نیازهای معنوی شهروندان باشد.



پاورپوینت مسجد جامع سامرا (ابودلف) ،قرطبه (کوردبا)، قیروان

دین اسلام در همان سده های نخست با سرعتی بی سابقه از عربستان به سراسر خاورمیانه، دره سند و سراسر شمال آفریقا تا اقیانوس اطلس گسترش یافت.ماهیت اسلام میلیونها انسان را در پهنه وسیعی به حرکت در آورد و ملیتهای گوناگونی را تحت حاکمیت اسلام به وحدت ویکپارچگی رساند . با مبادله علوم، فنون، و هنر های کهن این اقوام با یکدیگر،و آمیختن آن با روح اسلام ،دورانی نوین از رونق و شکوه پدیدار شد که فرهنگ و تمدن اسلامی نام گرفت. بعد از آن معماری اسلامی در طی هزاران سال تجربه تداوم و بهره گیری درست از توانمندی ها و خلاقیت های بالای خود به خلق آثار معماری ارزشمند و با شکوهی توفیق یافته و شاهکار های بسیاری را بر جای گذاشت.



پاورپوینت مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی

ملات قیر از 5000 سال قبل ، در ساختمانهایی نظیر برج بابل به کار رفته است . امروزه ملات ماسه آسفالت را برای قشر رویه پیاده روسازی ها، پوشش محافظ قشر نم بندی بامها، پر کردن درز قطعات بتنی کف پارکینگها و پیاده روها و مانند اینها مصرف می کنند.




پاورپوینت تحلیل کلیسای نوتردام دوئو لوکوربوزیه

این فایل شامل تحلیل کلیسای نوتردام دوئو اثر لوکوربوزیه در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خانه ویلایی دانیل لیبسکیند

این فایل شامل تحلیل خانه ویلایی اثر دانیل لیبسکیند در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل خانه ی ویلایی خانه ای از رف دفتر معماری آینه و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه خانه ی ویلایی با عنوان های خانه ی ویلایی  “خانه ای از رف”، دفتر معماری آینه+ ویلای آنا و سعیددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada اسپانیا

این فایل شامل تحلیل ساختمان خدمات عمومی دانشگاه علوم بهداشتی Granada واقع در  اسپانیا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی غرفه آجری چین در نمایشگاه باغبانی Expo 2017 و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه نمایشگاه با عنوان های  طراحی غرفه آجری چین در نمایشگاه باغبانی -Expo 2017+ نمایشگاه با طرح زیبادر قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل استودیو معماری محمد خاوریان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی و معماری ویلای ناتل ، استودیو معماری محمد خاوریان+ ویلای شکسته در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل طراحی ویلا معماری خانه R آلمان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی ویلا، معماری خانه R-آلمان+ تحلیل ویلا ۱۴۲ در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی ویلاپاسداشت طبیعت و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  طراحی ویلاپاسداشت طبیعت واقع در سنگاپور و  ویلای کلبه ی پنج انگشتی در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی ویلاهای سهی و سهی سعید محسن یونسی

این فایل شامل تحلیل طراحی ویلاهای سهی و سهی ، سعید محسن یونسی در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی ویلای مدرن کوهستانی توسط Ulisses Morato برزیل و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی ویلا با عنوان های طراحی ویلای مدرن کوهستانی توسط Ulisses Moratoواقع در برزیل و ویلاGusu Aristo در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.  از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد