عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پروژه های معماری بخش سیزدهم

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی اتریش و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه کتابخانه با عنوان های تحلیل کتابخانه ملی اتریش+ کتابخانه عمومی اوریلیا / پرکینز + ویل و کتابخانه Librio Yukuhashi / معماران MIKAMIدر قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه اسپانا  مدلین کلمبیا و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه  با عنوان کتابخانه اسپانا- مدلین کلمبیا+ کتابخانه دانشگاه شیکاگو و کتابخانه جدید Ningbo در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل کتابخانه جدید دانشگاه آبردین بریتانیا

این فایل شامل تحلیل کتابخانه جدید دانشگاه آبردین-بریتانیادر قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاوروینت تحلیل کتابخانه Vaughan  کانادا گروه معماری ZAS

این فایل شامل تحلیل کتابخانه Vaughan – کانادا / گروه معماری ZAS   در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی Cedar Rapids آمریکا

این فایل شامل تحلیل کتابخانه عمومی Cedar Rapids  واقع در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل طراحی و اجرای پروژه کتابخانه آرشیوی چین و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی کتابخانه  با عنوان های  تحلیل طراحی و اجرای پروژه کتابخانه آرشیوی چین+ کتابخانه ملی اطلاعات عمومی و غرفه کتابخانه SUTD توسط City Form Lab در قالب پاورپوینت و دارای 54 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی کارخانه پلیمر شمیم دفتر معماری داوود بروجنی

این فایل شامل تحلیل طراحی کارخانه پلیمر شمیم ، دفتر معماری داوود بروجنی در قالب پاورپوینت و دارای 18اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای سینک

این روستا در حوزه نفوذ مستقیم روستای افجه قرار دارد و خدمات اولیه خود را از این روستا و در مرحله بعدی ، از شهر تامین می کند .

ساکنان روستای سینک عمده محصولات باغی خود شامل گردو ، گیلاس ، سیب ، هلو ، به و آلبالو را در شهر لواسان و در مرتبه بعدی ، در شهر تهران به فروش می رسانند و نیازهای خود در زمینه نهاده های کشاورزی ( نهال بذر ، کود ، سم و . . . ) را از شهر لواسان تامین می کنند . 

در طرح سازماندهی فضاها و مراکز  روستایی استان تهران نیز روستای سینک به عنوان یکی از روستاهای اقماری حوزه افجه در نظر گرفته شده که باید خدمات برتر را از مرکز حوزه ( روستای افجه ) دریافت کند . 
برسی تحولات جمعیتی با استفاده از  آخرین سرشماری جمعیتی صورت گرفته:
روستای سینک فاقد حوزه نفوذ می باشد . لذا بررسی این بند موضوعیت ندارد ...




پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ

طراحی این هتل و مجموعه تفریحی، درست بر خلاف آنچه است که از چینی‌ها سراغ داریم؛ برای ساخت مجموعه‌ای پر زرق و برق و مجلل است که قرار است به جای اینکه سر به آسمان بساید، در ته یک دره ساخته شده و یکی از نشانه‌های رنج بشر در طبیعت را از میان ببرد.

به ظاهر شرایط برای چینی‌ها تا اندازه‌ای تغییر کرده که قرار است زخمی که در راه توسعه یافتن کشورشان بر طبیعت تحمیل کرده بودند، تبدیل به مجموعه‌ای تفریحی و زیبا کنند. دره‌ای که نشانه رنج سال‌های گذشته مردم این منطقه نیز هست؛ اما قرار است در آینده، زمینه‌ساز تفریح دیگران شود.


پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نیاوران

این بنا توسط آقای کامران دیبا و همکارانش صورت گرفته است. ساخت این بنا در تاریخ 1355شروع و در سال 1356 به اتمام رسید. کل فضای مجموعه نیاوران 110 هزار متر مربع است و زیر بنای ساختمان 10 هزار متر مربع می باشد. این مکان از سال 1364 تا 1374 به عنوان دانشکده هنر و زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت نموده و در سال 1374 با عنوان رسمی فرهنگسرا شروع به کار کرد. در حال حاضر ریاست این مجموعه بر عهده جناب آقای دکتر سیدمحمد فدوی می باشد .




پاورپوینت  تحلیل مرکز فرهنگی pompidon metz فرانسه

این فایل شامل  تحلیل مرکز فرهنگی pompidon-metz واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل معماری پایدار ساختمان اداری Polyades سوییس و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری Polyades سوییس+ ساختمان اداری Fair-Haired Dumbbell  و ساختمان اداری / طراحی EXH در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر


این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی+ مدرسه والدورف در پرنزلاوئر برگ  و مدرسه مرلیجن LOW Architecten در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه+ پارکینگ در سئول و پارکینگ شهر سانتا مونیکا شماره 6در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلای خطی واقع در کرج+ ویـلای شمـس ،اثر گروه معماری کارنددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای شماره سی واقع در کرج+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار علیرضا تغابنی

این فایل شامل تحلیل ویلای کوهسار اثر علیرضا تغابنیدر قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  ویلای کیدوساکی+ ویلا Yatsugatake استودیو معماران Kidosaki  در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.




پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان+ خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل در قالب پاورپوینت و دارای 27  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل ویلایی مدرن هلند و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های ویلایی مدرن در سنگاپور + ویلای   Vught ، هلند  در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.


پاورپوینت تحلیل ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

این فایل شامل تحلیل ویلای دماونداثر استودیو شیرازیان در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه  واقع در ترکیه در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.



پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟دارای 41 اسلاید می باشد و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.



طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 6 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاه فایل اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نیازهای مدرسین و افرادی است که فایل های بسیاری را تهیه کرده اند و قصد دارند که از فروش این فایل ها درآمد کسب کنند.

فروشگاه های فایل به این صورت عمل می کنند که ابتدا مدیر سایت توضیحات محصول را در سایت ثبت می کند و فایل اصلی آن محصول را نیز پیوست می کند. پس از انتشار این محصول در سایت، خریدار می تواند هزینه محصول را پرداخت کرده و بلافاصله لینک دانلود آن را دریافت کند و محصول مورد نظر را بصورت اتوماتیک دریافت کند.

همانطور که ذکر شد، در فروشگاه فایل می توانید با کمترین فعالیت محصول قابل دانلود خود را به مشتریان بفروشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. در این سیستم بسیاری از کارها توسط سایت فروشگاهی انجام می شود و تنها کاری که باید مدیر سایت انجام دهد این است که محصولات را در سایت فروشگاه فایل ثبت کند و افراد علاقمند به آن محصولات را به سایت هدایت کند؛ بقیه مراحل از ارائه توضیحات در مورد محصول گرفته تا خرید و تحویل محصول به مشتری، بطور کامل توسط سایت انجام می شود.









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد