عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پروژه های معماری بخش هشتاد و پنجم

پاورپوینت کف سازی داخلی طبقات

هدف از کف سازی به وجود آوردن سطحی است که بتواند خواسته های استفاده کننده را از آن به نحو مطلوب برآورد. اولین مشخصه مهم کف سازی ، استحکام و پایداری آن است . مقاومت در برابر نفوذ و عبور رطوبت از دیگر ویژگیهای عمده کف سازی می باشد . به علاوه کف سازی بایستی دارای لازم باشد. از خصوصیات دیگر کف سازی می توان از مقاومت در برابر عبور اصوات و حرارت و همچنین استقامت در برابر آتش نام برد.



طی سالیان متمادی عدم توجه به کف سازی حوادث زیادی به بار آورده که بیشتر آن ها شامل زیان های جانی می باشد. همچنین زیان مالی ناشی از این حوادث برای جامعه جبران ناپذیر است.
 
کف سازی مناسب و نظافت منظم وصحیح می تواند تعداد حوادث در مورد لغزش و… را کاهش دهد.با این وجود مهمترین اقدام در این کار  طراحی صحیح و ارائه مناسب ترین کف با توجه به نیاز است.





چسب‌های بتن عموما محلول‌هاى کلوئیدى از پلیمرهاى مختلف در آب هستند که مقاومت کششى، خمشى و همچنین دوام بتن را افزایش مى‌دهند. مهمترین خاصیت آنها افزایش چسبندگى است.




پلاستیک ،یک ماده مناسب برای ساخت قطعات آماده ای محسوب می شود که ممکن است درداخل ویا خارج ساختمان به کارروند. به همین دلیل استفاده ازپلاستیک در قالب بندی ،پوشش کف ودیوار،پنجره ها،و…رایج گردیده است.
چنانچه پلاستیک به الیاف مسلح گردد ،پلاستیک مسلح ویاموادکامپوزیت تشکیل می شوند، که تحت نام ”پلاستیک مسلح به الیاف” یا FRP (Fiber Reinforced plastic) شناخته می شوند ودرحال حاضر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی جدید وبسیار پرجاذبه محسوب می شوند.




حشرات اجتماعی شامل گونه‌های بی‌شماری از زنبورهای عسل ، زنبورهای معمولی و تمام گونه‌های مورچه‌ها و موریانه‌ها می‌شود. حشرات اجتماعی در گروههای فامیلی زندگی می‌کنند و یا به صورت قبیله‌ای زندگی کرده و لانه‌های بسیار بزرگ می‌سازند. در هر قبیله فقط یک حشره ، یعنی ملکه ، تولید مثل می‌کند. بیشتر حشرات دیگر کارگر هستند که به جمع‌آوری غذا وحفاظت از لانه و نوزادان مشغول هستند.






آشنایی با برترین معمار معاصر ژاپن به عنوان یکی از با نفوذترین معماران در خصوص ترکیبات موجز و منسجم و نحوه به کارگیری مصالح
درک وشناخت عناصر پنهان موجود در طبیعت به عنوان اساسی ترین مبانی معماری
شناسایی محیط وفضا  به کمک فلسفه وجودی انسان ها و ترکیب آن با معنویت
تحقق نگاهی تازه در مورد حقیقت سکونت




آشنایی با برترین معمار معاصر ژاپن به عنوان یکی از با نفوذترین معماران در خصوص ترکیبات موجز و منسجم و نحوه به کارگیری مصالح
درک وشناخت عناصر پنهان موجود در طبیعت به عنوان اساسی ترین مبانی معماری
شناسایی محیط وفضا  به کمک فلسفه وجودی انسان ها و ترکیب آن با معنویت
تحقق نگاهی تازه در مورد حقیقت سکونت




از جمله کارهای نهایی و تکمیلی در ساختمان به منظور به تصویر کشیدن چهری واقعی و زیبای آن نماسازی است.
نما سازی مبین شخصیت ساختمان و زیبایی محیط مورد توجه است.




استاد هوشنگ سیحون متولد ۱۲۹۹ در تهران ، تا سال ۱۳۱۹ مشغول تحصیل در دبستان تا دبیرستان در تهران بوده از سال ۱۳۲۳ موفق به اخذ پایان نامه مهندسی در رشته معماری  شد. بین سالهای ۱۳۲۸-۱۳۲۴ در پاریس در دانشگاه هنرهای زیبا ادامه تحصیل داد و موفق به اخذ دیپلم معماری از دانشگاه بوزار پاریس شد. به ایران بازگشت و دانشیار دانشگاه هنرهای زیبای تهران و مشغول تدریس شد و ۵ سال بعد به مقام استادی ارتقا یافت ،در سال ۱۳۴۱ به مقام ریاست دانشکده منصوب شد.




پاورپوینت کانسپت ، استعاره


با تعریف ساده می توان گفت کانسپتها ایدههایی هستند که عناصر گوناگونی را در یک جا گرد هم می آورند.
این عناصر گوناگون، در متن این نوشتار؛ تفکرات، تصورات و مشاهدات هستند.
در معماری کانسپت، مسیری است که طی آن نیازهای فیزیکی، شرایط محیطی و باورها به هم می‌پیوندند و به این ترتیب کانسپت‌ها بخش مهمی از روند طراحی معماری را شکل می‌دهند.




نورمن فاستر ، در اول ماه ژوئن۱۹۳۵ در شهر منچستر متولد شد. پس از اتمام دوره متوسطه ، به صورت نیمه وقت و به عنوان منشی در تالار شهر منچستر شروع به کار کرد . سپس به خدمت سربازی رفت و در حین خدمت در نیروی هوایی ، در زمینه مهندسی الکترونیک مهارت یافت و اطلاعاتی در مورد هواپیما کسب کرد . در نهایت ، به دلیل علاقه به هواپیماهای گلایدر به یک خلبان ماهر تبدیل شد . ۱۹۵۵ پس از اتمام دوره دوساله سربازی ، در دفتر دو تن از معماران منچستر مشغول به کار شد.




پاورپوینت تندیس گرایی در معماری آماده برای ارائه در درس انسان طبیعت معماری ، ویژه دانشجویان معماری ، قابل ویرایش

تندیس گرایی به معنی الهام گرفتن از یک یا چند چیز و بیان نماد آنها به زبان معماری است که الهامات میتواند از هر چیزی در این کره خاکی گرفته شود.

در اینجا به چند نمونه از این الهامات و بناهای تندیس گرایانه اشاره می کنیم و در مورد هر کدام توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد:




پاورپوینت معماری صخره ای


طبیعت الهام بخش ترین مکان

معماران و طراحان ساختمان معتقدند که طرح‌های الهام گرفته از طبیعت، می‌تواند به کاهش صدمات زیست‌محیطی ناشی از ساختمان‌ها کمک شایانی کند.

آرشیتکت ها از دیرباز از طبیعت الهام گرفته‌اند. در عصر باستان، ستون‌های معابد و قصرها به تقلید از درختان نخل و یا گل نیلوفر ساخته می‌شدند و طراحان ساختمان‌ها نیز در موارد مختلف، از شکل‌ها و تناسب‌های طبیعی برای دستیابی به الگوهای زیباشناختی و چشم‌نواز بهره جسته‌اند. امروزه، برخی از آرشیتکت‌ها بر این باورند که تقلید از طبیعت، به مراتب بیش از زیباسازی ظاهری ساختمان‌ها، مفید خواهد بود.




دانلود پاورپوینت عایق ها


عایق حرارتی مواد و مصالحی هستند که مقاومت زیادی در مقابل عبور گرما دارندو می توان بوسیله آنها تا آنجا که ممکن است از انتقال حرارت محل گرم شده  یا لوله های حامل آبگرم یا کانالها و…جلوگیری کردتا در مصرف سوخت جلوگیری شود
عایق رطوبتی: نفوذ رطوبت به عایق های حرارتی باعث کاهش خاصیت آن شده برای جلوگیری از این امرباید از عایق های رطوبتی استفاده نمود عایق های رطوبتی موادی هستند که از رسیدن رطوبت از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می کنند





آب در طراحی پارک و باغهای ایرانی آب نما و استخر در باغ‌های ایران یکی از ضروری‌ترین عناصر ایجاد باغ بوده است. استخر باغ‌های قدیمی دارای عمق زیاد و چندین فواره بوده‌اند از جمله استخر باغ بزرگ هزار جریب که در دوره صفویه در اصفهان احداث شد و پانصد فواره داشت .




با دریافت این فایل ، نقشه های اجرایی یک بیمارستان شیک و حرفه ای را بصورت کامل ، همراه با جزییات اجرایی آن در اختیار خواهید داشت
 

دانلود نقشه های کامل بیمارستان جهت دانشجویان و مهندسین معماری و عمران

 



با دریافت این فایل ، نقشه های اجرایی یک دانشگاه با طراحی حرفه ای را بصورت کامل و همراه با جزییات اجرایی در اختیار خواهید داشت.


جزییات موجود در نقشه دانشگاه:

– پلان طبقه اول دارای ۳۴ اتاق، دو سرویس پله، دو سرویس بهداشتی




غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم کردن مصالح راهسازی کاربرد دارد. اساسی ترین مساله در راهسازی و عملیات ساختمانی ، رساندن میزان دانسیته و مقاومت لایه های خاک به مقدار مطلوب می باشد.




پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی در 48 اسلاید به مطالعه و بررسی استانداردهای امکان ورزشی پرداخته و تاریخچه امکان ورزشی ایران و جهان را تحلیل کرده و همچنین گزارش ها و تصاویری از مکان های ورزش مختلف را ارائه کرده است.




پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی

پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.




پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم شامل 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.




پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.




الگوریتم مرغ مگس خوار چیست

پاورپوینت الگوریتم مرغ مگس خوار چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .



چطور هر کالایی را به راحتی در دیوار بفروشیم؟

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از انتشار آگهی در سایت دیوار ، بازدید آگهی شما بسیار کمتر از حد انتظارتان باشد؟

آیا شده که برای فروش چیزی در دیوار آگهی ثبت کرده باشید ولی حتی یک پیامک یا تماس برای خرید دریافت نکرده باشید؟

و یا اینکه افراد زیادی بواسطه آگهی شما در دیوار با شما تماس گرفته باشند اما محصولتان را نخریده باشند؟



چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم؟

در این دوره قصد داریم به شما بگوییم که چطور یک محصول آموزشی پرفروش بسازید و راه های افزایش فروش آن را نیز به شما خواهیم آموخت و شما می توانید با اجرای نکاتی که در این فایل گفته شده ، به درآمد بسیار خوبی برسید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد