عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر مدرن فورت ورث

پاورپوینت تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث




این فایل شامل تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد و این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث ، 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت

معرفی موزه موزه هنر مدرن فورت ورث

بررسی فرم موزه موزه هنر مدرن فورت ورث
سیرکولاسیون  موزه هنر مدرن فورت ورث
متریال و مصالح
چیدمان فضاها
نورگیری موزه موزه هنر مدرن فورت ورث
بررسی سازه
سایت پلان
مقطع
پلان طبقات موزه هنر مدرن فورت ورث
و...

 

مختصری از متن:

موزه متشکل از چند حجم مکعب مستطیلی است که بصورت پلانی ال L شکل ترکیب شده اند و بدین ترتیب استخری بازتابنده را در بر می گیرد. با تفکیک ساختمان به چند بخش، مجموعه ای از احجام مکعب مستطیلی بوجود می آیند.

این همان راهکار لویی کان برای موزه هنر کیمبل است. از این منظر آندو سعی داشته تا به این اثر ارزشمند معماری در مجاورت خود پاسخی مناسب دهد. از سوی دیگر فرم خطی امکان بسط و گسترش مفهومی و فیزیکی بنا را باز گذاشته است.

5 المان Y شکل به بلندی ۴۰ فوت ورقه‌های روی آن را پشتیبانی می‌کند و نشانه یک حوزه هستند. این المان‌ها، کنسول بزرگ را نگه می‌دارند و از سوی دیگر ریشه در آبی دارند که تا مجاورت جداره شیشه‌ای ساختمان پیش می‌رود. این‌ها همگی تمهیداتی هستند که آندو به واسطه آن توانسته این موزه را بر خلاف بسیاری از موزه‌های صلب و نفوذناپذیر، در پوشش شیشه‌ای شفافی قرار دهد.


عنوان : پاورپوینت تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 36
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت









    بازاریابی فایل و کسب درآمد از فروش فایل


    تقریبا تمام فرایند بازاریابی فایل در اینترنت انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. حتی نیازی به ایجاد ارتباط بین بازاریاب و خریدار وجود ندارد و بازاریاب و خریدار همدیگر را نمی بینند و با هم ارتباط نمی گیرند.

    در واقع ابتدا بازاریاب، تبلیغ محصول مورد نظر را در سایت یا وبلاگ خود ثبت می کند و آن تبلیغ را به صفحه اول گوگل می رساند یا به هر شکل دیگر، تبلیغ محصول را در معرض دید مخاطب قرار می دهد و سپس خریدار با مشاهده تبلیغ و در صورت نیاز اقدام به خرید می کند.

                                                                                                                           

    تمام مراحل خرید و تحویل فایل بصورت اتوماتیک انجام می شود و خریدار می تواند بلافاصله پس از پرداخت آنلاین هزینه محصول، فایل مورد نظر خود را دانلود کند. زیرا سیستم سایت به گونه ای طراحی شده که فقط پس از پرداخت آنلاین هزینه، فایل مورد نظر در اختیار خریدار قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد