عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی موزه هنری لیون فرانسه

پاورپوینت تحلیل طراحی موزه هنری لیون فرانسه




این فایل شامل تحلیل طراحی موزه هنری لیون فرانسه در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل طراحی موزه هنری لیون فرانسه ، 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت
تاریخچه
معرفی پروژه موزه هنری لیون فرانسه
هدف طراحی

بررسی فرم موزه هنری لیون فرانسه

چالش طراحی موزه هنری لیون فرانسه
ریزفضاها
روند طراحی: موزه هنری لیون فرانسه
پلان طبقات موزه هنری لیون فرانسه
مقطع
و...

 

مختصری از متن:

در ژوئیه 1999 ، مقامات فرانسوی تصمیم گرفتند پروژه ای را برای ایجاد یک موزه جدید در لیون احداث کنند . آنها به دنبال مکانی جدید برای میزبانی مجموعه های موزه تاریخ طبیعی قدیمی بودند.

پس از مشکلات متعدد ، این موزه جدید سرانجام در دسامبر 2014 افتتاح شد. این شاهکار واقعی معماری 190 متر طول ، 90 عرض و 41 متر ارتفاع دارد. این طرح در طی مسابقه ای انتخاب شد. در این مسابقه گروه معماری Coop Himmelbe برنده مسابقه موزه فرانسه در سال 2001 شده بود. این موزه برای انتقال دانش و اطلاعات به نسل های آینده برنامه ریزی شده و صرفاً به عنوان یک موزه برای بازدید می باشد.

زمین ساختمان موزه در شبه جزیره ای واقع شده است که 100 سال پیش به طور مصنوعی ایجاد شده و در محل تلاقی رودخانه های Rhône و Saône می باشد تا ساخت یک بنا با کاربری مورد نظر را به انجام  برساند. این موزه جدید ، که شامل مجموعه بزرگی از موزه علوم طبیعی است که در نیمه دوم قرن نوزدهم تأسیس شده است.

 

عنوان : تحلیل طراحی موزه هنری لیون فرانسه

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت









    هدایای سفارش طراحی سایت فروشگاهی کالا و فایل


    با ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی جامع کالا و فایل؛ علاوه بر امکانات کاربردی و ممتازی که دریافت می کنید، هدایای ارزشمندی را نیز بصورت رایگان دریافت خواهید کرد. هدایایی مانند 5 گیگابایت هاست یک ساله رایگان برای نگهداری اطلاعات و محتوای سایتتان، سامانه پیامکی متصل به سایت شما همراه با شماره اختصاصی رایگان، پشتیبانی 4 ماهه رایگان و دامنه ir یک ساله رایگان و 5 رپورتاژ آگهی رایگان در سایت درآمد برتر و همچنین 5 رپورتاژ آگهی رایگان در سایت فایل ناب. در ادامه لیست این هدایای رایگان را مشاهده می کنید:

    5 گیگابایت هاست رایگان به مدت یک سال

    سامانه پیامکی همراه با شماره اختصاصی رایگان

    دامنه ir رایگان

    4 ماه پشتیبانی رایگان

    5 رپورتاژ آگهی رایگان در سایت درآمد برتر

    5 رپورتاژ آگهی رایگان در سایت فایل ناب

    ارزش این هدایا بیشتر از 2 میلیون تومان است که شما تمام این موارد را بصورت رایگان دریافت خواهید کرد.

    در خصوص اهمیت رپورتاژ آگهی و اینکه رپورتاژ آگهی چیست باید بگوییم که رپورتاژ آگهی یک مطلب تبلیغاتی است که بصورت دائمی در سایت مقصد وجود خواهد داشت و لینک هایی که از این رپورتاژ آگهی به سایت شما داده شده، باعث ورود مشتریان از سایت مقصد به سایت شما شده و همچنین بهبود جایگاه سایت شما در گوگل را به همراه خواهد داشت و هر دوی این موضوعات منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد شما خواهد شد.

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

    طراحی سایت فروشگاهی کالا و فایل


دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان شهرداری لندن (سیتی هال)

پاورپوینت تحلیل ساختمان شهرداری لندن (سیتی هال)




این فایل شامل تحلیل ساختمان شهرداری لندن (سیتی هال) در قالب پاورپوینت دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد.. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل ساختمان شهرداری لندن (سیتی هال)، 57 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
 موقعیت
معرفی پروژه 
مشخصات بنا 
بررسی فرم
نمای ساختمان 
ویژگی های معماری

سبک بنا ساختمان شهرداری لندن

ویژگی معماری
مصالح 
سازه ساختمان شهرداری لندن
فضای شهری عمومی مجاور تالار
روند طراحی تالار شهر لندن
مقطع تالار ساختمان شهرداری لندن
مصالح نما
هندسه و سازه
هندسه کروی و ساده سازی محاسبات ساختمان شهرداری لندن
پوسته منحنی شیشه ای تالار
جزییات پوسته
مفصل ستون مورب و تیر ساختمان شهرداری لندن
هسته مرکزی
پوسته خارجی
جزییات پانل نما ساختمان شهرداری لندن
جزییات رمپ
نورپردازی رمپ تالار
جنبه های اکولوژیک در تالار شهر لندن

تهویه و گرمایش ساختمان شهرداری لندن

کف سازی
شبیه سازی صوتی تالار اصلی ساختمان شهرداری لندن
آگوستیک
پلان طبقات ساختمان شهرداری لندن
مقطع
و...

 

مختصری از متن:

از ابتدای پروژه، طراحی ساختمان به عنوان نمونه ای با مصرف کم انرژی مدنظر بود.نتایج اولیه شبیه سازی ساختمان نشان داد که کاهش عمده مصرف انرژی در یک ساختمان اداری باید با استفاده از پوشش های فلزی برای کنترل اتلاف گرما و اشعه دریافتی باشد.

تالار شهر لندن نه تنها به عنوان  یک اثر معماری برجسته ،بلکه بعنوان یک نمونه جهانی از طرحی با حداقل مصرف انرژی است.جذب انرژی خورشیدی در پانل های مایل بالای ساختمان ،حداکثر است.بررسی میزان و نحوه کسب انرژی توسط هر یک از پانل های مفصل دار نشان داد که هر مفصل چگونه به تنظیم میزان جذب پانل ها کمک می کند .با توجه به این هدف ،مفصل های مورد نیاز طراحی شد.

بخش اعظم ساختمان در بخش اداری پوششی از شیشه سه جداره با دریچه هایی جهت تهویه هواست.این پوسته موجب کاهش چشمگیر جذب و اتلاف گرما می شود.هر پانل مسطح با عرض 1.5 متر،بنا به فرم ساختمان دارای هندسه منحصر به فردی است.این پانل ها توسط دستگاه های برنامه ریزی شده و به صورت لیزری برش خورده اند.پانل تک جداره خارجی از شیشه است.پانل داخلی متشکل از یک پانل عایق و واحد های  دو جداره  کنترل انرژی خورشیدی است که در پوشش هایی درون دریچه ها جاسازی شده است.هنگامی که هوا مناسب باشد مفاصل باز شده و امکان تهویه طبیعی را فراهم می آورند.ضمن آنکه مفاصل و دریچه پوشش ها توسط ساکنین ساختمان قابل کنترل می باشند.

 

عنوان : تحلیل ساختمان شهرداری لندن (سیتی هال)

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 57

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت








    هدف رپورتاژ آگهی چیست؟


    یکی از اهداف رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از یک مطلب خبری یا آموزشی در سایر سایت ها به کاربران این سایت ها حس مناسبی از برند و محصول خود انتقال دهید. در واقع یکی از اهداف رپورتاژ آگهی برندسازی برای سایت است، زیرا وقتی در سایتی رپورتاژ منتشر می کنید در واقع این گونه به نظر می رسد که آن سایت، محصول و سایت شما را به مخاطبانش معرفی کرده و با توجه به میزان اعتباری که آن سایت در بین مخاطبان خود دارد، اعتبار سایت شما نیز در بین این افراد افزایش خواهد داشت.

    دومین هدفی که می توان برای رپورتاژ آگهی تعریف کرد، بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است. در واقع شما با لینک هایی که در محتوای رپورتاژ قرار داده اید، این پیام را به گوگل ارسال می کنید که سایت مبدا که رپورتاژ شما در آن منتشر شده، با این کلماتی که لینک داده است؛ سایت شما را بعنوان یک مرجع به مخاطبان خود معرفی کرده است. بطور ساده تر می توان گفت که کلماتی که بوسیله آن به سایت شما لینک داده شده است، از نظر گوگل اهمیت بیشتری دارد و جایگاه سایت شما در این کلمات در نتایج جستجو بهتر خواهد شد.

    اما اهداف رپورتاژ فقط به این موارد خلاصه نمی شود و می توان موارد دیگری را در این بخش قرار داد که از جمله آنها می توان به این موارد نیز اشاره کرد: افزایش دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت یا جذب مخاطب هدف یا افزایش فروش سایت و ...

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

    اهداف رپورتاژ آگهی چیست؟

     


دانلود پاورپوینت تحلیل معماری فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

این فایل تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport ، 36اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی پروژه 
گروه طراحی
 موقعیت
 سال ساخت
ویژگی طراحی 
کانسپت طرح 
ویژگی سقف 
ترمینال های فرودگاه 
طرح جامع استراتژیک فرودگاه
برنامه ریزی ترمینال
پلان طبقات
و...

 

مختصری از متن:

فرودگاه پول کوو در حالی که منعکس کننده شهری است که به آن قرار دارد به عنوان دروازه ای به سن پترزبورگ و روسیه عمل می کند.چیدمان داخلی ترمینال جدید شامل مناطق کاملاً مشخص و جداگانه ای برای انعکاس طرح خارجی جزایر و پل هایی است که شهر را تشکیل می دهند.

این تأکید از طریق طرح جامع فرودگاه شهر انجام می شود. این تمرکز بر روی بلوار که دروازه فرودگاه را تشکیل می دهد. این خیابان یادآور خیابانهای وسیع سن پترزبورگ است و در یک میدان بزرگ که از طریق یک سری غرفه ها نمایانگر محیط گذشته ، حال و آینده سن پترزبورگ است ، خاتمه می یابد.

افتتاح ترمینال جدید این فرودگاه با اتمام و تکمیل فاز 1 طرح جامع پایدار و طبقه بندی شده آن همراه بود و بر اساس پیش‌بینی‌ها این فرودگاه سالانه 12 میلیون مسافر داخلی و بین‌المللی را جابجا خواهد کرد. شرکت گریمشاو در مناقصه‌ای که در سال 2007 برگزار شد، طراحی و اجرای این پروژه را برنده شد.

در این مناقصه شرکت‌های بسیار قدرتمندی که در معماری امروزه پیشرو هستند، حضور داشتند. با پایان فاز 1 و 2  این فرودگاه در سال 2015، قابلیت جابجایی 17 میلیون مسافر در طول یک سال در فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو محقق خواهد شد. فرودگاه پل‌کوو، سومین فرودگاه از نظر وسعت در کشور روسیه است، و همچون دروازه‌ای برای شهر سن‌پترزبورگ و کشور روسیه عمل می‌کند، در حالی که منعکس کننده شرایط شهری است که در آن واقع شده است و با توجه به نیازهای این شهر طراحی شده است. 

 

عنوان : تحلیل فرودگاه بین‌المللی پل‌کوو Pulkovo International Airport

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت








    همکاری در فروش چیست؟


    همانگونه که از عنوان مشخص است، یک همکاری برای فروش محصول یا محصولات را همکاری در فروش می نامند. در همکاری در فروش هم تولیدکننده و هم بازاریاب از فروش حاصل شده، سود می برند و هر کدام می توانند روی کار تخصصی خودشان متمرکز شوند. در واقع تولیدکننده می تواند تمرکز خود را بر روی تولید محصولات با کیفیت قرار دهد و فروشنده یا بازاریاب هم می تواند بر روی فروش بیشتر محصول و کسب سود بیشتر متمرکز شود.

    بازاریابی آنلاین و همکاری در فروش فایل دانلودی، یکی از روش های قطعی و تضمینی برای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. زیرا علاوه بر اینکه می توان بدون هیچ سرمایه ای به کسب درآمد از اینترنت پرداخت، تنوع محصولات ارائه شده بسیار زیاد است و میزان رقابت برای جذب مشتری، از سایر محصولات کمتر است.


دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر سامسونگ

پاورپوینت تحلیل موزه هنر سامسونگ




این فایل شامل تحلیل موزه هنر سامسونگ در قالب پاورپوینت و  دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان معماری مناسب است. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر سامسونگ ، 36اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
موقعیت
 مساحت 

معرفی موزه موزه هنر سامسونگ

ویژگی موزه
بررسی سایت
مصالح و ساختار موزه هنر سامسونگ
بررسی نما 
ویژگی های طراحی
معرفی بخش های مختلف موزه هنر سامسونگ
پلان طبقات موزه هنر سامسونگ
مقطع
و...

 

مختصری از متن:

برای رویه نمای بناها، بوتا به مصالح بناهای سنتی متوسل شده است، به عنوان مثال سفال. اما او این مصالح را در طرح منحصر به فرد خود به حالت امروزی درآورده و در بناهای خود از روش ساختمان سازی بدون چسب و یا بتن جدید استفاده کرده است.

به عنوان مثال باد خور کردن نمای سردر که در آن عناصر یک در میان و متوالی صافی به بلندی ۵۰ سانتی متر همراه با باریکه های نوک تیز حجم مکعب را پوشش می دهند و یک بافته متغییر را خلق می کنند که بنا را به حالت یک جادوی واقعی نمایان می کند. همچنین عناصر نوک تیز به بلندی ۵۰ سانتیمتر و ضخامت ۱۵ سانتیمتر دور تا دور مخروط واژگون رو در روی هم جا گیری شده اند.

اما در مورد ذرات ریزی که روی سطوح به صورت سیستم مدولار نمایان است باید گفت ترکیبی است از عناصر ذوزنقه ای شکل که با سطوح منحنی کامل بنای نمایشگاه پوشش داده شده است.
تصمیم مبنی بر پوشاندن هر دو سطح خارجی بلوک ها با مصالح یکسان، به تاکید فرم آن ها و ارتباط صمیمی بین دو بدنه کمک می نماید. پوسته بیرونی موزه سامسونگ کاملاً از سفال پوشیده شده است که مشخصه آن یک عنصر مثلثی شکل لبه است که در آن شکل به نور امکان پخش می دهد تا سایه دیگری از رنگ بدست آورد.

 

عنوان : تحلیل موزه هنر سامسونگ

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت









    در محصولات آموزشی چه موضوعاتی درآمد بیشتری دارند؟

                                          

    به طور کلی تقریبا در هر موضوعی می توان آموزش هایی تولید کرد که فروش و درآمد بسیار خوبی به همراه داشته باشند. اما نمی توان کتمان کرد که موضوعاتی هستند که اگر در رابطه با آنها محصولات آموزشی تولید کنید، مسیر بسیار ساده تری برای داشتن درآمد بالا خواهید داشت.

    در واقع برای اینکه در این موضوعات فروش بالایی را تجربه کنید، نیاز به صرف هزینه و زمان کمتری دارید چون اینگونه موضوعات به خودی خود علاقمندان زیادی دارند و فقط کافیست که برای آنها آموزش تولید کنید و با استقبال آنها مواجه شوید.

    در انتهای این مطلب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم که در آن به معرفی بعضی از موضوعات پرطرفدار و پردرآمد در محصولات آموزشی پرداخته ایم.

    شما می توانید این فایل را دانلود کرده و با موضوعات آموزشی پرفروش آشنا شوید و در صورتی که مایل بودید، در آن موضوعات فعالیت کنید و محصولات آموزشی خود را منطبق با آنها طراحی و تولید کنید تا شما هم بتوانید درآمد خوبی را از طریق آموزش آنلاین کسب کنید.

    برای دانلود موضوعات آموزشی پردرآمد روی لینک زیر کلیک کنید:

    دانلود فایل موضوعات آموزشی پردرآمد


دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

پاورپوینت معماری پست مدرن




پاورپوینت معماری پست مدرن 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه

منظور پست مدرن در فارسی به فرا مدرن و پسامدرن معنی شده است که شرایط بعد از مدرن و یا مرحله ای تاریخی بعد از مدرن است. بعضی پست مدرن را دوره فرا صنعتی تلقی کرده اند وعده ای هم آن را دوره های متفاوت از مدرن می دانند.از دیدگاه پست مدرن مشکلات امروز جوامع مانند مدرن کم بها شدن حیثیت انسان است.در این پاورپوینت سبک معماری  معماری پست مدرن  را بیان می کنیم .فهرست مطالب ارائه شده در این پاورپوینت در ذیل بیان شده است. با ما همراه باشید.

 

فهرست :

معماری پست مدرن

پست مدرنیته
معماری پست مدرن
برخی از پروژه های شاخص ونچوری
برخی از پروژه های چارلز مور
فیلیپ جانسون
برخی از پروژه های مهم به سبک پست مدرن

 

عنوان: معماری پست مدرن

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

 

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 

معماری پست مدرن, پاورپوینت معماری پست مدرن, دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن,







    اهمیت گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی


    یکی از مهم ترین ارکان طراحی سایت فروشگاهی، گرافیک این سایت ها است. در این مطلب از درآمد برتر نکات بسیار مهمی در خصوص گرافیک سایت را مطرح کرده ایم و چند پیشنهاد برای داشتن سایتی با گرافیک جذاب ارائه کرده ایم.

    همانطور که می دانید کاربران پس از جستجوی نام یک سایت در گوگل و ورود به سایت فروشگاهی، تنها در مدت کوتاهی حدود 20 ثانیه تصمیم می گیرند که سایت را به طور کامل بررسی کنند یا اینکه از آن خارج شوند و واضح است که یکی از مهمترین عوامل این تصمیم گیری ، چیزی جز جذابیت گرافیکی سایت نیست. در صورتی که سایتی دارای گرافیک زیبا و کاربر پسند باشد مخاطب را ترغیب می کند که ادامه مطلب را مطالعه کند و زمان بیشتری را در سایت سپری کند.

    در واقع اگر گرافیک سایت بتواند کاربر را جذب کند، او را تشویق می کند که به سایر صفحات سایت نیز سر بزند.

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

    اهمیت گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی


دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر مدرن فورت ورث

پاورپوینت تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث




این فایل شامل تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد و این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث ، 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت

معرفی موزه موزه هنر مدرن فورت ورث

بررسی فرم موزه موزه هنر مدرن فورت ورث
سیرکولاسیون  موزه هنر مدرن فورت ورث
متریال و مصالح
چیدمان فضاها
نورگیری موزه موزه هنر مدرن فورت ورث
بررسی سازه
سایت پلان
مقطع
پلان طبقات موزه هنر مدرن فورت ورث
و...

 

مختصری از متن:

موزه متشکل از چند حجم مکعب مستطیلی است که بصورت پلانی ال L شکل ترکیب شده اند و بدین ترتیب استخری بازتابنده را در بر می گیرد. با تفکیک ساختمان به چند بخش، مجموعه ای از احجام مکعب مستطیلی بوجود می آیند.

این همان راهکار لویی کان برای موزه هنر کیمبل است. از این منظر آندو سعی داشته تا به این اثر ارزشمند معماری در مجاورت خود پاسخی مناسب دهد. از سوی دیگر فرم خطی امکان بسط و گسترش مفهومی و فیزیکی بنا را باز گذاشته است.

5 المان Y شکل به بلندی ۴۰ فوت ورقه‌های روی آن را پشتیبانی می‌کند و نشانه یک حوزه هستند. این المان‌ها، کنسول بزرگ را نگه می‌دارند و از سوی دیگر ریشه در آبی دارند که تا مجاورت جداره شیشه‌ای ساختمان پیش می‌رود. این‌ها همگی تمهیداتی هستند که آندو به واسطه آن توانسته این موزه را بر خلاف بسیاری از موزه‌های صلب و نفوذناپذیر، در پوشش شیشه‌ای شفافی قرار دهد.


عنوان : پاورپوینت تحلیل موزه هنر مدرن فورت ورث
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 36
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت









    بازاریابی فایل و کسب درآمد از فروش فایل


    تقریبا تمام فرایند بازاریابی فایل در اینترنت انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری ندارد. حتی نیازی به ایجاد ارتباط بین بازاریاب و خریدار وجود ندارد و بازاریاب و خریدار همدیگر را نمی بینند و با هم ارتباط نمی گیرند.

    در واقع ابتدا بازاریاب، تبلیغ محصول مورد نظر را در سایت یا وبلاگ خود ثبت می کند و آن تبلیغ را به صفحه اول گوگل می رساند یا به هر شکل دیگر، تبلیغ محصول را در معرض دید مخاطب قرار می دهد و سپس خریدار با مشاهده تبلیغ و در صورت نیاز اقدام به خرید می کند.

                                                                                                                           

    تمام مراحل خرید و تحویل فایل بصورت اتوماتیک انجام می شود و خریدار می تواند بلافاصله پس از پرداخت آنلاین هزینه محصول، فایل مورد نظر خود را دانلود کند. زیرا سیستم سایت به گونه ای طراحی شده که فقط پس از پرداخت آنلاین هزینه، فایل مورد نظر در اختیار خریدار قرار گیرد.

دانلود گزارش کار آزمایش آشنا شدن با دستگاه چرخ‌دنده خورشیدی و بدست آوردن شتاب چرخ‌دنده ها و راندمان دستگاه چرخ‌دنده

گزارش کار آزمایش آشنا شدن با دستگاه چرخ‌دنده خورشیدی و بدست آوردن شتاب چرخ‌دنده ها و راندمان دستگاه چرخ‌دنده

شرح دستگاه

جعبه دنده های اتوماتیک که در خودرو های امروزی استفاده می شوند، می توانند یک یا چند دنده خورشیدی داشته باشند . در گیربکس های متفاوت، خورشیدی دنده مستقیم، خورشیدی دنده عقب و گاهاً خورشیدی های ۱،۲،۳ و عقب دیده می شود .

دستگاهی که توضیح داده خواهد شد متشکل از یک دستگاه چرخ‌دنده خورشیدی مرکب است که می‌تواند دو نسبت سرعت مختلف بین ورودی و خروجی تولید کند.

سیستم چرخ‌دنده روی محوری سوار شده که بوسیله Self Aligning Bearing نگه داشته می‌شود. دستگاه روی پایه‌ای از فولاد سبک قرار گرفته است و به همین دلیل حداکثر ارتفاعی که وزنه‌ها از زمین می‌توانند داشته باشند برابر 40 اینچ (1متر) خواهد بود.

این دستگاه طرحی برای محاسبه راندمان چرخ‌ها و همینطور اندازه‌گیری گشتاور عکس‌العمل به دست می‌دهد. با اضافه کردن یک استوانه برای ضبط همراه با تعدادی میکروسویچ به مجموعه می‌توان شتاب اعضای دوار را نیز محاسبه کرد.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

هدف آزمایش

شرح دستگاه

واحد بارگذاری

واحد ثبت شتاب

اطلاعات

سرعت استوانه

قطر استوانه

ولتاژ ورودی به دستگاه ثبت , جریان یک فاز متناوب

فرکانس

ولتاژ سوزن ثبات

تعیین شتاب زاویه ای با استفاده از آثار ثبت شده

شتاب زاویه ای

تئوری آزمایش

روش کلی

کوپل‌ها در سری چرخ‌دنده‌های خورشیدی

روش آزمایش

خواسته ها

مرحله اول: کالیبراسیون

مرحله دوم: در حالت چرخ‌دنده داخلی D ثابت

آزمایش دوم در حالت ثابت بودن چرخ‌دنده G ثابت

نمونه محاسبات برای حالت اول که D ثابت است

سوالات

 








    من مهارت و تخصصی ندارم چطور می توانم درآمد کسب کنم؟


    البته همه افراد مهارت هایی دارند که حداقل برای دیگران ارزشمند هستند اما چون خود فرد به داشتن آن مهارت ها عادت کرده، شاید متوجه این مهارت در خودش نشود و یا شاید احساس کند تخصص و مهارتی که دارد برای دیگران ارزشمند نیست و نمی تواند از آموزش آن به سایر افراد درآمد کسب کند.

    با در نظر گرفتن اینکه فرضیه بالا صحیح باشد، چنین فردی باز هم می تواند در موضوعاتی که پرطرفدار هستند فعالیت کند و در این موضوعات، محصولات آموزشی تولید کند و از فروش آنها درآمد بسیار خوبی کسب کند.

    برای پیدا کردن موضوعات پر طرفدار در صنعت آموزش هم می توانید به سراغ سایت های آموزشی بروید و یا اینکه فایلی که در ادامه برای شما قرار داده ایم را دانلود کنید و موضوعات پرطرفدار در بخش آموزش را مشاهده کنید و براساس توانایی ها و علایقتان، به فعالیت در یک یا چند موضوع مشغول شوید.

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

    کسب درآمد 10 میلیونی از فروش آموزش در اینترنت


دانلود گزارش کار آزمایش آشنا شدن با دستگاه چرخ دنده خورشیدی و بدست آوردن راندمان دستگاه

گزارش کار آزمایش آشنا شدن با دستگاه چرخ دنده خورشیدی و بدست آوردن راندمان دستگاه

مقدمه

گیربکس ها متشکل از مجموعه ای از چرخ دنده ها هستند که برای تغییر در سرعت و گشتاور خروجی مورد استفاده  قرار می گیرند. به دلیل عوامل مختلفی چون اصطکاک و نصب نامناسب  چرخ دنده ها و محور توان در خروجی این  جعبه دنده ها افت می کند. در این آزمایش نحوه محاسبه راندمان در جعبه دنده های خورشیدی و ساده مورد بررسی قرار می گیرد.

اولین قدم بدون توجه به اینکه سری خورشیدی چقدر پیچیده باشد این است که سری را قفل کرده و سیستم حاصل را یک دور در جهت عقربه های ساعت بگردانیم . سپس با ثابت نگه داشتن بازو و گرداندن چرخ دنده ای که می بایست در دستگاه ساکن باشد یک دور در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت می توان مقدار دورهایی را که تعبیه چرخ دنده ها می گردند تعیین کرد ممکن است این چرخ دنده های باقی مانده سری ساده یا سری مرکب باشند. اگر تعداد دورهای هر چرخ دنده را در دو حالت با هم جمع کنیم با اعداد حاصل می توان هر نسبت سرعت خواسته شده را تعیین کرد .

 

فهرست مطالب:

مقدمه

هدف

تئوری

کوپلها حد سری چرخ دنده های خورشیدی

شرح دستگاه

واحد بار گذاری The Loadcell

روش کالیبره کردن واحد بارگذاری

مشخصات چرخنده

روش انجام آزمایش

آزمایش اول

چرخنده D  ثابت

چرخدنده  G   ثابت

چرخدنده  l   ثابت

آزمایش دوم

چرخدنده  G   ثابت

آزمایش اول

محفظه D قفل ، بارگذاری روی محفظه D

آزمایش دوم

محفظه G  قفل ، بارگذاری روی محفظه







    کسب درآمد از تدریس خصوصی برای دانشجویان


    اگه دروس تخصصی خودتون رو یاد دارید می تونید به همکلاسی ها و هم رشته ای های خودتون هم آموزش بدید و در کنار این کار درآمد کسب کنید.

    البته اگه خودتون هنوز به اندازی کافی روی دروس تخصصی رشته خودتون مسلط نیستید ، میتونید با یه تیر 2 نشون رو بزنید و اول تسلط خودتون رو بالا ببرید و بعد به دوستانتون هم آموزش بدید.

    ضمنا می تونید با کمک سایت های همکاری در فروش فایل ، این مطالب رو بصورت ویدئویی تدریس کنید و فیلم آموزش رو توی سایت های همکاری در فروش فایل مثل سایت فایل ناب یا درآمد برتر ثبت کنید و بفروشید و از این طریق هم چندین برابر درآمد کسب کنید.

    مشخصات این دو تا سایت رو براتون میزارم و میتونید توی کمتر از 1 دقیقه توی این سایت ها عضو بشید و به فروش آموزش های ویدئویی خودتون مشغول بشید:


    فایل نابFileNab.com

    درآمد برترDaramadeBartar.ir


دانلود بررسی و مطالعه چگونگی جذب ارتعاشات در یک سیستم مرتعش با اضافه نمودن یک سیستم فرعی (جذب کننده دینامیکی)

بررسی و مطالعه چگونگی جذب ارتعاشات در یک سیستم مرتعش با اضافه نمودن یک سیستم فرعی (جذب کننده دینامیکی)

مقدمه

در این آزمایش، نحوه کارکرد جاذب های دینامیکی و چگونگی جذب ارتعاشات بوسیله آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. دستگاه شامل یک تیر با مقطع مستطیل است که یک موتور نابالانس، ارتعاش هارمونیکی به سیستم اعمال می‌نماید. جاذب ارتعاش شامل دو تسمه فنری با وزنه‌هایی است که روی تسمه‌ها جا به جا می‌شوند. 

جذب کننده دینامیکی، یک سیستم فرعی مکانیکی است که برای کاهش یا از بین بردن ارتعاشات ناخواسته در ماشین ها بکار می رود. این روش بخصوص در ماشین های با دور ثابت که دامنه ارتعاش به علت نزدیکی فرکانس طبیعی آنها به فرکانس تحریک (حالت تشدید) بسیار زیاد گشته و فرکانس نیروی هارمونیک خارجی یا فرکانس طبیعی سیستم هیچکدام قابل تغییر نمی باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در حالی که جاذب به سیستم متصل نیست ، دستگاه کنترل سرعت را روشن کرده و با چرخاندن کلید، سرعت موتور را به تدریج زیاد کرده تا دستگاه به دور بحرانی خود برسد. در این حالت دور موتور را یادداشت می کنیم.

بدون اینکه دستگاه را خاموش کرده یا سرعت را تغییر دهیم، جاذب ارتعاشات را در زیر موتور و در محل مخصوص نصب کرده و سپس دو جرم فرعی را به طور همزمان و به فاصله یکسان از هم قرار داده و جابجا می کنیم تا حداکثر ارتعاش سیستم اصلی از بین برود. در این صورت فاصله جرم سیستم فرعی (مرکز جرم تا ابتدای تسمه) را اندازه گیری می کنیم.



فهرست مطالب:

مقدمه

هدف آزمایش

تئوری و تجزیه و تحلیل آزمایش

شرح دستگاه و وسایل اندازه گیری
روش انجام آزمایش
خواسته های آزمایش
نتیجه گیری
ضمیمه ها







    اهمیت گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی


    اگر گرافیک سایت بتواند کاربر را جذب کند، او را تشویق می کند که به سایر صفحات سایت نیز سر بزند.

    همچنین اهمیت تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی بسیار بیشتر است چون هنوز برای کاربران، مخصوصا در ایران جا نیفتاده است که کالایی را که از نزدیک ندیده اند خریداری کنند، بنابراین نیاز به استفاده از گرافیک بسیار قوی در طراحی سایت فروشگاهی است تا باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطب شود.

    به یاد داشته باشید که هرچه طراحی سایت فروشگاهی خلوت تر و ساده تر باشد شیک تر به نظر می رسد و از سردرگم شدن بازدید کنندگان نیز جلوگیری می شود.

    همچنین استفاده از رنگ های گرم در گرافیک سایت فروشگاهی، خشکی و سردی صفحات وب را از بین می برد. نحوه چینش تصاویر نیز مهم است. در واقع اگر شما قصد فروش کالاهای لوکس و گران قیمت را دارید باید در صفحه اصلی سایت خود، از تعداد تصاویر کمی استفاده کنید و بیشتر برند شرکت و سازمان خود را در معرض دید قرار دهید و برعکس اگر شما در در سایت فروشگاهی خود قصد فروش اجناس مختلف و ارزان قیمت را دارید، باید صفحه نخست شما پر از محصولات رنگارنگ باشد، در واقع این قیمت محصولات است که نحوه چینش آن ها را در طراحی سایت فروشگاهی مشخص می کند.

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

    اهمیت گرافیک در طراحی سایت


دانلود پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری

پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری




پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 

مقدمه

شاید هر کسی فضایی به نام اتاق ناهارخوری رسمی‌ در خانه اش نداشته باشد، اما بهتر است گوشه‌ای از فضای منزلتان را به این منظور اختصاص دهید و یک میز و چندین صندلی در آنجا قرار دهید. اندازه فضا اهمیت ندارد بلکه وجود این قسمت در خانه است که اهمیت دارد، و با زیبا ساختن آن می‌توانید به زیبایی و دکوراسیون داخلی منزلتان کمک کنید.

 

فهرست :

دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری
مقدمه
اتاق زیر شیروانی
هماهنگ کردن اجزای متفاوت
تعریف فضا
ساده و مدرن
تابلوهای زمینی
فضایی با سرشت طبیعت
اجازه دهید نور بتابد
کانون توجه
اتاق ناهار خوری خانه ای روستایی
مفرح و رنگارنگ

نمونه هایی از اتاق ناهار خوری

میزهایی برای خوردن قهوه تلخ

 

عنوان: دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 31 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری, پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری, دانلود پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق نهار خوری,







    از فروش چه فایل هایی می توان درآمد کسب کرد؟


    تقریبا هر نوع فایلی که افراد به دنبال آن باشند را می توان در اینترنت فروخت. بعنوان مثال در حال حاظر سایت های زیادی هستند که با فروش فیلم و سریال به کسب درآمد از اینترنت مشغولند.

    همچنین می توان از فروش فیلم های آموزشی و فایل های دانشجویی به درآمد بالایی دست یافت. و یا به فروش مقالات و کتاب های الکترونیکی پرداخت و از این طریق کسب درآمد کرد.

    بطور کلی بخشی از فایل هایی که فروش زیادی دارند و در سایت های زیادی برای فروش قرار گرفته اند شامل موارد زیر می شوند:

    دوره های آموزشی (آموزش نرم افزار، کسب و کار، مدیریت و ...) ، فیلم و سریال های خانگی ، کتاب های الکترونیکی ، فایل های دانشجویی و دانش آموزی (پاورپوینت، تحقیق، پروژه، جزوه، گزارش کار و ...) ، مقالات ، طرح های توجیهی ، نرم افزارها و بازی های کامپیوتری و موبایلی ، فایل های آماده اجرایی (نقشه ساختمان، نقشه های تاسیسات برقی و مکانیکی و فنی و ...) و ...