عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پروژه های معماری بخش نهم

پاورپوینت تحلیل پایانه مسافربری جنوب تهران

پایانه مسافری جنوب که بیشتر مردم آن را با نام ترمینال جنوب می‌شناسند، جزئی از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری کشور است که سرگذشت جالبی دارد. در گذشته با ورود و توسعه وسایل نقلیه موتوری بخصوص اتوبوس برای ارتباطات بین‌شهری ، هرگونه خدمات توسط گاراژهای وابسته به بنگاه‌های مسافربری انجام می‌شد و هر کس قصد سفر داشت، باید سری به این گاراژها می‌زد و بلیت می‌گرفت.

پاورپوینت تحلیل مدرسه لوسیتانیا در کلمبیا

این فایل شامل تحلیل مدرسه لوسیتانیا در کلمبیا در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت پروژه تحلیل یک ویلای مسکونی

حجم دارای ارتفاع کمتر از3متر دارای دیوارهایی از جنس آجر و پنجره دارای شیشه ها به شرح
Clearfloat-6mm-MF
Clearfloat-6mm-TF
Clearfloat-3mm-Std
 است.کف دال بتنی پوشیده شده با موکت و در یک زون پوشیده با سرامیک میباشد.دربها از جنس چوب است.
سقف حجم مزبور از جنس آسفالت و عایق بندی شده میباشد.

پاورپوینت تحلیل مجتمع GAIA اکوادور

این فایل شامل تحلیل مجتمع GAIA – اکوادور اثر گروه معماری LEPPANEN + ANKERدر قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری میدان تجریش

طراحی فضاهای شهری مساله‌ای است که متخصصین امر در مورد چگونگی انجام آن اتفاق نظر کامل ندارند و هر یک بر اساس تخصص خود به آن می‌نگرند. در این کتاب فضاهای شهری در رابطه با رفتارهای استفاده کنندگان از آن فضاها بررسی می‌گردد.

ماهیت و چگونگی فعالیت‌هایی که در فضاهای شهری صورت می‌گیرند بطور کلی به دو عامل عمده و اساسی نسبت دارند: عامل فرهنگ و عامل محیط (یا خصوصیات فضایی- کالبدی). لیکن نحوه و میزان تاثیر این دو بر نحوه وقوع فعالیت‌ها که همان رفتارها و یا به عبارت صحیح‌تر الگوهای رفتاری باید باشد یکسان نیست.

پاورپوینت تحلیل طراحی خانه Verandah در هند و یک نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی خانه با عنوان های  طراحی خانه Verandah در هند+ خانه شریفی نیا در قالب پاورپوینت و دارای 49اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت طبقه ‌بندی فولادهای ابزار

طبقه‌بندی فولادهای ابزار 

فولادهای ابزار (Tool steels) گروهی از فولادهای کربنی ((Carbon steels) و فولادهای آلیاژی هستند که با عملیات حرارتی آنها می‌توان خواص فیزیکی و مکانیکی مطلوبی در آنها به وجود آورد، به طوری که بتوان از آنها ابزارهایی نظیر ابزارهای برشی سنبه و ماتریسهای برش، خمکاری، فرم دادن، کشش، قالب‌های پلاستیک و اکستروژن ساخت. فولادهای ابزار به فرم های میلگرد، شمشال، بلوکه‌های فورج شده و ریخته‌گری شده و در حالت آنیل شده در بازار عرضه می‌شوند.

فولادهای ابزار را با توجه به عناصر آلیاژی آنها می‌توان در سه گروه سخت شونده در آب، روغن یا هوا طبقه‌بندی نمود. فولادهای با عناصر آلیاژی کمتر جزو گروه سخت‌شونده در آب و فولادهای ابزار با بیشترین عناصر آلیاژی جزو گروه سخت شونده در هوا می‌گیرند. فولادهای ابزار را با انجام عملیات حرارتی مناسب می‌توان کاملا سخت نمود و آنها را در برابر سایش مقاوم کرد.

 

 

پاورپوینت طراحی پارک پیاده راه بابلسر

تعیین چشم انداز و واهداف کلی

1) افزایش رغبت ساکنین بومی جهت استفاده از سایت
 2) افزایش حضور مسافرین و بالا بردن سطح رضایتمندی آنان
 3) حفظ وارتقا مناظر طبیعی

 

 

پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا

نورپردازی

نور پردازی علاوه بر جنبه زیبایی شناختی،دارای ابعاد عملکردی است. 

 

 

کمک به سرعت در فروش ساختمان های مسکونی

 کاهش هزینه ها 
افزایش جذابیت نما 
خیره کننده بودن نورپردازی

 

 

پاورپوینت مدیریت طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی شیراز

سایت پلان سایت یک
دانشگاه صنعتی شیراز در سال 1382تاسیس گردید و در جهت گسترش دانش مطابق با آخرین فناوری و تکنولوژی های روز تصمیم به احداث سایت جدید در سال 1383 نمود که این سیاست گذاری با مطالعات دقیق کارشناسان ذیصلاح آغاز گردید و پس از مهیا شدن طرح و بررسی شرایط زمین تخصیص یافته در سایت شماره یک به مساحت 36 هکتار و سایت شماره دو 87.5 هکتار در نظر گرفته شد و مطابق با طراحی ارائه شده از سوی شرکت مهندسین مشاور البرز فارس از سال 1386شروع به ساخت نمود.

 

پاورپوینت مبانی نظری مبحث زیبایی شناسی

 

 

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوا

ویلا ساوا

لو کوربوزیه بین سالهای 1928 تا 1930 در پوآسی ویلایی ساخت به نام ویلا ساوا . این ویلا با وجود اینکه 5 اصل مهم لوکوربوزیه را دارا بود اما برخلاف خانه های قبلی لوکوربوزیه در محوطه وسیعی ساخته شد که از خانه های دیگر مستقل باشد . مکان این خانه در دره رود سن در خارج پاریس بود که باوجود اینکه در میان طبیعت بود اما خارج از طبیعت ساخته شده بود و این خواسته صاحبخانه بود که دوست داشت خانه اش چشم انداز و دورنمایی وسیع داشته باشد و هیچ درخت یا پستی و بلندی زمین این دورنما را احاطه نکند .

ویلا به شکل مکعبی است که روی چند ستون قرار گرفته اما مکعب کامل نیست بلکه در جانب جنوب شرقی و جنوب غربی قسمتی از آن برداشته شده تا نور آفتاب به داخل نفوذ یابد . درب اصلی خانه در قسمت شمال غربی است .

 

 

پاورپوینت معماری با خاک (انسان، طبیعت، معماری)

دیرینگی معماری با خاک

ریشه‌ی سنت‌های مردمی معماری با خاک به مبدا ساخت شهرهای بشری باز می‌گردد. اولین اجتماعات شهری در حدود ده هزار سال پیش در بین‌النهرین با خشت خام ساخته شد: شهر ژریشو از قدیمی‌ترین آنها به شمار می‌‌رود. دیرینگی شهر خاکی معروف بابل و برج معروفش که مرکز آن نیز محسوب می‌شد، به بیست و هفت قرن پیش می‌رسد. از آن زمان به بعد این مهارت ساخت در بیشتر شهرهای دنیا رواج یافت.

از این روست که امروزه حداقل یک– سوم مردم این عصر در ساختمان‌های گلی زندگی می‌کنند. برای اینکه این سنت‌های هزار ساله به دست ما برسد تمدن‌های شهری و روستایی متعددی فنون ساخت را همانند سازی، بازسازی و اصلاح کرده‌اند. بدین صورت این فنون توانسته‌اند مزیت‌ها،  قابلیت‌های بالقوه‌ی تطبیق با شرایط جغرافیایی،  فرهنگی و موقعیت‌های گوناگون را به اثبات برسانند.

 

 

 

پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال

پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تحلیل و بررسی گودبرداری

امروزه مهم ترین فاکتور قبل از شروع به ساخت بنا گود برداری می باشد که نیاز به سازه هایی جهت حفاظت از ساختمان های اطراف دارد.
در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیــک به قـائم بـاشنـــد.

این کار ممکن است به منظور احداث زیرزمین، کانال ، مترو و ... صورت گیرد.

پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه بلند

از نظر مهندسی؛ سازه بلند به سازه ای اطلاق می شود که نسبت ارتفاع به ابعاد دیگر آن باعث شود نیروهای جانبی ناشی از باد و زلزله ، بر طراحی آن تاثیر قابل توجهی بگذارد و یا از دیدگاهی دیگر ساختمان های بالای ده  طبقه و زیر صد طبقه را ساختمان بلند و بالای صد طبقه را آسمان خراش می نامند
لذا مقاوم سازی در این سازه ها به علت ارتفاع زیاد از دو نظر مورد اهمیت بسیار می باشند.

 

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی تاج محل

تاج محل نماد عشق و احساس 

اگر بپذیریم که جوهره شوق زیبایی شناسی در توانایی اثر هنری دربرانگیختن احساسات و هیجانات یکسان در مردم و نیز ارتباط دادن آنها با اثر هنری و از طریق ارتباط با هنر مند و انسانهای دیگر نهفته است‚ آنگاه یقینا طبیعت واجد بالاترین در جه ارتباط با قدرت زیبایی شناسی است. شناخت جهان مرئی از طریق وجود نور و به واسطه توجه بشر به طبیعت میسر شد و به تبع آن هنرها نیز پا به عرصه وجود نهادند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی سوپر پنل

رویکرداستفاده ازفناوری های نوین درساختمان سازی چند سالی است که مهندسان ومشاوران ساختمان را بر آن داشته تا در ساخت و ساز ها آخرین اصول مهندسی را به کار بگیرند. دراین میان احداث سازه های سبک،اهمیت ویژه ای داردوحوادث چند سال اخیر به ویژه وقوع زلزله های مهیب و اثرات مخرب ساخت و سازهای قدیمی ایده روی آوردن به سبک سازی ساختمان را مطرح نموده و این مبحث در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ جهانی است. اما در ایران، با وجود قرار داشتن کشور در حوزه چند کمربند زلزله و وقوع زلزله های مخرب اخیر، این موضوع همچنان مورد غفلت قرار گرفته است و ساختمان سازی همچنان به شیوه های سنتی اجرا می شود.

پاورپوینت بررسی پله و انواع آن

پاورپوینت تحلیل و بررسی طاق حیاط گنبد ایوان

مطالعه مبانی شکل دهنده معماری در بستر شهرهای ایرانی نشان می دهد که همواره طبیعت نقش به سزایی در شکل گیری شهرها و به تبع آن معماری و به ویژه مسکن داشته است. در گذشته رابطه انسان، محیط طبیعی و معماری به صورتی بوده که هم انسان در ارتباط مستقیم با طبیعت بوده و هم معماری (به خصوص مسکن) در بستر طبیعت شکل   می گرفته است. ولی در حال حاضر، رویکردهای جدید طراحی مسکن در ایران توجه چندانی به هم جواری طبیعت ندارند. در حال حاضر بازگشت به سابقه تاریخی همجواری طبیعت در حیاط های مرکزی در کنار مسکن شاید راهگشای مناسبی در اجرای طرح های کنونی باشد.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی فقط با 5 میلیون تومان

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 5 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاهی اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاهی مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه در بستر اینترنت می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد و در واقع با راه اندازی وب سایت می توانید به صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان باشید و در تمام ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل هم درآمد کسب کنید.

البته با توجه به شرایط امروزی که بسیاری از افراد خرید از اینترنت را به خرید حضوری ترجیح می دهند تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند، داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری الزامی شده و نداشتن آن می تواند آسیب های جدی به میزان درآمد آن کسب و کار وارد کند.

اگر شما هم تصمیم گرفته اید که یک سایت فروشگاهی با قابلیت های موثر داشته باشید، پیشنهاد می کنیم ابتدا توضیحات مربوط به سایت فروشگاهی و امکاناتی که می توانید در سایت خودتان داشته باشید را در ادامه مطالعه نمایید و سپس در خصوص ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود تصمیم گیری کنید.

پاورپوینت چگونه روابط اجتماعی کودک را بالا ببریم؟

پاورپوینت چگونه روابط اجتماعی کودک را بالا ببریم؟ دارای 44 اسلاید می باشد و  محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

کودکان هر مهارتی که در سنین کمتر می آموزند و هر تجربه ای به دست می آورند در ساختن آینده آنها ، تصمیماتی میگرند و البته مهارت های ارتباطی بسیار تاثیر دارد ، اما مهارت اجتماعی کودکان باید توسط والدین کنترل شود.داشتن رابطه اجماعی قوی از جمله مهم ترین و کار آمد ترین ویژگی های هر فرد به حساب می آید. یکی از مهم ترین آموزش هایی که پدر و مادر می بایست به فرزندان بدهند آموزش نحوه برقرار کردن روابط اجتماعی و بروز رفتار اجتماعی توسط کودک است.

پاورپوینت پروژه ی طرح مرمتی خانه ی پروین اعتصامی

پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان

فضا در مفهوم موجود خویش به تنهایی هیچ ویژگی خاصی را مطرح نمی کند. ولی به محض آنکه یک گروه انسانی فعالیتی را در مکانی مطرح کنند معنای نمادین فضا پدیدار می شود. از این پس فضا بستری برای فعالیت رفتارهای انسانی می گردد ، محلی برای تخیل و واقعیت.

مطلب اصلی نهفته در این زمینه این است که ما در جامعه ی مدرن خود دیدگاه درک سنت فضای شهری را از دست داده ایم.باید برای ما روشن شود و دریابیم که واژه فضای شهری و معنای آن چه نقشی در درون سازه های شهری دارد.

لذا امروزه توجه به فضاهای شهری به عنوان یک ضرورت اساسی در برنامه های توسعه شهری مطرح گشته و دست اندرکاران حرفه شهرسازی را به خود جلب کرده است.

 

 

 

پاورپوینت بررسی معماری سبز

در سال های اخیر بیانیه ها و مقالات متعددی در زمینه اصول معماری سبز توسط محققان مختلف در سراسر دنیا به رشته تحریر درآمده است. اغلب این بیانیه ها با اختلاف اندک موضوعاتی را در زمینه تشویق طراحان به حفاظت از انرژی ونیز در نظر گیری ویژگی های محلی مکان و کار با کاربران ساختمان و جوامع اطراف آن تثبیت نموده اند.

معماران انگلیسی، برندا و روبرت ویل در کتاب خویش با عنوان «معماری سبز: طراحی برای آینده ای آگاه از انرژی» یکی از ساده ترین و صریح ترین چارچوب ها را برای معماری سبز مطرح نموده اند. آن ها این اصول را با استفاده از مثال های مختلف از طراحی ساختمان در اروپا انگلستان و امریکا نشان داده اند. ایشان بر فراگیری از معماری بومی تأکید زیادی داشتند، معماری که در تجربه نسل های متمادی ساکن یک منطقه و اقلیم ویژه در آن نهفته است .

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد