این فایل شامل تحلیل خانه حلزون شکل فرانک لوید رایت در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.
24اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:
فهرست
گروه طراحی
موقعیت خانه حلزون شکل فرانک لوید رایت
مساحت
تاریخچه خانه حلزون شکل فرانک لوید رایت
کانسپت طرح
چیدمان فضاها خانه حلزون شکل فرانک لوید رایت
مصالح و ساختار
بررسی ورودی خانه حلزون شکل فرانک لوید رایت
ساختار
مصالح خانه حلزون شکل فرانک لوید رایت
پلان
و...
مختصری از متن:
طبقه منحنی اتاق نشیمن را در مرکز، آشپزخانه در شمال غربی و 3 اتاق خواب و 4 حمام را در جنوب شرقی قرار می دهد. اتاق خواب اصلی در انتهای جنوب شرقی دارای منظره پانوراما 270 درجه است. اتاق نشیمن دارای پنجره هایی از کف تا سقف در دو طرف است که سقف های چوبی چوبی مهر و موم شده است. هر دو اتاق نشیمن و اتاق خواب اصلی دارای شومینه های مخروطی هستند.
فرمت : ppt
تعداد صفحات24
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
پاورپوینت گروه فشار یوآنی چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
اتحاد علیه ایران هستهای (انگلیسی: United Against Nuclear Iran) یا UANI یک سازمان ذینفوذ غیر حزبی و غیرانتفاعی در قبال جلوگیری از تبدیل شدن ایران به قدرت منطقهای دارای سلاحهای هستهای است. این سازمان در نیویورک مستقر است.
این سازمان به همراه دیگر سازمانها تلاش میکند تا شرکتها را تحت فشار قرار دهند تا از انجام تجارت با ایران به عنوان وسیلهای برای متوقف کردن برنامه هسته ای حکومت ایران جلوگیری کند.
رئیس هیئت مدیرهٔ این سازمان جو لیبرمن سناتور سابق مجلس سنای ایالات متحده آمریکا از کنتیکت است
به گفته این گروه هدف آنها جلوگیرى از دستیابى ایران به انرژى و و بقول خودشان، تسلیحات هسته اى است. یوآنى توسط “مارک والاس” سفیر سابق ایالات متحد در سازمان ملل متحد در زمان ریاست جمهورى جرج دبلیو بوش، “ریچارد هالبروک” فرستاده ویژه آمریکا به افغانستان و سفیر این کشور در سازمان ملل متحد در زمان ریاست جمهورى بیل کلینتون، “جیم وولزى” رییس سابق سیا و “دنیس راس” کارشناس مسایل خاورمیانه تاسیس شده است.
این سازمان با راه اندازى کمپین تحریم های خصوصی و طرح های قانونی دولتى و فدرال با تمرکز بر پایان دادن به همکارى اقتصادی و مالی شرکت های بزرگ از ایران هدف خود را وادار کردن ایران به کنار گذاشتن برنامه هسته ای خود، حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر عنوان کرده است.
موسسه گفتگوى راهبردى (آى اس دى)، مستقر در لندن، اتاق فکرى مستقل است در همکارى نزدیک با رهبران دولت، تجارت، رسانه و دانشگاه در پى پاسخ دادن به چالش هاى عمده امنیتى و اجتماعى-اقتصادى زمانه و تسهیل ظرفیت اروپا براى کنش موثر در صحنه جهان است. فعالیت های آى اس دى معطوف به تقویت رهبری و ثبات در سراسر اروپا و سایر مناطق جهان، متصل کردن فعالانه بین اجتماعى، مذهبی و تقسیم بندی های اجتماعی-اقتصادی و سیاسی است.
طرح یوآنى-آى اس دى، همکارى میان انگلستان و آمریکا به منظور مبارزه با فعالیتهاى هسته اى ایران محسوب مىشود. هدف این رهبران اروپایى و آمریکایى لابى گرى و اثرگذارى به منظور متقاعد کردن قانون گذاران و دولتمردان اروپایى و آمریکایى به خطرناک بودن فعالیت هاى هسته اى ایران و تلاش براى افزایش فشارها و تحریم ها علیه ایران است.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
اهداف طرح یوآنى-آى اس دى
گردانندگان اتحاد علیه ایران هسته اى
فرمت : pptx
تعداد صفحات : 29
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
این فایل تحلیل معماری دانشگاه شهید باهنر کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.
36اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:
فهرست
گروه طراحی
موقعیت دانشگاه شهید باهنر کرمان
مساحت
معرفی پروژه دانشگاه شهید باهنر کرمان
طراحی دانشگاه شهید باهنر کرمان
بررسی کاربری اراضی اطراف مجموعه
موقعیت مجموعه در سایت دانشگاه شهید باهنر کرمان
هندسه ؛ شیب و عوارض طبیعی زمین
شبکه ارتباطی سواره و پیاده داخلی مجموعه
مشخصات بلوک های دانشگاه
معماری دانشگاه
توصیف کالبدی بنا دانشگاه شهید باهنر کرمان
بررسی برنامه فضایی عناصر مجموعه
بررسی کیفی فضاها دانشگاه شهید باهنر کرمان
سبک و روحیه حاکم بر مجموعه
نوع و نحوه به کارگیری مصالح غالب در مجموعه
و...
مختصری از متن:
طرح ساختمان بر پایه مدول 1.5در 1.5متر صورت گرفته که اندازه بهیته برای فضاهای آموزشی است و استقرار عناصر و اجزا مستقر سقف برپایه شبکه بندی مدولار است به صورتی که با تغییر پذیری فضا ؛ نیاز به تغییر در شبکه تاسیساتی و برقی نمی باشد. توجه به شرایط اقلیمی و هماهنگی طرح با ویژگی های معماری محل از اصول شرایط اقلیمی و هماهنگی طرح با ویژگی های معماری محل از اصول شکل گیری مجموعه بوده است.
فرمت : ppt
تعداد صفحات 36
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
پاورپوینت ادبیات عامیانه یا فولکلور چیست شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
فرهنگ عمومی یا «فولکلور» یکی از اجزای سازنده فرهنگ است. همه فرهنگهای شناخته شده در جهان، چه در جامعههای ابتدایی و روستایی که تکنولوژی و ابزار کار ساده و ضعیف دارند و چه در جامعههای پیشرفته و صنعتی که از تکنولوژی پیچیده و ابزار نیرومند برخوردارند، واجد فرهنگ عامه میباشد و صورتهایی از آن را به کار میبرند.
فرهنگ عمومی، جزیی از سنتهای آموخته انسان و از میراث اجتماعی جامعه اوست. بعضی، ادبیات شفاهی را فرهنگ عامه و خود فرهنگ عامه را مقوله ادبی یا هنری فرهنگ پنداشته اند. برخی دیگر، همه آداب و رسوم، سنتها، آیینها و جشنها، ادب و هنر را در جامعه ابتدائی و روستایی و بازمانده آنها را در جامعههای پیشرفته صنعتی که به صورت شفاهی منتقل میشود، فرهنگ عامه دانستهاند.
قسمت عمده زندگی روزانه ما از عاداتی که به ارث بردهایم تشکیل یافته و سرچشمة آنها ملی نیست، بلکه بشری میباشد، زیرا تظاهرات گوناگون زندگی عامّه، حاکی از عمومیت و قدمت است. این عادات هر جا که بشر هست، خودنمایی میکند و میتوان حدس زد که تمام آنها از ابتدای بشریت آغاز میشود و یا لااقل مربوط به دورههای بسیار باستانی است.
ابزارهای یکسان که در مناطق گوناگون پیدا شده است نه تنها دلیل ارتباط اقوام است، بلکه مؤید این نظر میشود که همه آنها از ابزارهای ماقبل تاریخ منشعب شده است. عادات و رسوم نیز از همین قرار است.
خوش آمد گفتن به کسی که عطسه میکند در همه سرزمینها و بین همه قبایل مرسوم میباشد. آتش کردن به وسیله سایش چوب در سرتاسر سرزمین معمول بوده است. ادبیات عامه چه از حیث موضوع قصهها و ترانهها و چه از جنبه های دیگر، عمومیت محصول زندگی توده را میرساند. اغلب در کشورهای دور از هم که به هیچ وجه، وسیله ارتباط بین افراد آن وجود نداشته، اشعار عامیانهای هست که از حیث مضمون و آهنگ، همانند میباشند
از مقایسه تمام قصههای ملتهای گوناگون که در سرتاسر زاد بوم نژاد هند واروپای وهمچنین میان نژادهای سرخ و سیاه رواج دارد، چنین برمیآید که بسیاری از آنها با جزیی تغییر در همه جا یافت میشود. چوپان اسکاتلندی، ماهیگیری سیسیلی، دایه ایرانی، برزگرهندی و شتر چران عرب که ممکن است بیسواد و نادان باشند و هرگز راجع به یکدیگر چیزی نشنیدهاند، یک وجه مشترک دارند و آن عبارت از قصههای عجیب و یا خنده آوری است که گاهی ساختمان ظاهری آنها فرق میکند ولی موضوع آنها همه جا یکی است.
مثلاً قضیه «ماه پیشانی» ایرانی با جزیی تغییر نزد فرانسویها، آلمانیها و ایرلندیها وجود دارد و از حیث موضوع، با قصه نروژی نزدیکتر میباشد. این اختلاف کوچک در مضمون یک قصه که از نواحی مختلف یک کشور جمعآوری شود نیز مشاهده میگردد. به همین مناسبت، چنین تصور، کردهاند که ترکیب اولیه ترانهها، قصهها و اعتقادات بشر به زمانی میرسد که خانوادههای گوناگون این ملل باهم میزیسته و هنوز از یکدیگر جدا نشده بودند. شالوده مذاهب اولیه و پرسشهای مردم به طور خلاصه از سه سر چشمه، ناشی میشده است : پرستش مردگان، پرستش طبیعت و موجودات آن.
رسوم و جشنهای موسمی که مربوط به پیوند بین انسان و طبیعت میشود، رابطه میان ستارگان و فصلها که تأمل احوال ملتهای گوناگون در طبیعت بدست آمده است. از این رو عادات، آداب و اعتقادات ما نه تنها از جانب پدر ویا کسانی که در سرزمین همنژاد نیاکان میزیستهاند به ما رسیده بلکه از تمامینژادهای دیگر، این عادات واعتقادات را گرفتهایم. فولکلور، دشمنی با بیگانگان را زائل میکند و همبستگی نژاد بشر را نشان میدهد. از این قرار، اساس زندگی افراد مردم، عمومیت دارد، ولی مطلب مهم دیگر این است که این اساس مشترک به زمانهای ماقبل تاریخ میرسد.
فولکلور، علم نوزادی است ولی جمعآوری مصالح آن، بسیار لغزنده و دشوارمیباشد. زیرا این گنجیه، فقط از محفوظات اشخاص بیسواد و عامیبه دست میآید و وابسته به پشتکار و همتی است که اهالی تحصیل کرده یک ملت از خود نشان بدهند، زیرا هر گاه در جمعآوری آن مسامحه و غفلت شود، بیم آن میرود که قسمت عمده فرهنگ مردمیفراموش گردد.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف و قلمرو فولکلور
زمینه اجتماعی فولکلور
بعد زمانی فولکلور
واسطه انتقال فولکلور
فولکلور در رابطه با مردم شناسی
نقش فولکلور و اهمیت بررسی و گردآوری آن
فرمت : pptx
تعداد صفحات : 34
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
فرمت: پاورپوینت
صفحات: 88 اسلاید
پاورپوینت معماری ارگانیک در 44
اسلاید برای دروس تنظیم شرایط محیطی و انسان طبیعت معماری آماه شده است. در
ادامه فهرست این پاورپوینت و بخشی از آن را مشاهده خواهید کرد و در صورت
تمایل می توانید اقدام به خرید نمایید.
مقدمه
انسان ها به خصوص انسان های اولیه، خردمندانه با طبیعت زندگی کرده اند که حاصل عشق و تمایل او به ارتباط همزیستانه آثار هنری، ادبی و معماری بوده است. این عشق باعث ایجاد جنبش های هنری و گرایش های رمانتیک در هنر و معماری شد.
هنرمندان رمانتیک تفکرات و احساساتی فراتر از زمان و مکان خود داشتند و علت اصلی مخالفت با رمانتی سیسم همین مسأله است که فرآیندها و راه حل ها پاسخگوی نیاز مردم آن عصر نمی باشد و ذهن مردم متوجه گذشته ای می شود که بهتر بود. خلاقیت بشری که اساساً به امور اسطوره ای وابسته است باید به نوعی رمانتیک دانست. و هر کسی را که معتقد باشد معماری علاوه بر تمام امور باید احساسات انسان را نیز ارضا کند باید رمانتیک دانست.
به عقیده ی بن فارمر معماری هنری است که نمی تواند خود را از شرایط بافت پیرامون جدا نگه دارد شرایطی که نا گزیر باید به آن توجه کند هر مکانی ویژگی خاص خود را دارد و پاسخ منحصر به فرد را می طلبد . با رشد توسعه ی سرمایه و ثروت تعداد مشتریان معماری افزایش یافت و مسئله ی دست یافتن به خصوصیات اصیل در معماری بومی باشدت بیشتری نمایان گشت .علیرغم اینکه مسائل اقتصادی در نهایت اثرات خود را به موضوع معماری وارد نموده اند اما منبع اصلی و بی واسطه ی موثر دگرگونی ایده ها و نظریات در معماری را بیشتر فلسفی باید دانست.
یکی از کنجکاو ترین و دور از دسترس ترین پدیده های نیمه ی قرن نوزدهم نیاز گسترده و مصرانه در تقاضای یک معماری جدید بود که در حدود سال۱۸۹۰ به اوج خود رسید زمانیکه گستره ی تجاری فولاد و بتن مصلح توصعه ی قابل ملاحظه ای یافت. نیاز به پاسخ گویی به خواسته های جدید از جمله نیاز به ساختمان های صنعتی ، راه آهن ، مرکز خرید، زندان ها ، بانک ها ، کار خانه جات، خانه های شهری ، خانه های کارگری …که ناشی از صنعتی شدن بود عمدتا خطوط و فرمها تناسباتی منتهی شد که در الفبای معماری ما جایی نداشته بود.
فهرست:
مقدمه
آرمان های عملکردگرایانه
مفهوم ارگانیک
سیر مفهوم ارگانیک
فرم و عملکرد
طبیعت در معماری
فرانک لوید رایت اسطوره معماری ارگانیک
ارتباط معماری با ارگانیسم های طبیعی
رابطه ارگانیسم با محیط خود و قیاس آن با معماری
معماران سبک ارگانیک
آثار برجسته سبک ارگانیک
نمونه ها
نتایج
منابع
فرمت: پاورپوینت
صفحات: 44 اسلاید