عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان

پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان




پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی بیمارستان شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.



مقدمه:

نظافت عمومی بخش های بیمارستان توسط کارکنان کاخداری انجام می پذیرد.همچنین بررسی عملکرد درست و مناسب فضای فیزیکی تجهیزات و وسایل در بیمارستان بر عهده ی  این گروه می باشد که تعامل با واحد نگهداری وتعمیرات موارد بررسی شده تعمیر و یا تعویض شود. در مواردی با توجه به سیاستهای مدیریتی بیمارستان ممکن است نقل و انتقال بیماران بخش های غیر ویژه تجهیزات و وسایل بخش ها نیز از وظایف کارکنان کاخداری باشد.

دانلود پاورپوینت الگوریتم مرغ مگس خوار چیست

پاورپوینت الگوریتم مرغ مگس خوار چیست




 

پاورپوینت الگوریتم مرغ مگس خوار چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

در مبحث امروزمان می‌خواهیم کمی در زمان سفر کنیم. البته راه دوری نمی‌رویم، در این سفر به همین 10-12 سال پیش سری می‌زنیم و می‌بینیم که از آن زمان تا کنون جستجو با گوگل دچار چه دگرگونی‌هایی شده است. سپس با یکی از الگوریتم‌های گوگل به نام مرغ مگس خوار دیدار می‌کنیم و حسابی با او آشنا می‌شویم. در ادامه جناب مرغ مگس‌خوار همسفر ما شده و حرف‌هایی از علاقه‌اش به رفتار کاربران می‌گوید، نکاتی راجع به سئو را گوشزد می‌کند و آیندۀ جستجوها را به ما نشان می‌دهد.

قدیم‌ها جستجو در گوگل به چه شکلی بود؟

فکر می‌کنم حداقل یک بار در زندگی‌تان برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که عبارتی را در گوگل جستجو کردید و بعد از مشاهدۀ صفحه نتایج با چهره‌ای پوکر فیس (Poker face) آن را بسته‌اید.

مثلاً در گوگل جستجو می‌کردیم آموزش شنا و می‌رسیدیم به صفحات اسپمی که در ردیف اول نتایج گوگل جا خوش کرده بودند. همان صفحاتی که هیچ محتوای به درد بخوری نداشتند و کافی بود دستمان به جایی بخورد تا هزار تا پنجرۀ تبلیغاتی نفرت‌انگیز باز شود. یادتان آمد؟ حالا شاید بپرسید چه اتفاقی افتاده بود که گوگل این صفحات را در نتایج اولیه خود نمایش می‌داد؟ قضیه از این قرار بود که این سایت‌ها با ساختن لینک‌های اسپم و ریختن کلمات کلیدی به صورت فله‌ای در سایتشان، گوگل را فریب می‌دادند و به جایگاه‌های بالا نفوذ می‌کردند.

اما... گوگل هم بیکار ننشست. گوگل با ارائه آپدیت‌ها و الگوریتم‌های جدیدش این سایت‌ها را جریمه و به مرور زمان از صحنۀ اینترنت محو کرد. پاندای گوگل اولین الگوریتمی بود که به بررسی محتوای صفحات پرداخت و کیفیت آن‌ها را سنجید. همین الان هم اگر سایتی از مطالب کپی استفاده کند خیلی زود مورد خشم پاندا قرار می‌گیرد و جریمه می‌شود. بعد از پاندا، الگوریتم دیگری به نام پنگوئن متولد شد و وظیفۀ آن مبارزه با سایت‌هایی است که از بک‌ لینک‌ سازی اسپم استفاده می‌کنند.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟

کم کم گوگل به این نتیجه رسید که بهتر است به معنای کلمات و ارتباط آن‌ها با هم توجه عمیق‌تری نشان بدهد. چرا؟ چون گاهی تولیدکنندگان محتوا برای قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل مجبور بودند به شکل مکرر از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنند. با این کار کیفیت مطالب پایین می‌آمد و سایت‌هایی که محتوای عالی تولید می‌کردند، نمی‌توانستند خوب دیده شوند. سرانجام...

در 20 آگوست سال 2013 گوگل الگوریتم دیگری را برای بهبود موتور جستجوی خود و تکمیل دو الگوریتم قبلی (پاندا و پنگوئن) معرفی کرد که مرغ مگس خوار یا Hummingbird نام گرفت.

دلیل اینکه نام مرغ مگس خوار برای این الگوریتم انتخاب شده، "سرعت و دقت" آن است. الگوریتم مرغ مگس خوار با دقت و سرعت بالایی کلمات را بررسی می‌کند و مترادف آن‌ها را تا حد زیادی می‌شناسد. مگس خوار در حالی که نزدیک‌ترین نتایج را به شما نشان می‌دهد، صفحاتی را هم که بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اند و محتوای درست و حسابی ندارند جریمه می‌کند.

در واقع، هدف گوگل از ارائۀ الگوریتم مرغ مگس خوار این بود که هم نتایج واقعی‌تر و دقیق‌تری را به کاربران نمایش دهد و هم کاری کند که وبمسترها به تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند توجه ویژه‌ای کنند.

بی زحمت یک کاری کنید. همین الان یک تب جدید در مرورگرتان باز کنید و عبارت "آموزش شنا" را جستجو کنید. چه نتیجه‌ای می‌گیرید؟

اتفاقی که افتاده این است که الان دیگر با جستجوی آموزش شنا در گوگل، به صفحات زشتِ اسپم نمی‌رسید، بلکه در همان نتایج اولیه لیستی از ویدئوها، تصاویر آموزشی و آدرس مکان‌های مختلف برای آموزش شنا را مشاهده کنید؛ و این یعنی چه؟ یعنی گوگل حرف شما را عمیق‌تر از قبل می‌فهمد، می‌داند که به دنبال چه هستید و صفحاتی را نشان می‌دهد که نیازتان را برطرف کند.

البته فقط همین نیست، به لطف مرغ مگس خوار شما خیلی سریع‌تر از قبل به نتیجۀ دلخواهتان می‌رسید و پیشنهادات دیگری هم دریافت می‌کنید که به احتمال زیاد ذهن کنجکاوتان از دیدن آن‌ها خوشحال خواهد شد. برای مثال تصویر زیر را ببینید.

اینجا من عبارت "سن محمد صلاح" را در گوگل جستجو کرده‌ام. همانطور که می‌بینید گوگل به سرعت و در همان بالای صفحه، نتیجۀ دقیق (26 years) را به من نشان داده است. علاوه بر این، اطلاعاتی را هم در سمت راست تصویر و پایین صفحه مشاهده می‌کنید که عبارتند از بیوگرافی کوتاه، اطلاعاتی در مورد خانواده، عملکرد او در جام جهانی، افتخارات و جوایز. این اطلاعات برای آن است که شاید من فقط دنبال سن نباشم و بخواهم اطلاعات دیگری هم دستگیرم شود. می‌بینید؟ گوگل فکر همه چیز را کرده!

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
قدیم‌ها جستجو در گوگل به چه شکلی بود؟

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل چگونه کار می‌کند؟

گراف دانش گوگل چیست؟

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل و ارتباط آن با رفتار کاربران

الگوریتم مرغ مگس خوار روی سئوی سایت تاثیر دارد یا نه؟

آیندۀ جستجوها در اینترنت؛ با حضور افتخاری مرغ مگس خوار

جمع بندی

 

عنوان : الگوریتم مرغ مگس خوار چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست

دانلود فایل چطور هر کالایی را به راحتی در دیوار بفروشیم؟

چطور هر کالایی را به راحتی در دیوار بفروشیم؟




آیا برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از انتشار آگهی در سایت دیوار ، بازدید آگهی شما بسیار کمتر از حد انتظارتان باشد؟

آیا شده که برای فروش چیزی در دیوار آگهی ثبت کرده باشید ولی حتی یک پیامک یا تماس برای خرید دریافت نکرده باشید؟

و یا اینکه افراد زیادی بواسطه آگهی شما در دیوار با شما تماس گرفته باشند اما محصولتان را نخریده باشند؟

 

 

چطور با استفاده از سایت دیوار محصولاتمان را بفروشیم؟

برای کسب درآمد از دیوار چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

 

 

یکی از مهمترین دلایل فروش نرفتن محصولات و کالاهای شما در دیوار این است که نکات کلیدی را در زمان انتشار آگهی و یا بعد از تماس مشتری رعایت نمی کنید.

در این آموزش نکاتی را به شما خواهیم گفت که با رعایت آن ها می توانید بازدید آگهیتان را افزایش بدهید و به آسانی در دیوار برای محصولاتتان مشتری جذب کنید.

 

بخش هایی از محتوای این فایل:

یک آگهی در سایت دیوار از سه بخش اصلی تشکیل شده که شامل ، عنوان آگهی ، تصویر آگهی و توضیحات آگهی می باشد که در بخش اول این فایل ، هر کدام از این موارد را بررسی می کنیم و نکاتی را برای هرچه بهتر شدن آگهی به شما خواهیم آموخت.

در ادامه به بررسی 4 نکته مهم خواهیم پرداخت که اگر درست اجرا شود ، می تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در تولید آگهی شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد.

وقتی به یک تبلیغ نگاه می کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند چیست؟ آیا در وهله اول، به حرف ها و نوشته ها نگاه می‌کنید؟ قطعا نه!
اگر شما مثل عموم مردم باشید، اولین چیزی که توجه شما را در یک آگهی تبلیغاتی به خود جلب می‌کند، تصویر موجود در آگهی خواهد بود. بیشتر اوقات یک عکس، سرنوشت آگهی تبلیغاتی را تعیین می کند و افراد با توجه به کیفیت و قابل توجه بودن تصویر، به سایر اجزاء تبلیغ نگاه و توجه می کنند.

تصویر استفاده شده باید چشم نواز، سرگرم کننده و جذاب باشد. یک تصویر تبلیغاتی نباید فقط توجه مشتری را جلب کند، بلکه باید بتواند مشتری را متقاعد کند که به این کالا نیاز دارد!

در محتوای این فایل به چند نکته کلیدی برای تاثیرگذاری بیشتر تصاویر اشاره می کنیم.

... تا اینجا با سه بخش عنوان ، تصویر و توضیح آگهی آشنا شدیم که این سه بخش نقش اساسی در فروش محصول در دیوار را برعهده دارند اما در ادامه به بررسی 4 نکته مهم خواهیم پرداخت که اگر درست اجرا شود ، می تواند باعث به ثمر نشستن زحمات شما در تولید آگهی شود و اگر به اشتباه اجرا شود ، تمام زحمات شما را به هدر خواهد داد.

و ....

-----------

 

در زمان انتشار آگهی در سایت دیوار ، با رعایت نکاتی کلیدی ای که در این فایل آموزش داده شده ، تاثیرات مثبت آن را خواهید دید.

 

برای دریافت این نکات مهم و تاثیرگذار ، روی دکمه "خرید و دانلود" در پایین همین صفحه کلیک کنید.

بلافصله پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید.

دانلود فایل چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم؟

چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم؟




در این دوره قصد داریم به شما بگوییم که چطور یک محصول آموزشی پرفروش بسازید و راه های افزایش فروش آن را نیز به شما خواهیم آموخت و شما می توانید با اجرای نکاتی که در این فایل گفته شده ، به درآمد بسیار خوبی برسید.

بعد از هر آموزش تمرینی برای شما در نظر گرفته ایم که با انجام گام به گام این تمرینات ، در پایان این دوره حداقل 3 محصول آموزشی تولید کرده اید و می توانید آنها را بفروشید و درآمد خوبی کسب کنید.

 

بسیاری افراد به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار بسیار سختی است و کمتر کسی می تواند در اینترنت به درآمد برسد اما من نظر متفاوتی دارم و معتقدم هر  شخصی می تواند با برنامه ریزی ، آموزش و تلاش مستمر از اینترنت به درآمد برسد.


به شخصه افرادی را سراغ دارم که در ابتدا هیچگونه آشنایی با فضای اینترنت نداشتند و بعضی از آنها حتی توانایی کار با نرم افزارهای ورد و پاورپوینت و امثال این را نداشته اند ، اما بعد از اینکه یک دوره کوتاه آموزشی برای آنها گذاشته ام و با تلاش و پشتکار خودشان توانسته اند به درآمد بسیار خوبی از اینترنت برسند ؛ در حالی که قبل از آموزش تصور کسب چنین درآمدی را نداشته اند.

 

همین موضوع باعث شد که تصمیم بگیرم این آموزش را تولید کنم و نکات بسیار جامعتر و عمیقتری را هم به آن اضافه کنم تا افرادی که به تازگی در مسیر کسب درآمد از اینترنت قدم گذاشته اند ، بتوانند از این فضا به درآمد مطلوبی برسند و در این شرایط اقتصادی ، یک منبع درآمد بسیار باارزش داشته باشند.
با فراگیری این دوره آموزشی می توانید بدون هیچ سرمایه ای و فقط با داشتن کامپیوتر یا لپ تاپ و اینترنت محصولات آموزشی خودتان را تولید کنید.
امیدوارم که با فراگیری این آموزش و انجام تمریناتی که در هر بخش در نظر گرفته شده ، بتوانید گام های اساسی برای کسب درآمد از اینترنت را بردارید و در نهایت از این آموزش رضایت کافی را داشته باشید.

 

 

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر هنوز هیچ محصول دیجیتالی ای تولید نکرده اید ، می توانید با استفاده از آموزش های این دوره اولین محصولات دیجیتالی خود را تولید کنید و به حرفه "کسب درآمد از فروش اطلاعات در اینترنت" وارد شوید.
و اگر محصولاتی را تولید کرده اید ولی نتوانسته اید هر کدام از آنها را حداقل 100 بار بفروشید ، پیشنهاد می کنیم که حتما این آموزش را تهیه کنید چون شما در این دوره خواهید آموخت که چطور محصولات با کیفیتی تولید کنید که هر کدام حداقل 100 بار خریداری شود و بواسطه آن درآمدتان را چند برابر کنید.


به شما این اطمینان را می دهیم که ارزش این آموزش بسیار بیشتر از قیمتی است که برای آن پرداخت می کنید و بعد از نتیجه گرفتن از آموزش های آن خودتان هم به این موضوع پی خواهید برد.

 

همین الان که شما این مطلب را مطالعه می کنید افراد زیادی در حال کسب درآمد از فروش محصولات قابل دانلود هستند ، پس شما هم می توانید از همین روش کسب درآمد کنید.

مطمئن باشید ارزش محتوای این آموزش بسیار بیشتر از مبلغی است که برای خرید آن می پردازید و در نظر داشته باشید که با انجام تمرین ها و رعایت نکاتی که در این آموزش گفته شده ، می توانید درآمد مطلوبی را کسب کنید که چندین برابر هزینه این آموزش خواهد بود.

 

در گام اول این دوره راهکارهایی برای تولید محصول آموزشی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید یک فایل آموزشی با کیفیت و باارزش تولید کنید که مخاطبان شما حاظر باشند هزینه ای که شما تعیین کرده اید را بپردازند تا بتوانند این فایل را در اختیار داشته باشند و نکته مهمتر اینکه پس از دریافت فایل و استفاده از آن ، از خریدشان رضایت کافی داشته باشند و به دنبال محصولات بعدی شما باشند و حتی محصولات شما را به دوستانشان هم معرفی کنند.

 

 

آیا قیمت این فایل مناسب است؟

به شما این اطمینان را می دهیم که اگر نکاتی که در این فایل گفته شده را رعایت کنید و تمرینات آن را به شکل صحیح انجام دهید ، قطعا درآمد شما از فروش فایل بسیار بیشتر از مبلغی است که برای این فایل پرداخت می کنید.

 

 

تضمین بازگشت وجه (فقط برای کاربران درآمد برتر)

یک امتیاز ویژه برای کاربران فایل ناب در نظر گرفته ایم که در صورت خرید این فایل و عدم حصول نتیجه ، درآمدی که سهم فروشنده فایل خواهد بود را به شما پس خواهیم داد.

یعنی در صورتی که با انجام تمرینات به نتیجه نرسیدید می توانید از طریق تیکت به مدیریت اطلاع بدهید تا 60% (سهم فروشنده) از مبلغ این فایل را به حساب شما واریز کنیم.

ضمنا شما می توانید این محصول را از فروشگاه خودتان خریداری کنید تا پورسانت بازاریابی آن هم به حساب شما واریز شود و با ین کار در واقع در صورت عدم دریافت نتیجه ، 80% از مبلغ این فایل به شما برگشت داده شده است.

دانلود پاورپوینت مفهوم سایبرنتیک چیست

پاورپوینت مفهوم سایبرنتیک چیست




پاورپوینت مفهوم سایبرنتیک چیست شامل 41 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

مختصری از متن

مقدمه

سایبرنتیک ازجمله علومی است که در قرن بیستم پدید آمد و با رشد سریع خود توانست به علوم دیگر راه یابد. موضوع اصلی سایبرنتیک بررسی ماهیت کنترل در انسان، حیوان و ماشین است و لذا با زیست شناسی، روانشناسی، مکانیک، مهندسی، مدیریت و بسیاری علوم دیگر همبستگی دارد.

سایبرنتیک توانسته به عنوان دانشی مستقل و درعیـــن حــــــال بین رشته ای مطرح شود. در این علم به طبقه بندی و سازماندهی اطلاعات توجه زیـــادی می شود و از این رو در مدیریت اطلاعات و نیز در طراحی نظامهای اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استافورد بیـــــــر (۱۹۲۶ - ۲۰۰۲) از پایه گذاران و استادان به نام سایبرنتیک است. وی شناخته شده تریـــن نظریه پرداز در حوزه سایبرنتیک مدیریت است. بیر به عنوان یک مدیر در صنایع بزرگ مانند صنعت فولاد به کار مشغول شد و خیلی زود سایبرنتیک را در مدیریت موردتوجه قرار داد. به این ترتیب وی توانست قوانین طبیعی مرتبط با کنترل را از طبیعت به محیط سازمانی بکشاند. وی سایبرنتیک را دانش سازمان کارآمد توصیف می کند.

تئوری های بیر تاثیر فراوانی از علوم رایانه، فیزیولوژی عصبی، ارتباطات، منطق و فلسفه گرفته اند و به همین علت کاملاً منحصر به فرد و شناخته شده هستند. بیر از سال ۱۹۵۴ تا پایان عمر خود فعالانه سایبرنتیک مدیریت را در تئوری و عمل به پیش برد و دهها کتاب و مقاله ارزشمند از خود به جای گذاشت. وی از سوی سالوادور آلنده برای طراحی نظام کلان مدیریتی دولت شیلی به آن کشور دعوت شد و خدمات ارزنده ای بر جای نهاد. به پاس خدمات ارزنده اش در این رشته، از دانشگاه والادولید اسپانیا دکترای افتخاری دریافت کرد. مطلب حاضر ترجمه سخنرانی وی در این مراسم است که حاوی نکات کلیدی درباره دانش سایبرنتیک و ارتباط آن با نظام سیاسی و مدیریتی معاصر جهان است.

سایبرنتیک موضوعی است که زندگی حرفه ای خود را وقف آن کرده ام.

به خوبی واقفم آنچه که اغلب مردم درباره سایبرنتیک می دانند چیزی بیشتر از یک ایده مبهم نیست. برخی اصرار دارند که این موضوع درباره منجمدکردن است. اما در حقیقت آنچه موردنظر آنهاست علم مربوط به انجماد در دمای بسیار پایین (CRYOGENIC) است. آنها که اطلاعات بیشتری دارند می دانند که سایبرنتیک به سیستم ها و قواعد آنها مربوط می شود. اما حتی در این مورد نیز شیوه های بسیار متعددی برای رهیافت به موضوع وجود دارد.

عده ای ظاهراً فکر می کنند که سایبرنتیک جزیی از مهندسی است.

آنها گمان می کنند که سایبرنتیک به حلقــــه های بازخورد ارتباط می یابد و از این رو تمرکز آنها بر ابزارهای خاصی است که با عبارت سروو مکانیک (SERVOMECHANICS) توصیف می شوند. عده ای دیگر ازطریق روانشناسی رفتاری چیزهایی درباره نظامهای تربیتی شنیده اند و به کبوترها یا موشهای صحرایی می اندیشند. البته پیشرفته تـــــــرین نوع مکانیسم کنترل که می شناسیم یقیناً در سیستم اعصاب مرکزی بدن انسان قرار دارد. بنابراین، ممکن است فکر کنند که سایبرنتیک شاخه ای از فیزیولوژی اعصاب است. همه این حدس و گمانها به حدکافی صحیح هستند.

اما ممکن است مسائل کلی تری نیز وجود داشته باشند. موریس مترلینگ درباره روح کندو صحبت کرده است، و کانتی درباره جمعیت سخن گفتـــــه است. این مفاهیم انسان شناختی، ایده ای کلی تر و منسجم تر از سیستم ارائه می کنند. در پس این ایده نیز به نوبه خـــــود طیف کاملی از واقعیتهای زیست شنــــاختی قرار گرفته که یقیناً به پدیده های تنظیم کننده می پردازند. آنها شامل انواع گستــرده ای هستند از خواص پمپ پتاسیم - سدیم گرفته تا ویژگیهای کلی توازن شکار - شکارچی.

آنها کل پهنه زمین را مورد بحث قرار می دهند که به نوبه خود به آشکار شدن چرخه تکامل منتهی می شود. این بحث هنوز هم انسان محور است و شاید بهتر باشد با بوم شناسی شروع کنیم که می توان آن را یک علم کاملاً نظام مند دانست.

نکته تعجب آور آن است که در هرکدام از این عقاید حقیقتی نیز نهفته باشد. علت آن است که سایبرنتیک یک موضوع بین رشته ای است.

بـــایستی پیچیده باشد. اجازه بدهید لطیفه ای درباره این مسئله بزرگ بازگو کنم، لطیفه درباره سه نفر است که در آستانه اعدام قرار دارند.

رئیس زندان آنها را به دفتر خود فرامی خواند و از آنها می خواهد تا هریک آخرین خواسته خود را جهت برآوردن مطرح کنند. نفر اول اعتراف می کند که زندگی پرمعصیتی داشته و مایل است با یک کشیش دیدار کنـــد. رئیس می گوید که فکر می کند می تواند ترتیب این ملاقات را بدهد. نفر دوم می گوید که وی استاد سایبرنتیک است و آخرین خواسته وی این است که پاسخی نهایی و قطعی به این سوال که سایبرنتیک چیست ارائه کند. رئیس این تقاضا را نیز می پذیرد. و اما نفر سوم که دانشجوی دکتری همان استاد بوده، تقاضا می کند که بعد از استادش اعدام شود.

دانشکده های بزرگ یک دانشگاه معتبر براساس فعالیت علمی شان اعتبارگذاری و حتی حرمت گذاری می شوند. اما همین دانشگاهها از انعطاف ناپذیری و جمود گروههای علمی رنج می برند. این امر، پرداختن به علوم بین رشته ای را بسیار مشکل می کند. به همین دلیل، من امروز دو برابر احساس افتخار می کنم که اینجا ایستاده ام. شنیده اید که من دارای دکترای علوم هستم و هم در حقوق و هم در اقتصاد دکترای افتخاری گرفته ام. اما دکترای افتخاری که امروز شما به من می دهید چیزی است که من آن را خاص تر تلقی می کنم.

دکترای افتخاری یک دانشگاه به جای دکترای یک دانشکده یا گروه علمی خاص، تا حدودی مؤید این است که دانش یک چیز واحد است. این چیزی است که تمام عمر به آن ایمان داشته ام، اما حقیقتی است که درک صحیح آن در یک جهان تقلیل گرا (REDUCTIONIST) مشکل است.

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

ریشه ها

مشتقات و تعریفها

کنترل درونی

اداره اجتماعی - اقتصادی به صورت بلادرنگ

نگرانی اخیر

نتیجه گیری

 

 

عنوان : پاورپوینت مفهوم سایبرنتیک چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 41

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مفهوم سایبرنتیک چیست

دانلود پاورپوینت بررسی رویکرد بوم شناسی (اکولوژی) از نظر رابرت ازرا پارک

پاورپوینت بررسی رویکرد بوم شناسی (اکولوژی) از نظر رابرت ازرا پارک

پاورپوینت بررسی رویکرد بوم شناسی (اکولوژی) از نظر رابرت ازرا پارک شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد.

همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید.

 

 

مختصری از متن

مقدمه

واژه بوم شناسی(اکولوژی) برای اولین با توسط ارنست هاکل زیست شناس و فیلسوف آلمانی وارد مباحث علمی گردید.وی بوم شناسی را همبستگی متقابل بین موجود زنده و محیط بیرونی آن می شناخت. هچنین اکولوژی را بعنوان روبط کلی حیوانات و محیط زنده و غیر زنده تعریف کرد. به طور کلی دانش اکولوژی مجموعه شناخت هایی است که انسان درباره تأثیر محیط بر روی موجودات زنده، تأثیر موجودات زنده بر روی محیط و ارتباط متقابل بین موجودات زنده بدست می آورد. به عبارتی دیگر اکولوژی درباره تأثیر متقابل موجودات زنده با یکدیگر و با محیط بحث می کند.

اکولوژی به معنای "محیط شناسی" عبارت است از مطالعه زیست یا بوم که چگونگی اشغال زمین توسط موجودات زنده و همچنین، نحوه تنسیق آنان در اماکن و چگونگی کنش و واکنش بین این موجودات با یکدیگر را شامل می شود. پس محیط شناسی، دانش شرایط هستی و تعامل یا کنش و واکنش بین موجودات زنده و محیط و یا دانش مرتبط با روابط موجود زنده و محیط می باشد.به عبارت کلی تر، بوم شناسی به مطالعه رابطه میان صور زندگی با محیط طبیعی اطلاق می شود.

بوم‌شناسی (Ecology) شاخه‌ای از زیست‌شناسی است که زندگی گیاهان و جانوران را در زمینه محیط رشد یا بوم آن‌ها مطالعه می‌کند. بوم شناسی رویکردی است که برای مطالعه زندگی شهری مطرح می شود که مبتنی است بر مقایسه سازگاری گیاهان و موجودات زنده با محیط طبیعی. در طبیعت، موجودات زنده معمولاً به شیوه هایی منظم بر روی زمین توزیع شده اند، به گونه ای که موازنه یا تعادلی میان انواع مختلف برقرار می شود. بوم‌شناسی انسانی علمی است که انسان را در زمینه محیط زندگی او مورد تحقیق قرار می‌دهد و بنابراین به اجتماعات انسانی نظر دارد. در بوم شناسی،توان سازگاری وانطباق موجودات زنده با محیط مورد توجه می باشد.

اما در مورد انسان که دارای ساختار های خاص فرهنگی واجتماعی است این ساز گاری وانطباق پذیری با سازگاری گونه های گیاهی و حیوانی تفاوت دارد. بوم شناسی انسانی بیشتر به روابط کارکردی می اندیشد. از طرفی هدف نظریه های بوم شناسی انسانی تأکید و تفسیر شکل زندگی جمعی با توجه به شرایط گوناگون خارجی است.

رابرت پارک و همفکرانش از بوم‌شناسی علوم طبیعی استفاده کرده‌اند تا از آن طریق چگونگی استقرار جمعیت انسانی و نهادهای اجتماعی را در فضای شهری تبیین کنند. هدف محیط‌شناسی انسانی کشف اصول و قوانینی است که باعث پیدایش الگوهای خاص جابه‌جایی جمعیت و قرار گرفتن آن‌ها در فضاها و مکان‌های خاص می‌شود. در اوایل قرن بیستم علاقه به استفاده از نظریات داروین در مورد مسائل اجتماعی رواج داشت. پارک علاقه‌مند بود تا جامعه‌شناسی را از قید فلسفه خلاص کند و آن را به علم نزدیک سازد و مدل بیولوژیکی را بهترین وسیله برای نزدیک شدن به علم می‌دانست.

بنابراین پایه‌گذار بوم‌شناسی، پارک بود. از آنجایی که بوم‌شناسی گیاهی و حیوانی مبنای مقایسه‌ای برای محیط اجتماعی فرض می‌شود، پارک اظهار می‌دارد که محیط یک واحد پیوسته است که بر طبق نیروهای متعارف‌کننده حرکت می‌کند. مفاهیم مورد استفاده بوم‌شناسان، تسلط- هجوم و استقرار- همزیستی، بود. اما پارک آگاهی داشت که محیط اجتماعی با محیط طبیعی یکسان نیست، به همین دلیل سازمان اجتماعی را به دو بخش تقسیم می‌کرد فرهنگی و زیستی. او معتقد است که سطح فرهنگی بسیار پیچیده و تحلیل آن دشوار است، اما سطح فرهنگی متأثر از سطح زیستی است.

پس بوم شناسی انسانی عبارتی بود که توسط پارک ارائه شد، مفاهیمی فرضی از همزیستی، تعرض،(حق) جانشینی، استیلا{نفوذ}، شیب رشد، طبقات، تبعیت از علم بوم شناسی طبیعی. مفاهیمی شبیه تعامل و تحرک در هدایت جامعه شناسی از اصلاح به سوی تحلیل علمی بدون انکار اهمیت دانش اجتماعی مفید بودند.

 

 

رابطه بوم شناسی انسانی با جامعه شناسی

هر چند بوم شناسی در علوم طبیعی ریشه دارد ولی دانشمندان علوم اجتماعی نیز در سده گذشته، اصول آن را برای مطالعه جمعیت های انسانی به کار برده اند. هنگامی که محیط شناسی در مورد انسان به کار می رود به چگونگی استقرار انسان در جغرافیا و مخصوصاً شیوه های تجمع انسان ها و سکونت آنان در جغرافیا توجه دارد. از نظر مک کنزی( Mac kenzie )، محیط شناسی انسانی، مطالعه وابستگی متقابل و گروه بندی انسان ها در فضاست. پارک در اثرش با نام شهر(City: 1925) می گوید: «محیط شناسی اجتماعی از آن رو به مطالعه روابط موجودات انسانی در چارچوب فضا و زمان می پردازد که این روابط از نیروهای گزیننده، توزیع کننده، و انطباق بخش محیط طبیعی تأثیر می پذیرند.»

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

رابطه بوم شناسی انسانی با جامعه شناسی

بنیان‌گذار رویکرد بوم شناسی

مسائل مورد مطالعه بوم شناسان

بررسی این رویکرد

بوم شناسی و نظریات اجتماعی

بوم شناسی شهری

مفهوم محیط در بوم شناسی

بوم شناسی انسانی و بی سازمانی اجتماعی

 

 

عنوان : پاورپوینت بررسی رویکرد بوم شناسی (اکولوژی) از نظر رابرت ازرا پارک

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 31

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت بررسی رویکرد بوم شناسی (اکولوژی) از نظر رابرت ازرا پارک

دانلود پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست




پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد.

در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

بازاریابی ربایشی، جاذبه‌ای یا درونگرا (Inbound Marketing) یک روش بسیار کارآمد و مقرون به صرفه‌ برای جذب مشتریان راغب و متناسب است. در این مطلب با تعریف بازاریابی ربایشی، تاریخچه، طرز کار، انواع، روش اجرا و مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد.

 

یکی از مواردی که در هنگام تهیه برنامه بازاریابی برای وب‌سایت یا کسب‌وکارتان باید با آن کاملاً آشنایی داشته باشید، بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) است که با عناوین «بازاریابی جاذبه‌ای» و «بازاریابی ربایشی» نیز شناخته می‌شود؛ اما آیا دقیقاً می‌دانید که بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست (در این مطلب بیشتر از نام «ربایشی» استفاده می‌کنیم) و از چه روش‌هایی قابل اجرا است؟

اگر عبارت بازاریابی ربایشی کاملاً برایتان ناآشنا به نظر می‌رسد یا احساس می‌کنید که تسلط تمام و کمالی بر آن ندارید، مطالعه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با این ‌گونه مهم و مؤثر از بازاریابی، انواع آن و نقاط تمایزی که با سایر انواع بازاریابی دارد راهگشا خواهد بود.

اما پیش از هر چیز باید با تعریف بازاریابی ربایشی آشنا شویم.

 

 

بازاریابی ربایشی چیست؟

بازاریابی ربایشی، درونگرا یا جاذبه‌ای به هر نوعی از انواع مختلف بازاریابی اطلاق می‌شود که به‌جای تلاش در جهت جلب توجه مخاطب، به طور طبیعی (در هنگام نیاز مخاطب) باعث جذب وی به سمت شما (و خرید) می‌شود. به عبارت دیگر، در بازاریابی ربایشی به جای اینکه شما به سمت مشتری بروید، اقدامات و سیاست‌هایی را پیاده می‌کنید که نظر او به سمت شما جلب شود و خودش به سراغتان بیاید (نظر مشتری را به سمت خود جذب می‌کنید یا می‌رُبایید).

از جمله رایج‌ترین نمونه‌های بازاریابی ربایشی می‌توان به پست‌های وبلاگی، پادکست‌ها، خبرنامه‌های پرمحتوای ایمیلی، پست در شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای کاربردی و آموزنده اشاره کرد. در نقطه مقابل بازاریابی ربایشی یا درونگرا نوع دیگری از بازاریابی وجود دارد که با عنوان «بازاریابی برونگرا» (outbound marketing) شناخته می‌شود و از نمونه‌های رایج آن می‌توان پیام‌های بازرگانی تلویزیونی، تماس‌های سرد و ایمیل‌های تبلیغاتی را نام برد. با توجه به این نمونه‌ها باید تفاوت بین بازاریابی درونگرا و برونگرا برای شما واضح‌تر شده باشد.

بازاریابی ربایشی معمولاً چیزی است که مطلوب مصرف‌کننده بوده و چه بسا مصرف‌کننده به دنبال آن است؛ اما در سایر اقسام بازاریابی عمدتاً به تمایل یا اجازه مخاطب هدف توجه خاصی نمی‌شود. به همین دلیل از بازاریابی ربایشی با عنوان permission marketing یا بازاریابی اجازه‌ای نیز یاد می‌شود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاریابی ربایشی چیست؟

بازاریابی ربایشی از کجا پا به عرصه وجود گذاشت؟

تفاوت بین بازاریابی ربایشی و برونگرا چیست؟

بازاریابی ربایشی چگونه کار می‌کند؟

کدام روش‌های بازاریابی در گروه روش‌های بازاریابی ربایشی یا درونگرا قرار می‌گیرند؟

چگونه کار با بازاریابی ربایشی را آغاز کنیم؟

بازاریابی ربایشی چه مزایا و چه معایبی دارد؟

سخن پایانی

 

عنوان : بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست

دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها

پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها




ایمنی ساختمان

 
در معادن در درجه اول و در کارگاههای ساختمان در درجه دوم تعداد و شدت حرارت ناشی از کار بیشتر از سایر کارگاهها است.
9  تا 12 درصد نیروی شاغل را در کشورهای مختلف تشکیل می دهد.
بنابر گزارش سال 1997، Niosh  در آمریکا 6 درصد نیروی کار این کشور بوده در حالیکه جراحت ناشی از حوادث در این صنعت 15 درصد کل هزینه پرداخت غرامت به کارگران در همان سال بوده است.
 
ویژگیهایی که موجب پیچیدگی در این صنعت شده است:
نسبت کارگاههای کوچک و خویش فرما زیاد . به گزارش Niosh از حدود 600 هزار شرکت ساختمانی در آمریکا 90% کمتر از 20 کارگر دارند.
پروژه های ساختمانی بسیار متنوع و عمر هر یک نسبتاً کوتاه است.
کارها و وظایف در هر پروژه ساختمانی متنوع وگاه تعریف نشده است.
شرایط نامناسب آب وهوایی
نیروهای غیرمتخصص، کارگران فصلی و مهاجر به فراوانی در این صنعت وجود دارد
کارگران به سرعت عوض می شوند لذا امکان آموزش مشکل است.
 
 
تعاریف:
1- کارگاه ساختمانی: محلی است که یک یا تعدادی از عملیات ساختمانی در آن انجام می شود.
 
2- محل کار: محلی است در محدوده کارگاه ساختمانی که در اختیار کارفرما باشد و کارگران به درخواست کارفرمای خود در آنجا مشغول به کار باشند.
 
3- وسایل و تجهیزات: عبارت است از ماشین آلات، داربست، نردبان، جان پناه، سکو، راهرو و هرگونه تسهیلات مشابه و بطور کلی وسایل حفاظتی و حمایتی که در کارگاه ساختمانی به کار گرفته شده اند.
 
4- صاحب کار: صاحب کار فردی است حقیقی یاحقوقی که مالک یا قائم مقام مالک کارگاه ساختمان بوده و انجام عملیات ساختمانی و مسئولیت ایمنی آن را طبق قرارداد کتبی به پیمانکار یا فرد خویش فرما واگذار نماید.
 
5- مهندس ناظر: فردی است حقیقی یا حقوقی که برطبق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی از وزارت مسکن و شهرسازی است و در حدود صلاحیت خود مسئولیت نظارت بر همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را دارد.
 
6- پیمانکار: فردی است حقیقی یا حقوقی که عملیات ساختمانی را طبق قرارداد کتبی که میان او و صاحب کار یا پیمانکار دیگر منعقد شده عهده دار می شود.
 
7- خویش فرما: فردی است ذیصلاح که در کارگاه ساختمانی بدون بکارگیری کارگران دیگر و طبق قرارداد کتبی پیمانکاری، مسئولیت انجام همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را با وسایل و ابزار کار متعلق خود به عهده می گیرد. خویش فرما در کارگاه ساختمانی پیمانکار جزء بحساب می آید.
 
8- کارفرما: شخصی است حقیقی یا حقوقی که یک یا چند نفر کارگر را در کارگاه ساختمانی به حساب خود و با پرداخت مزد به کار می گمارد.
 
9- کارگر: فردی است که در کارگاه ساختمانی در مقابل دریافت مزد به درخواست و به حساب کارفرما کار کند.
 
 
فهرست:
ایمنی ساختمان
وجود سیستم اعلام حریق و شنیده شدن آن در کلیه نقاط
بررسی نقشه و طرح ساختمان و تجدید آن توسط بازرس کار
شرایط و موقعیت ساختمانی
گودبرداری
 
 
عنوان: ایمنی ساختمان (ایمنی ساختمان و بالابرها)
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 81 اسلاید

دانلود پاورپوینت آموزشی اجرای کناف

پاورپوینت آموزشی اجرای کناف




فهرست:
مقدمه
انواع کناف مورد استفاده در ایران
انواع کناف از نظر مشخصات و مورد استفاده
– صفحات روکشدار گچی ساده (RG)
– صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر رطوبت (MR)
– صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر آتش (FR)
– صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM)
– صفحات مسلح سیمانی (Aquapanel)
ابزار برش و حمل
– آموزش برش صفحات همراه با تصویر
مواد و مصالح جانبی (پودرها) بتونه درزگیر
– بتونه درزگیر KNAUF FUGENFULER (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، روش بکارگیری)
– پرفیلکس KNAUF PERLFX (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، مقدار مصرف ، روش بکارگیری ، مقدار مصرف ، نگهداری)
– گچ ساتن KNAUF MUL TICOVER (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، روش بکارگیری)
– گچ پوشش TOP FINISH (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، روش بکارگیری)
پیچ های کناف

دانلود پاورپوینت نورگیرها

پاورپوینت نورگیرها




شیشه های چاپدار و رفلکتیو:

شیشه های چاپدار که در انواع سخت سازی شده و معمولی ارائه می گردند شامل طرح های مختلف از جمله به شکل سنگهای گرانیتی تولید می شوند و برای نمای ساختمانها ، پارتیشنها ، نمای داخلی ساختمانها ، نورگیرها ، شیشه های لوازم خانگی ودربهای ورودی شیشه ای استفاده می شوند.
 
 

شیشه‌های مات یا نیمه شفاف:

این شیشه‌ها در حالت مذاب ، شفاف‌اند. اما هنگام شکل دهی به دلیل جدایی و تعلیق ذرات ریز در محیط شیشه ، کدر می‌شوند. این ذرات از نظر اندازه و چگالی در شیشه ، انواع متفاوتی دارند و نور را به هنگام عبور ، پخش می‌کنند. شیشه مات ، اغلب از شیشه شفاف حاوی نقره بدست می‌آید. این ذرات نقره در واقع نقش هسته را برای رشد بلورهای غیر فلزی ایفا می‌کنند. این نوع شیشه برای ایجاد برخی سبکهای معماری مثلا در پنجره نورگیرها به منظور عبور طول موج مشخصی از نور و برای ظروف غذا خوری بکار می‌رود
 
 

صرفه جویی انرژی در پنجره ها و نورگیر:

نورگیرها و پنجره ها و از نظر صرفه جویی انرژی نقش حساسی دارند، چرا که حدود ۳۰ % از کل تلفات حرارتی ساختمان از پنجره ها و نورگیرها صورت می گیرد.
 
 

جلوگیری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها:

حفاظت از پنجره های سقفی و نورگیرها: پنجره های سقفی و نورگیرها در تامین روشنایی ساختمان نقش بسیار مهمی دارند. اما وجود آنها میتواند مشکلات زیادی از نظر گرمایی ایجاد کند. برای پیشگیری یا حل این مشکلات اقدامات مختلفی را میتوان انجام داد. دو جداره کردن شیشه ها راهی است برای کاهش اتلاف حرارتی در زمستان اما باز هم اتلاف حرارتی آنها تا ۱۰ برابر یک سقف ایزوله شده است. برای کاهش اثر نورگیرها میتوان آنها را با یک صفحه شفاف یا شیشه اضافی از محیط خانه جدا کرد. برای کاهش اثرات منفی نورگیرها در تابستان میتوان روی آن سایبان نصب کرد یا پره هایی با زاویه قابل تنظیم روی آنها قرار داد.
 
 
فهرست:
نورگیرهای سقفی و گنبدها
مسدود نمودن نورگیرهای سقفی
انواع نورگیرها
نصب نورگیر
شیشه های چاپدار و رفلکتیو
شیشه‌های مات یا نیمه شفاف
صرفه جویی انرژی در پنجره ها و نورگیر
جلوگیری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها