پلاستیک ،یک ماده مناسب برای ساخت قطعات آماده ای محسوب می شود که ممکن است درداخل ویا خارج ساختمان به کارروند. به همین دلیل استفاده ازپلاستیک در قالب بندی ،پوشش کف ودیوار،پنجره ها،و…رایج گردیده است.
چنانچه پلاستیک به الیاف مسلح گردد ،پلاستیک مسلح ویاموادکامپوزیت تشکیل می شوند، که تحت نام ”پلاستیک مسلح به الیاف” یا FRP (Fiber Reinforced plastic) شناخته می شوند ودرحال حاضر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی جدید وبسیار پرجاذبه محسوب می شوند.
پلاستیک به گروهی از موادآلی مصنوعی یا طبیعی اطلاق می شود که قابلیت شکل دادن دروضیعت نرم وسپس سخت شدن را داشته باشد. جزء اصلی پلاستیک های آلی ،“صمغ“ یا“رزین“(ماده چسباننده یا ماتریس) است که وقتی نرم می شود،قابلیت سیلان وتغییر شکل دارد.
۱- ترموپلاستیک (گرمانرم) : پلی اتیلن (PE) ، پلی استرین، پلی وینیل کلراید (PVC) ، پلی پروپیلن (PP) ، پلی آمید (نایلون)
۲- ترموست(گرماسخت) : پلی استر اشباع نشده ، اپوکسید(اپوکسی) ، فنل فرمالدئید
پاورپوینت پلاستیک مسلح یا مواد کامپوزیت (FRP)
کامپوزیت پلاستیکی دندان
کامپوزیت frp
چسبهای بتن عموما محلولهاى کلوئیدى از پلیمرهاى مختلف در آب هستند که مقاومت کششى، خمشى و همچنین دوام بتن را افزایش مىدهند. مهمترین خاصیت آنها افزایش چسبندگى است.
رزین هاى کوپلیمر پلى وینیل استات
رزین هاى اکریلیک
معرفی دو نوع چسب بتن پر کاربرد:
1- CHEMEX -AD6
2- COMX 6
به آسانى با آب مصرفى در بتن مخلوط مى شوند. مواد به کار رفته در ساخت این چسب ها با سیمان کاملاً هماهنگ بوده و چسبندگى آن را به طور قابل ملاحظه اى با سنگدانه ها افزایش مىدهد.
فهرست:
چسب بتن چیست؟
مواد تشکیل دهنده چسب بتن
معرفی دو نوع چسب بتن پر کاربرد
کاربرد
مشخصات فنی
روش و میزان مصرف
گروت چیست؟
کاربرد گروت
انواع گروت ها
روش های گروت ریزی در داخل حفره ها در محل اتصالات
گروت باید پاسخگوی چه مواردی باشد؟
گروت منبسط شونده بر پایه سیمان
گروت سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری
گروت اپوکسی دوجزیی و یا سه جزیی
جایگذاری مخلوط گروت
عمل آوری گروت
FRP چیست؟
کاربرد FRP
FRP ها از نظر جنس
FRP ها از نظر شکل
مشخصات اصلی محصولات کامپوزیتی FRP
قیمت چسب بتن مایع
قیمت چسب بتن استخر
چسب بتن شیمی ساختمان
چسب بتن اپوکسی
بهترین چسب بتن
خرید اینترنتی چسب بتن
چسب ترمیم بتن
چسب پلیمری بتن
پاورپوینت معرفی چسب بتن
دانلود معرفی چسب بتن
پاورپوینت معرفی چسب بتن، گروت و FRP
طی سالیان متمادی عدم توجه به کف سازی حوادث زیادی به بار آورده که بیشتر آن ها شامل زیان های جانی می باشد. همچنین زیان مالی ناشی از این حوادث برای جامعه جبران ناپذیر است.
کف سازی مناسب و نظافت منظم وصحیح می تواند تعداد حوادث در مورد لغزش و… را کاهش دهد.با این وجود مهمترین اقدام در این کار طراحی صحیح و ارائه مناسب ترین کف با توجه به نیاز است.
در ادامه مبحث سعی شده مطالبی در مورد طراحی، اناع کف از نظر کاربرد،استاندارد ها وهمچنین نظافت و نگهداری آن ارئه گردد. امید داریم اطلاعات جامعی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.
به مجموعه عملیاتی گفته میشود که پس از اتمام عملیات سفت کاری در ساختمان انجام میشود تا ساختمان را به حالت قابل سکونت درآورد
کف سازی سطح مفید اتاقها، سالنها، سرویسها، انبارها و… را تشکیل میدهد. با توجه به محل ،کف سازی انواع مختلف دارد مخصوصا برای آخرین قشر کف سازی انواع مصالح لوکس و تزیینی عرضه شده است از قبیل انواع موزاییک، سرامیک،پارکت و کف پوشهای دیگر.
برای کف سازی معمولا ابتدا یک لایه ملات نرم ریخته میشود تا سطح را به صورت هموار درآورد. به همراه این کار پیش بینی های مربوط به تاسیسات الکتریکی ومکانیکی ضروری است. پس از آن بسته به مورد خاکریزی، پوکه ریزی یا ملات ریزی انجام میشود و نهایتا لایه انتهایی، کف نهایی را تشکیل میدهد که میتواند آسفالت، موزاییک، سرامیک،بتن سیمانی و… باشد. در عملیات کف سازی مربوط به نقاطی که در معرض عوامل محیطی(برف و باران و سرما وگرما)قرار دارند، بسته به مورد بعد از ملات اولیه و قبل از ملات ثانویه عایقکاری رطوبتی یا عایقکاری حرارتی یا هر دو انجام میگیرد.
لایه های مختلف کف سازی از پایین به بالادر طبقه همکف:
۱- زمین کوبیده
۲- بلوکاژ(ماکادوم)
۳- بتن مگر
۴- ملات
۵- موزاییک ، سنگ و یا سرامیک
۶- کف پوش در صورت لزوم
پاورپوینت کف کاذب
کف کاذب قیمت
کف کاذب چیست
کف کاذب فولادی
کف کاذب اتاق سرور
قیمت کف کاذب آنتی استاتیک
اجرای کف کاذب
تایل کف کاذب
کف کاذب آلومینیومی
هدف از کف سازی به وجود آوردن سطحی است که بتواند خواسته های استفاده کننده را از آن به نحو مطلوب برآورد. اولین مشخصه مهم کف سازی ، استحکام و پایداری آن است . مقاومت در برابر نفوذ و عبور رطوبت از دیگر ویژگیهای عمده کف سازی می باشد . به علاوه کف سازی بایستی دارای لازم باشد. از خصوصیات دیگر کف سازی می توان از مقاومت در برابر عبور اصوات و حرارت و همچنین استقامت در برابر آتش نام برد.
کف سازی می تواند از مصالح مختلف یا ترکیبی از چند نوع از آنها باشد. موزائیک سیمانی ، پوشش های پلاستیکی مانند کاشی وینیلی ، کف پوش وینیلی فوم دار، لاستیک ؛ پوشش های چوبی مانند الوار ، پارکت ، بلوک چوبی از انواع کف پوش ها محسوب می شوند.
یکی دیگر از اجزاء فاز دو معماری تهیه پلان های کف سازی به تعداد طبقات ، است که هدف از ارائه این نوع نقشه ها نشان دادن کف سازی روی پلان می باشد اعم از طراحی ، جنس مصالح ، رنگ و … می باشد . در بسیاری از پروژه ها طراحی خاصی با ترکیبی از سنگ ها یا مصالح مختلف در نظر گرفته می شود که حتماً احتیاج به پلان کف سازی داریم تا بتوانیم این نوع طراحی را روی پلان نشان دهیم و به اجرا برسانیم .
کف سازی طبقات
ضخامت کف طبقات
ارتفاع کف سازی
کف سازی برای سرامیک
کف سازی ساختمان با پوکه
کف سازی روی فونداسیون
اموزش کف سازی ساختمان
کف سازی چیست
شیشه های چاپدار که در انواع سخت سازی شده و معمولی ارائه می گردند شامل طرح های مختلف از جمله به شکل سنگهای گرانیتی تولید می شوند و برای نمای ساختمانها ، پارتیشنها ، نمای داخلی ساختمانها ، نورگیرها ، شیشه های لوازم خانگی ودربهای ورودی شیشه ای استفاده می شوند.
این شیشهها در حالت مذاب ، شفافاند. اما هنگام شکل دهی به دلیل جدایی و تعلیق ذرات ریز در محیط شیشه ، کدر میشوند. این ذرات از نظر اندازه و چگالی در شیشه ، انواع متفاوتی دارند و نور را به هنگام عبور ، پخش میکنند. شیشه مات ، اغلب از شیشه شفاف حاوی نقره بدست میآید. این ذرات نقره در واقع نقش هسته را برای رشد بلورهای غیر فلزی ایفا میکنند. این نوع شیشه برای ایجاد برخی سبکهای معماری مثلا در پنجره نورگیرها به منظور عبور طول موج مشخصی از نور و برای ظروف غذا خوری بکار میرود
نورگیرها و پنجره ها و از نظر صرفه جویی انرژی نقش حساسی دارند، چرا که حدود ۳۰ % از کل تلفات حرارتی ساختمان از پنجره ها و نورگیرها صورت می گیرد.
حفاظت از پنجره های سقفی و نورگیرها: پنجره های سقفی و نورگیرها در تامین روشنایی ساختمان نقش بسیار مهمی دارند. اما وجود آنها میتواند مشکلات زیادی از نظر گرمایی ایجاد کند. برای پیشگیری یا حل این مشکلات اقدامات مختلفی را میتوان انجام داد. دو جداره کردن شیشه ها راهی است برای کاهش اتلاف حرارتی در زمستان اما باز هم اتلاف حرارتی آنها تا ۱۰ برابر یک سقف ایزوله شده است. برای کاهش اثر نورگیرها میتوان آنها را با یک صفحه شفاف یا شیشه اضافی از محیط خانه جدا کرد. برای کاهش اثرات منفی نورگیرها در تابستان میتوان روی آن سایبان نصب کرد یا پره هایی با زاویه قابل تنظیم روی آنها قرار داد.
فهرست:
نورگیرهای سقفی و گنبدها
مسدود نمودن نورگیرهای سقفی
انواع نورگیرها
نصب نورگیر
شیشه های چاپدار و رفلکتیو
شیشههای مات یا نیمه شفاف
صرفه جویی انرژی در پنجره ها و نورگیر
جلوگیری از تلفات حرارتی پنجره ها و نورگیرها
انواع نورگیر در ساختمان
ضوابط نورگیر ساختمان
انواع نورگیر در معماری
ساخت نورگیر ساختمان
نورگیر ساختمان چیست
نورگیر فایبرگلاس
نورگیر پنجره
نورگیر سقفی
فهرست:
مقدمه
انواع کناف مورد استفاده در ایران
انواع کناف از نظر مشخصات و مورد استفاده
– صفحات روکشدار گچی ساده (RG)
– صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر رطوبت (MR)
– صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر آتش (FR)
– صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر آتش و رطوبت (FM)
– صفحات مسلح سیمانی (Aquapanel)
ابزار برش و حمل
– آموزش برش صفحات همراه با تصویر
مواد و مصالح جانبی (پودرها) بتونه درزگیر
– بتونه درزگیر KNAUF FUGENFULER (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، روش بکارگیری)
– پرفیلکس KNAUF PERLFX (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، مقدار مصرف ، روش بکارگیری ، مقدار مصرف ، نگهداری)
– گچ ساتن KNAUF MUL TICOVER (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، روش بکارگیری)
– گچ پوشش TOP FINISH (موارد استفاده ، ترکیبات ، آماده سازی سطح زیرکار ، نحوه ترکیب با آب و اجرا ، روش بکارگیری)
پیچ های کناف
پاورپوینت کناف
آموزش اجرای کناف
اصول اجرای کناف
دانلود آموزش کناف
آموزش کناف کاری
آموزش نصب کناف
اموزش کناف سقف
آیین نامه اجرای کناف
در معادن در درجه اول و در کارگاههای ساختمان در درجه دوم تعداد و شدت حرارت ناشی از کار بیشتر از سایر کارگاهها است.
9 تا 12 درصد نیروی شاغل را در کشورهای مختلف تشکیل می دهد.
بنابر گزارش سال 1997، Niosh در آمریکا 6 درصد نیروی کار این کشور بوده در حالیکه جراحت ناشی از حوادث در این صنعت 15 درصد کل هزینه پرداخت غرامت به کارگران در همان سال بوده است.
ویژگیهایی که موجب پیچیدگی در این صنعت شده است:
نسبت کارگاههای کوچک و خویش فرما زیاد . به گزارش Niosh از حدود 600 هزار شرکت ساختمانی در آمریکا 90% کمتر از 20 کارگر دارند.
پروژه های ساختمانی بسیار متنوع و عمر هر یک نسبتاً کوتاه است.
کارها و وظایف در هر پروژه ساختمانی متنوع وگاه تعریف نشده است.
شرایط نامناسب آب وهوایی
نیروهای غیرمتخصص، کارگران فصلی و مهاجر به فراوانی در این صنعت وجود دارد
کارگران به سرعت عوض می شوند لذا امکان آموزش مشکل است.
تعاریف:
1- کارگاه ساختمانی: محلی است که یک یا تعدادی از عملیات ساختمانی در آن انجام می شود.
2- محل کار: محلی است در محدوده کارگاه ساختمانی که در اختیار کارفرما باشد و کارگران به درخواست کارفرمای خود در آنجا مشغول به کار باشند.
3- وسایل و تجهیزات: عبارت است از ماشین آلات، داربست، نردبان، جان پناه، سکو، راهرو و هرگونه تسهیلات مشابه و بطور کلی وسایل حفاظتی و حمایتی که در کارگاه ساختمانی به کار گرفته شده اند.
4- صاحب کار: صاحب کار فردی است حقیقی یاحقوقی که مالک یا قائم مقام مالک کارگاه ساختمان بوده و انجام عملیات ساختمانی و مسئولیت ایمنی آن را طبق قرارداد کتبی به پیمانکار یا فرد خویش فرما واگذار نماید.
5- مهندس ناظر: فردی است حقیقی یا حقوقی که برطبق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی از وزارت مسکن و شهرسازی است و در حدود صلاحیت خود مسئولیت نظارت بر همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را دارد.
6- پیمانکار: فردی است حقیقی یا حقوقی که عملیات ساختمانی را طبق قرارداد کتبی که میان او و صاحب کار یا پیمانکار دیگر منعقد شده عهده دار می شود.
7- خویش فرما: فردی است ذیصلاح که در کارگاه ساختمانی بدون بکارگیری کارگران دیگر و طبق قرارداد کتبی پیمانکاری، مسئولیت انجام همه یا قسمتی از عملیات ساختمانی را با وسایل و ابزار کار متعلق خود به عهده می گیرد. خویش فرما در کارگاه ساختمانی پیمانکار جزء بحساب می آید.
8- کارفرما: شخصی است حقیقی یا حقوقی که یک یا چند نفر کارگر را در کارگاه ساختمانی به حساب خود و با پرداخت مزد به کار می گمارد.
9- کارگر: فردی است که در کارگاه ساختمانی در مقابل دریافت مزد به درخواست و به حساب کارفرما کار کند.
فهرست:
ایمنی ساختمان
وجود سیستم اعلام حریق و شنیده شدن آن در کلیه نقاط
بررسی نقشه و طرح ساختمان و تجدید آن توسط بازرس کار
شرایط و موقعیت ساختمانی
گودبرداری
عنوان: ایمنی ساختمان (ایمنی ساختمان و بالابرها)
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 81 اسلاید
دستورالعمل ایمنی بالابرها
ایمنی بالابرهای صنعتی
آیین نامه ایمنی بالابرها
دستورالعمل ایمنی بالابر ها
نکات ایمنی کار با بالابر
کار با بالابر ساختمانی
ایمنی بالابر هیدرولیکی
ایمنی بالابر سیار
پاورپوینت بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد.
در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
بازاریابی ربایشی، جاذبهای یا درونگرا (Inbound Marketing) یک روش بسیار کارآمد و مقرون به صرفه برای جذب مشتریان راغب و متناسب است. در این مطلب با تعریف بازاریابی ربایشی، تاریخچه، طرز کار، انواع، روش اجرا و مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد.
یکی از مواردی که در هنگام تهیه برنامه بازاریابی برای وبسایت یا کسبوکارتان باید با آن کاملاً آشنایی داشته باشید، بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) است که با عناوین «بازاریابی جاذبهای» و «بازاریابی ربایشی» نیز شناخته میشود؛ اما آیا دقیقاً میدانید که بازاریابی ربایشی یا درونگرا چیست (در این مطلب بیشتر از نام «ربایشی» استفاده میکنیم) و از چه روشهایی قابل اجرا است؟
اگر عبارت بازاریابی ربایشی کاملاً برایتان ناآشنا به نظر میرسد یا احساس میکنید که تسلط تمام و کمالی بر آن ندارید، مطالعه این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با این گونه مهم و مؤثر از بازاریابی، انواع آن و نقاط تمایزی که با سایر انواع بازاریابی دارد راهگشا خواهد بود.
اما پیش از هر چیز باید با تعریف بازاریابی ربایشی آشنا شویم.
بازاریابی ربایشی چیست؟
بازاریابی ربایشی، درونگرا یا جاذبهای به هر نوعی از انواع مختلف بازاریابی اطلاق میشود که بهجای تلاش در جهت جلب توجه مخاطب، به طور طبیعی (در هنگام نیاز مخاطب) باعث جذب وی به سمت شما (و خرید) میشود. به عبارت دیگر، در بازاریابی ربایشی به جای اینکه شما به سمت مشتری بروید، اقدامات و سیاستهایی را پیاده میکنید که نظر او به سمت شما جلب شود و خودش به سراغتان بیاید (نظر مشتری را به سمت خود جذب میکنید یا میرُبایید).
از جمله رایجترین نمونههای بازاریابی ربایشی میتوان به پستهای وبلاگی، پادکستها، خبرنامههای پرمحتوای ایمیلی، پست در شبکههای اجتماعی و ویدئوهای کاربردی و آموزنده اشاره کرد. در نقطه مقابل بازاریابی ربایشی یا درونگرا نوع دیگری از بازاریابی وجود دارد که با عنوان «بازاریابی برونگرا» (outbound marketing) شناخته میشود و از نمونههای رایج آن میتوان پیامهای بازرگانی تلویزیونی، تماسهای سرد و ایمیلهای تبلیغاتی را نام برد. با توجه به این نمونهها باید تفاوت بین بازاریابی درونگرا و برونگرا برای شما واضحتر شده باشد.
بازاریابی ربایشی معمولاً چیزی است که مطلوب مصرفکننده بوده و چه بسا مصرفکننده به دنبال آن است؛ اما در سایر اقسام بازاریابی عمدتاً به تمایل یا اجازه مخاطب هدف توجه خاصی نمیشود. به همین دلیل از بازاریابی ربایشی با عنوان permission marketing یا بازاریابی اجازهای نیز یاد میشود.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
بازاریابی ربایشی چیست؟
بازاریابی ربایشی از کجا پا به عرصه وجود گذاشت؟
تفاوت بین بازاریابی ربایشی و برونگرا چیست؟
بازاریابی ربایشی چگونه کار میکند؟
کدام روشهای بازاریابی در گروه روشهای بازاریابی ربایشی یا درونگرا قرار میگیرند؟
چگونه کار با بازاریابی ربایشی را آغاز کنیم؟
بازاریابی ربایشی چه مزایا و چه معایبی دارد؟
سخن پایانی
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 28
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
بازاریابی درونگرا
بازاریابی درونگرا و برونگرا
نمونه بازاریابی درونگرا
نیروی ربایشی چیست
پاورپوینت بازاریابی درونگرا
پاورپوینت بازاریابی درونگرا و برونگرا
پاورپوینت نمونه بازاریابی درونگرا
پاورپوینت نیروی ربایشی چیست
پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مختصری از متن
مقدمه
بازاریابی لحظه ( micro moment ) چیه ؟ اصلا چیزی ازش شنیدید ؟ اصلا بنظر شما لحظه میکرو چه لحظه ایه ؟ بیاید باهم بررسی کنیم.
تو زندگی همه ماها یه لحظه هایی وجود داره که یا داریم پیامی که از جانب همسرمون اومده رو چک میکنیم، یا داریم پستی که دوستمون تو شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته رو میبینیم، یا داریم ایمیلمونو چک میکنیم و یا شاید خیلی چیزای دیگه …..
اما یه لحظه هایی ام هستن که تو اون لحظه یا ما قصد خرید چیزی رو داریم، یا لحظه ایه که میخوایم جایی بریم، یا لحظه ایه که میخوایم چیزی رو بدونیم، و یا لحظه ای که میخوایم کار بخصوصی انجام بدیم که نیاز به تصمیم گیری داره، لحظه ایه که تو استراحتِ وسط کار دنبال یه محصول میگردیم، یا وقتی دنبال یه رستوران خوب برای صرف غذا هستیم، به این لحظه ها میگن micro moment یا در معنای لغوی لحظه کوتاه یا میکرو لحظه.
اما چرا بهشون میگن میکرو لحظه یا micro moment ؟ بخاطر اینکه مخاطب تو لحظه تصمیم به خرید میگیره.
مفهوم بازاریابی لحظه یا micro moment یا بازاریابی میکرو لحظه اولین بار حدود چند سال پیش توسط تیم محتوایی گوگل مطرح شد؛ این مدل بازاریابی به نکات ریزِ تصمیم گیری اشاره داره؛ که در اون یه شخص به وسیله یه دستگاه هوشمند که میتونه موبایل، تبلت، لبتاب یا هر دستگاه هوشمند دیگه ای باشه سرچ میکنه، تا نیاز خودش رو برطرف کنه که اون نیاز میتونه خریدن چیزی باشه، میتونه تماشا کردن چیزی باشه، میتونه کشف و یا دونستن چیزی باشه.
انتظارات افرادمثل گذشته خیلی پیچیده است و توقع دارن راههایی وجود داشته باشه که نیازشون کامل درک بشه و بهش پاسخ داده بشه.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
مفهوم بازاریابی لحظه ( micro moment ) یا بازاریابی میکرو
۴ عبارت کلیدی میکرو لحظه :
مزایای بازاریابی لحظه
موانع موجود در بازاریابی لحظه
سه استراتژی مهم برای موفقیت در بازاریابی لحظه
روشهای حضور در جستجوی کاربر برای بازاریابی لحظه موفق
سخن آخر
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 23
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
پاورپوینت فروش
دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ
پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست
دانلود پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست
بازاریابی لحظه ای
عایق حرارتی مواد و مصالحی هستند که مقاومت زیادی در مقابل عبور گرما دارندو می توان بوسیله آنها تا آنجا که ممکن است از انتقال حرارت محل گرم شده یا لوله های حامل آبگرم یا کانالها و…جلوگیری کردتا در مصرف سوخت جلوگیری شود
عایق رطوبتی: نفوذ رطوبت به عایق های حرارتی باعث کاهش خاصیت آن شده برای جلوگیری از این امرباید از عایق های رطوبتی استفاده نمود عایق های رطوبتی موادی هستند که از رسیدن رطوبت از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می کنند
عایق صوتی: این عایق از انتقال صدا از یک محل به محل دیگر جلوگیری می کند. مسئله کنترل صدای حاصل ازفن ها و موتورهاو حتی حرکت سیال در لوله در تاسیسات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
عایق الکتریکی: این عایق ها برای جلوگیری از عبور جریان های الکتریکی استفاده می شوند.
….
فهرست:
انواع عایق ها
تعریف انواع عایق ها
مواد تشکیل دهنده عایق های حرارتی
عایق های پایه معدنی
عایق پشم معدنی
پروسه تولید پشم شیشه
پشم سنگ
پروسه تولید پشم سنگ
پشم سرباره SLAG WOOL
عایقهای سیلیکات
الیاف کربنی carbon_fiber
الیاف شیشه fiber glass
شیشه سلولی Cellular glass
الیاف سرامیکی نسوز( ceramic fiber)
الیاف آزبستی
عایقهای پایه شیمیایی
عایقهای از جنس EPDM (اتیلن – پروپیلن- داین-منومر)
اسفنج پلی استایرن polystyrene foam
پلی استایرن اکسترود(XPS)
اسفنج پلی یورتان POLYURETHANE FOAM
اسفنج پلی اتلین(پلی فوم) Polyethylene foam
اسفنج فنولیک Phenolik foam
اسفنج اوره فرم آلدئید Urea formaldehyde foam
عایقهای پایه گیاهی
عایق دیاتومه ای ( diatomaceous insulation )
چوب پنبه(cork)
عایق سلولزی (cellulose insulation)
پشم چوب(wood wool)
عایقهای مرکب یا چندلایه
عایق های جدار نور گذر
پنجره دو جداره با قابUPVC
عایقهای مصالح ساختمانی
ورمیکولیت ( vermiculite)
رس منبسط ( expanded clay) – لیکا (LECA)
عایق های مدرن
نانو عایق ها NANSULATE
نانو عایق پتویی(Carpet X)
عایق کاری دینامیکی
پانل های عایق خلاء VIP- Vacuum insulation panels
عایق میکرو گویجه سرامیکی
پانل های عایق پر شده با گاز (Gas-Filled-Panel)
پوشش های ضد حریق
عایق های صوتی (آکوستیک)
عایق های رطوبتی
دانلود پاورپوینت عایق های حرارتی
دانلود پاورپوینت عایق های صوتی
دانلود پاورپوینت عایق های رطوبتی
دانلود عایق های حرارتی
دانلود عایق های صوتی
دانلود عایق های رطوبتی
پاورپوینت عایق های حرارتی
پاورپوینت عایق های صوتی
پاورپوینت عایق های رطوبتی
پاورپوینت عایق ها
دانلود عایق ها