عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید

 شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید , سایت حرفه ای , سایت حرفه ای داشته باشید

شما هم یک سایت حرفه ای داشته باشید

در این مطلب از سایت نیشابوریا در خصوص اینکه سایت چیست و چه کاربردهایی دارد و برای چه کسانی داشتن یک سایت لازم است و همچنین تفاوت ها و برتری سایت نسبت به وبلاگ و … توضیحاتی را بیان کرده ایم. حتما شما که این صفحه را مشاهده می کنید و این مطلب را مطالعه می کنید به داشتن یک سایت حرفه ای علاقه مند هستید ، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

.

سایت چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

یک سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. سایت امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت را به راحتی فراهم می کند. یک سایت می تواند علاوه بر معرفی صاحب سایت و ایجاد ارتباط ، امکان اطلاع رسانی به روز ، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.

داشتن سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد اما یک سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایینی پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

.

مهمترین تفاوت های سایت و وبلاگ چیست ؟

سایت و وبلاگ دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که پس از خواندن تعریف مختصر هر کدام و بیان ویژگی های آنها بسیاری از این تفاوتها مشخص می شوند. در ادامه مهمترین تفاوت سایت و وبلاگ را بیان می کنیم:

– میزان اختیارات: در وبلاگ شما وابسته به سرویس دهنده وبلاگ خود هستید اما در سایت ، تمام بخش های سایتتان در اختیار خودتان است.

– تبلیغات ناخواسته: در وبلاگ ها بنرهای تبلیغاتی توسط سرویس دهندگان وبلاگ در صفحه شما نمایش داده می شوند و شما به اجبار باید آنها تحمل کنید در صورتیکه شما در سایت  خودتان آزادانه محتوا و تبلیغات خود را انتخاب می‌کنید.

– پیشرفت: در وبلاگ بخش زیادی از تلاش شما باعث پیشرفت سیستم وبلاگدهی می شود و وبلاگ شما به میزان تلاشی که دارید پیشرفت نمی کند.

– حفاظت از اطلاعات: شما می‌توانید از اطلاعات سایت خودتان به طور مرتب و روزانه Back up تهیه کنید ولی در وبلاگها چون شما از یک سرویس دهنده خدمات دریافت می‌کنید، امنیت شما کمتر است و با هر نوع مشکل سرویس دهنده شما ممکن است داده های خود را از دست بدهید.

نکاتی که به آن اشاره شد مهمترین تفاوتهایی بودند که بین وب سایت و وبلاگ وجود داشت، البته در کنار این تفاوتها شباهت های زیادی هم بین وب سایت و وبلاگ وجود دارد.

.

مزایای داشتن یک سایت

در این مطلب از سایت نیشابوریا بطور خلاصه در خصوص مزایای داشتن یک سایت توضیح خواهیم داد:

– کسب درآمد: تفاوتی ندارد که شما مدیر یک شرکت بزرگ هستید یا یک مغازه دارید و یا اینکه یک فرد خانه دار هستید ، با داشتن یک سایت شما می توانید محصولات و یا خدمات خود را در آن تبلیغ کرده و برای خود مشتری جذب کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

– دسترسی سریع و تمام وقت: با داشتن یک سایت همیشه و در همه جا در دسترس مخاطبان خود هستید و اطلاعات و محصولات شما در همه حال در اختیار مشتریان قرار دارد و بدون تعطیلی برای شما تبلیغ می کند.

– کاهش هزینه ها: با کمترین هزینه می توانید یک نمایشگاه دائمی از خدمات و محصولات خود داشته باشید.

– بازاریابی رایگان برای شما: گوگل و سایر موتورهای جستجو مشتریان مرتبط با خدمات و محصولات شما را به سایتتان می آورند و برای این کار هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند.

– تبلیغات موثر: شما در هر زمان می توانید محتوای مطالب سایت خودتان را ویرایش کنید و یا مطالب جدیدی به سایت خودتان اضافه کنید و این کارها هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشد. در حالی که در تبلیغات دیگر (تبلیغات تلویزیونی ، بیلبورد ، تراکت ، کاتالوگ و …) برای هر ویرایش یا تبلیغ جدید باید هزینه های زیادی را بپردازید.

– ارتباط آسان با مخاطبان و مشتریان: با داشتن یک سایت به راحتی می توانید نظرات مخاطبان و مشتریان خود را در مورد خودتان بدانید و همچنین به آسانی می توانید با انتشار مطالب جدید به آنها پاسخ بدید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

.

چه کسانی باید سایت داشته باشند ؟

تمام افراد در هر شغلی که هستند می توانند برای خودشان یک سایت شخصی داشته باشند و در آن به رزومه سازی بپردازند اما برای برخی از مشاغل داشتن یک سایت لازم است و در واقع کسی که سایت نداشته باشد یک قدم بزرگ از رقبای خود عقبتر خواهد بود ، بخصوص اینکه طبق آمار میزان کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و در حال حاظر بیش از ۵۰ درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند و همین موضوع نشان می دهد که داشتن یک سایت برای عقب نماندن از رقبا امری اجتناب ناپذیر است.

پزشکان ، مهندسان ، مدیران شهری ، صاحبان کسب و کار های بزرگ و کوچک ، اساتید دانشگاه ها ، مدیران آموزشگاه ها ، ورزشکاران و … از جمله افرادی هستند که برای بروز بودن باید سایت داشته باشند و در سایت خودشان با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا نامشان را در ذهن مخاطبان ثبت کرده و بدین ترتیب درآمد خود را افزایش دهند ؛ در واقع با این ارتباط می توانند مخاطبان خود را به مشتریان ثابت خود تبدیل نمایند.

همچنین بقیه افراد جامعه مانند زنان خانه دار و جوانان و نوجوانان هم می توانند برای خود یک سایت داشته باشند و از آن کسب درآمد کنند. بعنوان مثال کسی که در خیاطی یا گلدوزی و … تخصص دارد می تواند مطالب مرتبط با تخصص خود را در سایتش ثبت کند و بدین ترتیب افرادی که به خیاطی یا گلدوزی و … علاقه دارند سایت او را مشاهده کرده و سفارشات خود را به مدیر سایت اعلام می کنند. و یا حتی در صورتی که محصولی و یا خدماتی از خودشان ندارند می توانند با راه اندازی یک سایت قوی به جذب مخاطبان بپردازند و سپس محصولات دیگران را در آن تبلیغ کنند و به ازای تبلیغ درآمد کسب کنند و حتی می توانند در سایت های همکاری در فروش ثبت نام کنند و محصولات این سایتها را بفروشند و بخشی از درآمد فروش را برای خودشان کسب خواهند کرد.

بخشی از انواع کاربری سایت ها شامل این موارد می شوند: سایت شخصی ، سایت مجله اینترنتی ، سایت گردشگری ، سایت پزشکی ، سایت صنعتی ، سایت بازرگانی ، سایت خبری ، سایت فروشگاه اینترنتی ، سایت شرکتی ، سایت تبلیغاتی ، سایت آموزشگاه ، سایت تفریحی ، سایت مراکز تجاری ، سایت ورزشی

.

هزینه های راه اندازی سایت

هزینه های راه اندازی سایت براساس نوع کاربری و میزان امکانات بسیار متفاوت بوده ، اما می توان با استفاده از نرم افزارهای سایت ساز آماده با هزینه ای بسیار پایین یک سایت حرفه ای داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که امکانات عادی برای سایت خودتان نیاز دارید حتما از نرم افزارهای سایت ساز آماده استفاده کنید. باید بدانید که طراحی اختصاصی یک سایت داینامیک (دینامیک) که امکانات اولیه را دارا باشد حداقل یک میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و جالب تر اینکه بدانید سایتی که با این هزینه بطور اختصاصی طراحی می شود ، امکاناتی بسیار کمتر از نرم افزارهای سایت ساز آماده دارند.

بعنوان مثال برای طراحی یک سایت اختصاصی با امکاناتی مثل “امکان اضافه کردن مطلب ، امکان اضافه کردن موضوع ، تماس با ما ، امکان ثبت نظر ، امکان نمایش فیلم بصورت آنلاین در سایت ، امکان پخش صدا بصورت آنلاین در سایت ، امکان اضافه کردن برگه ، امکان تعویض قالب (ظاهر) سایت ، امکان پرداخت آنلاین در سایت ، امکان نمایش تبلیغ در سایت و ….” باید هزینه ای به مراتب بیشتر بپردازید ، در حالی که تمام این امکانات را و حتی امکاناتی بیشتر از آن را می توانید با نصب یک نرم افزار سایت ساز آماده در سایتتان داشته باشید.

ما برای راه اندازی سایت با استفاده از این نرم افزار (وردپرس) هزینه ای از شما نخواهیم گرفت بلکه هزینه ای که شما پرداخت می کنید برای موارد زیر خواهد بود:

هاست با فضای ۱ گیگ برای یک سال (بطور خلاصه هاست به معنی فضایی است که محتوای سایت شما در آن قرار می گیرد و سایتتان را در معرض دید کاربران قرار می دهد)

دامنه ir (دامنه درواقع آدرس سایت شماست که از طریق آن کاربران به مطالب شما دسترسی خواهند داشت. مانند: www.neyshabooria.ir)

تنظیم یک قالب بهینه شده برای بخش ظاهری سایت

نصب پلاگین سئوی حرفه ای که در سایت های دیگر تا ۴۰۰۰۰ تومان نیز فروخته می شود.

نصب پلاگین بهینه سازی سایت و سایر پلاگین های مورد نیاز

بهینه سازی سایت شما جهت افزایش سرعت لود

ثبت سایت شما در گوگل وبمستر تولز (ابزار کمک به مدیران سایت ها برای کسب نتایج بهتر)

آموزش مدیریت سایت

راهنمایی در خصوص نحوه کار با گوگل وبمستر تولز

ارائه نکات ریز و کلیدی برای کسب نتایج بهتر

راهنمایی در خصوص نحوه دریافت سیستم پرداخت آنلاین برای سایت شما

شما برای دریافت تمام خدماتی که گفته شد فقط ۱۵۰,۰۰۰ تومان هزینه پرداخت خواهید کرد و پس از پرداخت این مبلغ صاحب یک سایت حرفه ای خواهید شد.

.

چگونگی سفارش راه اندازی سایت

برای دریافت مشاوره در خصوص سایت مورد نظرتان با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره و اعلام نوع سایت مورد نیاز خود مبلغ راه اندازی را بصورت آنلاین واریز کنید و سپس مشخصات واریزی خود را به همین شماره اطلاع دهید. مبلغ پایه برای راه اندازی سایت 150,000 تومان می باشد و با توجه به امکانات اضافه ای که خواسته باشید ، مبلغ نیز افزایش خواهد داشت.

برای پرداخت آنلاین کلیک کنید !

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین را ندارید برای دریافت شماره کارت جهت واریز هزینه با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ تماس بگیرید.

.

چند نمونه از سایتهای ما:

نیشابوریاhttp://neyshabooria.irبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

سازه برترhttp://saze20.irبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

جدیدترین سایتhttp://jadidtarinsite.comبرای مشاهده میزان سرعت لود سایت کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد