عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل , فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

همه ما این روزا بخشی از وقت خودمون رو به گشت و گذار توی اینترنت و به اصطلاح وبگردی میگذرونیم. این روزا دسترسی به اینترنت خیلی راحت شده و خیلی ها با گوشی خودشون به اینترنت متصل میشن و در کل اینترنت بخشی از زندگیشون شده.

 

کسب درآمد از اینترنت

از چند سال پیش که با اینترنت آشنا شدم در کنار وب گردی های روزانه متوجه شدم که میشه توی اینترنت هم کسب درآمد کرد و در کنار گشت و گذار توی اینترنت این امکان وجود داره که بتونی پولی از اینترنت در بیاری. توی این چند سال روش های مختلفی رو تست کردم و با آزمایش و خطا پیش رفتم، از ثبت نام و فعالیت تو سایتهای کلیکی گرفته تا فروش کالای دست دو و آکبند. اما یکی از روش های جذاب و جالبی که دو سه سال پیش باهاش آشنا شدم فروش فایل بود. اگه داری این مطلب رو میخونی معنیش اینه که تو هم به کسب درامد اینترنتی اهمیت میدی، بنظرم خیلی خوبه که توام فروش فایل رو تجربه کنی. تا آخر این مطلب با من همراه باش تا جزییات بیشتری در زمینه فروش فایل توی اینترنت رو توضیح بدم.

 

فروش فایل

همونطور که قبلا گفتم الان خیلی ها برای رفع نیازهای خودشون از اینترنت استفاده می کنن ، بعنوان مثال وقتی نیاز به اطلاعاتی داری یا وقتی برای یکی از درسها نیاز به تحقیق و پروژه داری خیلی زود توی اینترنت موضوع مورد نظرتو جستجو میکنی و فایل و اطلاعاتی که بهش نیاز داری رو پیدا میکنی. حتما شما هم توی این تحقیق های اینترنتی به فایل هایی برخورد کردی که برای اینکه بتونی دانلودش کنی باید اول یه مبلغی رو بصورت اینترنتی پرداخت کنی و بعد از پرداخت آنلاین بهت اجازه میدن که فایل مورد نظرتو دانلود کنی.
خب شاید تا اینجای کار نکته خاصی رو حس نکرده باشی اما میدونی که خودت هم میتونی یکی از این فروشنده های فایل باشی و برای خودت یه کسب و کار اینترنتی راه بندازی؟ نگران سرمایه نباش ، برای شروع این کسب و کار نیازی به سرمایه گذاری نیست و بدون هیچ هزینه ای می تونی کار خودت رو شروع کنی و درآمد کسب کنی.

 

ساخت فروشگاه فایل بدون سرمایه !

بله. بدون هیچ هزینه ای می تونی فروشگاه فایل خودت رو ایجاد کنی! کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و بعدش یه فروشگاه فایل برای خودت ایجاد کنی و شروع به کار کنی و فایل های خودت رو توی فروشگاهت ثبت کنی و درآمد کسب کنی.
طبیعیه که یه سری سوالات جواب داده بشه سوالاتی مثل اینکه چرا فروشگاه رایگان میدن؟ چی بهشون میرسه؟ و … خب قطعا راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش قوی نیاز به سرمایه داره ولی توی سایت فایل ناب شما بدون هیچ هزینه ای فروشگاه خودتون رو میسازی و شروع به کسب درآمد اینترنتی میکنی و زمانی که فایلی رو فروختی اونوقت بخشی از درآمد حاصل از این فروش به سایت میرسه و این یعنی تضمین میده که تا زمانی که شما از سایت فایل ناب درآمد نداشتی هیچ هزینه ای رو همن پرداخت نمیکنی. کارمزد سایت فقط ۲۰% از هر فروشه و بقیه پول به حساب کاربر واریز میشه.

 

بازاریابی فایل و کسب درآمد اینترنتی

اگه فایلی برای فروش نداری بازم می تونی از سایت فایل ناب درآمد اینترنتی کسب کنی. کافیه توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی و فروشگاه خودتو ایجاد کنی ، فقط تو قسمت ایجاد فروشگاه باید گزینه ای که مربوط به نمایش همه فایل ها هست رو انتخاب کنی ؛ اینجوری تمام فایل هایی که بقیه توی این سایت ثبت کردن توی فروشگاهت نمایش داده میشه و کافیه تو این محصولات رو تبلیغ کنی و به ازای هر فروش پورسانت بگیری.

تبلیغ این محصولات هم کار سختی نیست و نیاز به هزینه نداره ، فقط باید یه وبلاگ بسازی و توضیحات هر محصول رو توی وبلاگت مثل یک مطلب ثبت کنی.

 

حرف آخر

حالا اگه بعد از خوندن این توضیحات دوست داری که توام کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی کافیه قدم اول رو برداری و توی سایت فایل ناب ثبت نام کنی.

برای ثبت نام در فایل ناب کلیک کن!

موفق باشی

راستی منتظر مطالب بعدی من باش و به وبلاگم سر بزن. توی مطالب بعدی جزییات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام ، آموزش ساخت فروشگاه ، آموزش ثبت محصول ، تکنیک های افزایش فروش و … ارائه خواهم کرد. ضمنا وبلاگمو به دوستات معرفی کن تا اونا هم با نحوه کسب درآمد از اینترنت آشنا بشن و بخاطر معرفی این کار رفاقتتون هم بیشتر بشه.

 

منبع:

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد