عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

 

نرم افزار اندروید ساختمان سازها یک برنامه حرفه ای برای ثبت آگهی های مرتبط با ساختمان می باشد که با نصب و فعال سازی این برنامه می توانید بدون هیچ هزینه ای با گوشی خود تبلیغات ساختمانی خود را در این برنامه ثبت کنید و خدمات و محصولات خود را برای مخاطبان این برنامه و همچنین مخاطبان سایت ساختمان سازها نمایش دهید.

در صورتی که در صنعت ساختمان فعال هستید می توانید با ثبت تبلیغات خود از طریق این برنامه مشتریان خود را افزایش داده و به کسب و کار خود رونق دهید. این برنامه رایگان بوده و می توانید از لینک زیر آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید و همیشه و همه جا تبلیغ خدماتتان را ثبت نمایید.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

 

منبع:

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد