عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

پاورپوینت آزمون های جوشکاری

پاورپوینت آزمون های جوشکاری

پاورپوینت آزمون های جوشکاری , دانلود پاورپوینت آزمون های جوشکاری , پاورپوینت آزمون های جوشکاری ,

پاورپوینت آزمون های جوشکاری

پاورپوینت آزمون های جوشکاری در ۵۰ اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما منی توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

.

مقدمه :

صنعت جوشکاری از صنایع بسیار پرکاربردی است که در عرصه پیشرفت  صنعتی هر کشور نقش بسزایی دارد،از آنجا که جوشکاری در صنایع مهم هر کشور بخصوص صنعت پتروشیمی و فولاد و نفت و خودرو سازی نقش اساسی را ایفا می کندو همچنین بدلیل گستردگی این شاخه از صنعت که امروزه به صورت علم در آمده ودر تحصیلات آکادمیک به صورت یک رشته با عنوان جوشکاری وارد شده است،از طرفی دیگردور بودن از عیب های زیان بخش برای هر سازه ای که از اتصالات جوشی ساخته شده به نحوی که آن سازه را  در معرض شکست زودرس و نابهنگام قرار ندهد بسیار حائز اهمیت می باشد.
انواع دستگاههای بازرسی و تکنیک های مختلف طی سالیان متمادی تکامل یافته اند و روش های جدیدی هم هنوز در حال توسعه هستند تا با فرآیند های مختلف قابل اعتماد بودن اتصالات جوشی سازه  را آزمایش کنند.
سازه های جوش داده شده نظیر سایر قطعات مهندسی به بازرسی در مراحل مختلف وساخت و همینطور در خاتمه ساخت نیاز دارند. بازرسی جوش می تواند از انجام کار طبق دستورالعمل های توافق شده، به کارفرما اطمینان دهد. برای حصول اطمینان از مرغوبیت جوش و مطابقت آن با نیازمندیهای طرح باید کلیه عوامل موثر در جوشکاری در مراحل مختلف اجرا مورد بررسی قرار گیرد.


ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد