X
تبلیغات
پخش زنده جام جهانی

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

۳ استراتژی اصلی ساخت برندی بزرگ

۳ استراتژی اصلی ساخت برندی بزرگ

۳ استراتژی اصلی ساخت برندی بزرگ با هزینه های یک تجارت خانه کوچک,۳ استراتژی اصلی ساخت برندی بزرگ,۳ استراتژی اصلی ساخت برند,

۳ استراتژی اصلی ساخت برندی بزرگ با هزینه های یک تجارت خانه کوچک

همانطور که میدانید ایجاد برند و برند سازی آن (برندینگ) بسیار مسئله ای مهم می باشد ، در این مطلب از وبلاگ فایل ناب سعی شده ۳ روشی را بازگو نمائیم که شرکت ها با کمترین هزینه می توانند بیشترین بازدهی را در برندیگ داشته باشند:

.

۱- هدف ، مشتریان شما هستند

شما نمی توانید به همه ی مردم فکر کنید ! بخش مهمی از انتخاب یک نام تجاری ، انتخابی دقیق مشتریان است ، بهترین راه برای تشخیص این کار ، این است که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ببینید که آنها از شما چه می خواهند! اگر هدف سایت شما فقط مربوط به زنان باشد ، کار شما خیلی گسترده و پیچیده خواهد شد ، ولی اگر هدف کاری شما به نوع زنان (همانند مادران و …) تقسیم بندی شود ، به راحتی می توانید خواسته های آن ها را برآورده نمائید.


ادامه مطلب....

تاریخ ارسال: دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 11:40 | نویسنده: محمد غفوری تبار | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد