عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

عمران و معماری

مرجع تخصصی عمران و معماری

دانلود پروژه آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک

دانلود پروژه آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک

انالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک , پی دی اف انالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک , دانلود پی دی اف انالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک , شمع دسته شمعی غیر فعال

دانلود پروژه آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک – شمع دسته شمعی غیر فعال

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک در 30 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.

.

چکیده:

تقابل و بر هم کنش بین شمع و  خاک نرم دسته شمعی غیر فعال در معرض خاک همراه با مدل المانی محدود سه بعدی با استفاده از نرم افزارAnsys آنالیز شد. خاک مطابق با معیار محصول Drucker-pragey در آنالیز فرض شد که الساستو پلاستیک می شود.
جابجایی زیاد خاک در نظر گرفته شد و عناصر تمامی برای ارزیابی تقابل بین شمع و خاک استفده شد. تاثیرات عمق خاک لایه و شمار شمع ها روی فشار جانبی شمع جستجو می شد و توزیعات فشار جانبی روی گره شمعی ( ۱* ۲ ) و روی گروه شمعی (۲*۲ ) مقایسه شد.
نتایج نشان می دهد که سریار ( بارزنده ) مجاور ممکن است منجر با حرکات برجسته ی جانبی خاک نرم و فشار قابل ملاحظه روی شمع شود. فشار عمل کننده روی ردیفی، نزدیک به بارزنده نسبت با ردیف های دیگر بیشتر و بالاتر می باشد ( به سبب مانع و تاثیرات طاق سازی در دسته ی شمع ها ).

ادامه مطلب....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد